r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Problem z silnikiem
http://r1r6.pl/warsztat-f25/problem-silnikiem-t2185-10.html
Strona 2 z 3

Autor:  Talerz [ 21 mar 2011, o 23:12 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

To nie mój silnik. Przykładowo znalazłem. To jest z resztą silnik od R6 już na wtrysku ja mam jeszcze tą na gaźnikach. Nie miałem wyboru musiałem tak jechać :( Nie było mi lekko ale byłem daleko od domu i była 3 w nocy.

Autor:  darozakopane [ 22 mar 2011, o 07:31 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

Ja miałem podobną sytuację w swojej R6, pewnego dnia wracałem już do domu i zaczął dziwnie chodzić( też jak by na 2 gary) i co 3 km mi gasł w końcu dojechałem. Pierwsze myślałem że się przegrzewa, ale nie. W końcu doszłem o co chodzi. Pojechałem go przejecać i gdy zgasł, pare razy razy na przełączniku od zapłonu poklikałem i usłyszałem że poma paliwowa nie dostaje paliwa. W baku zrobił się syf :evil: są w nim tj dwa filterki które były oblepione dziwnym osadem. Wyczyściłem, bak, te filterki, wymieniłem przewód paliwowy, i filtr paliwa. I teraz jest ok :D

Autor:  RafalTBG [ 22 mar 2011, o 16:25 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

Cytuj:
Jak mógłby ktoś kto ma pewność że ma zdrowy silnik niech uchyli bak zdejmie ten wężyk który idzie od odpowietrzenia i wchodzi do puszki filtra i niech go zatka na odpalonym silniku (rozgrzanym) i przytrzyma z 30 sekund jeśli będzie ciśnienie to dla mnie dobrze a jeśli nic nie będzie to zaczynam się martwić..



tu chyba chodzi ci o odmę ;] a co to i jak to i z czym to wujka google

Autor:  Talerz [ 22 mar 2011, o 23:55 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

Wszystko już wiem na temat tego odpowietrznika. A problem jakby zniknął.. Chyba wina tkwi w pompie paliwa. Jest słaba już. Zrobiłem taki eksperyment i zadziałało ( zauważyłem że jak pompa chodzi to w wężyku zaraz na początku tym przezroczystym widać jak powietrze zaciąga z paliwem więc zdjąłem wężyk który idzie już do gaźników przedmuchałem trochę paliwa spowrotem żeby powietrze zniknęło (co według serwisówki nie powinno dać się w ogóle zrobić) i działa :) Zobaczę jak sprawuje się później. Puki co dalej jak dawniej moc mnie zaczęła zadowalać :) I odpala normalnie.

Autor:  matrix0070 [ 23 mar 2011, o 12:29 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

Na 100% problem z niedoborem paliwa, przerabiałem ostatnio podobną sprawę w garażu ze SRADem kolegi.

Autor:  Talerz [ 31 mar 2011, o 09:04 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

Problem nie znikł.. Sprawdzałem już chyba wszystko i dalej ogromny problem z uruchomieniem silnika ale tylko jak jest poniżej 10 stopni celcjusza. Poziom paliwa w gaźnikach ok, iskra ok, żadnych zwarć nie zauważyłem. Tym razem jednak (wczoraj) gdy odpalałem to jakby się zalał bo żeby odpalił musiałem odkręcić manetkę na maksa żeby w ogóle załapał. Kiedy motor stoi w domu to może i tydzień stać nie ruszony i odpala od strzała a gdy stoi na dworze i chcę go uruchomić tak o 23:00 (5 stopni celcjusza było wczoraj) to już miałem ogromny problem, musiałem go ostatecznie na popych uruchomić z maksymalnie odkręconą przepustnicą.. Ktoś ma może jakieś pomysły?

Autor:  darekR1 [ 31 mar 2011, o 16:28 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

dziwaczna sprawa.tak jakby kompresje mial slaba.sprawdzales? jakiej gestosci olej lejesz?

Autor:  Talerz [ 31 mar 2011, o 22:27 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

10W40 a jeśli by była słabo kompresja to by nie odpalał tylko jak jest zimno?

Autor:  RafalTBG [ 1 kwi 2011, o 17:21 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

10% ze wina swiec

2% ze cos ma slaby styk i wraz z spadkiem temp styk jest słabszy bo mat sie kurczy bad zmienia ksztalt

Autor:  kuba09 [ 2 kwi 2011, o 10:00 ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem

hej ja mam podobny problem odpalilem maszyne chodzila i jak wpiolem bieg zgasla i koniec iskra jest paliwo jest wymienilem swiece dalej nic pryskalem samostartem w gazniki nawet nie bylo pojedynczego przepalu z zadnego gara kompletnie martwa ale kreci zadnych chlasow w silniku poprostu zgasla jak bym ja na biegu zadusil . oddalem ja dzis do warsztatu bede cos wiedzial dam wam znac a w kilku miejscach mowili mi o czyszczeniu zaworach ponoc r6 2000r powinny to miec robione po okolo 50000 ponoc objawy sa podobne

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/