r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
Ustawienie EXUPA http://r1r6.pl/warsztat-f25/ustawienie-exupa-t1768-40.html |
Strona 5 z 10 |
Autor: | pies [ 29 mar 2012, o 19:58 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
pajak !! Ensteinie , gdzie jest wczoraj obiecany film z tym twoim popsutym exupem ? pewnie teraz go reperujesz ? nie sadze zeby ci sie uadło, to częsc z serii rzeczy jednorazowego uzycia , niestety. Ja to rozbierałem 100 razy w róznych sprzętach i nigdy nie zreperowałem, bo albo był uszkodzony mikropozycjoner , którego odzielnie nigdzie kupic nie mozna, albo był spalony silniczek, którego równiez nie ma oddzielnie. Tak ze koles nurkuj w allegro |
Autor: | PajakR6 [ 29 mar 2012, o 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
sam se nurkuj nie bylem dzis w garazu bo nei mialem na to czasu a po drugie jak by silniczek byl spalony to by blad 18 wywalao widocznie to 100 to dla ciebie za malo a jutro napewno bede w garazu i ci utre nosa ze ci kopara opadnie |
Autor: | pies [ 29 mar 2012, o 20:35 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
nic pdobnego , zaden z czujników nie sprawdza stanu silniczka , info. o zle działajacym exupie moduł czyta z zupełnie innej zaleznosci oczywiscie zwiaznej z praca exupa. Ciekawe czy wiesz z jakiej Ensteinie ? |
Autor: | PajakR6 [ 30 mar 2012, o 16:33 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
panie madralo jezeli sliniczek jest spalony lub nie moze poruszyc linkami odrazu wywala blad 18 a tu masz link do filmu i sie nie kluc nastepnym razem z posiadaczem rj 11 http://www.youtube.com/watch?v=Baw2ta-v ... e=youtu.be |
Autor: | pies [ 30 mar 2012, o 16:59 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
to bardzo dziwne ze po przekreceniu stacyjki exup nie wykonuje ruchu kontrolnego niestety w tej chwili nie mam gdzie tego zweryfikowac bo w R6 z 2008 z cała pewnoscia ruch kontrolny występował , w XV 1900 równiez wystepuje .Z filmu jaki pusciłes wygląda ze przeustnica w twoim moto. reaguje . Przemyśle to jeszcze. |
Autor: | PajakR6 [ 30 mar 2012, o 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
ano przemysl bo wlasnie w rj 15 robi test a w rj11 nie a dlaczego tak jest to chyba wiedza tylko japoncy |
Autor: | pies [ 30 mar 2012, o 17:33 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
nie wykluczone ze w modelu starszym z jakis nie wyjasnionych powodów ( moze uproszczenia konstrukcji mikoropzycjonera ) z ruchu kontrolnego, który wymagał zmiany biegunowosci na silniczku exupa, producent zrezygnował kierujac sie ekonomika układu . Przypuszczam jednak ze doszedł szybko do wniosku iz to bład i w nastepnych modelach powrócił do tej opcji. Zeby było jasne, nie uwazam ze brak ruchu kontrolnego jest istotą sprawy, uwazam jednak ze dawał on słyszalny i wizualny dowód na to ze exup w ogole działa , uruchamia linki porusza w dłuzszym ruchu sama przepustnice . To sa niewatpliwie plusy ruchu kontrolnego. |
Autor: | pies [ 31 mar 2012, o 03:40 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
Zacznij od uruchomienia swojego exupa stacyjka bez linek i pusc zdjecie w jakiej pozycji sie zatrzymuje? Na zdjęciu oznaczonym nr. jpg1 (czyli najnizszym) wyglada ze jest prawidłowe ustawienie. Musisz wiedziec ze ten sześciokątny zaczep linek ma tylko jedna pozycje! nie próbuj nic robic na siłe! jego nie da sie przestawic trochę w lewo, troche w prawo, gdyż pozycjoner umieszczony wewnątrz exupa jest na wspólnej osi z tym kółkiem wyłączając silniczek zawsze w konkretnym i tym samym miejscu ,jesli oczywiscie działa prawidłowo. Przepustnice ustaw w pozycji całkowicie otwartej , wtedy zaczep na linke ten bedacy blizej ciebie powinien byc takze znacznie blizej śruby regulacyjnej. Od regulacji własnie tej strony zacznij, gdyz sprezyna powrotna bedzie usiłowała przepustnice zamknac . Druga linke ustaw w taki sposob zeby był lekki luz około 3mm na likach. Dokładnie nie pamietam czy te linki sa tej samej długosci? . ale cały ten układ da sie złozyc tylko w jednej pozycji o ile , jak wyzej napisałem, ustawisz prawidłowo , czyli w pozycji całkowicie otwartej przepustnice. Proponował bym ci zdjac tłumik wtedy bedziesz widzial pozycje przepustnicy, a nawet zablokujesz ja łatwiej powiedzmy kawałkiem drewnianego klina czy odpowiednio dopasowanego kawałka papieru . Od tego zacznij , reszta ułozy sie sama. |
Autor: | Blazej84 [ 31 mar 2012, o 16:24 ] |
Tytuł: | Re: Ustawienie EXUPA |
Piszesz że na ostatnim zdjęciu jest prawidłowo ustawiony ten sześciokąt, tyle że u mnie jest w innej pozycji, gdyby był tak jak na tym zdjęciu nie byłoby problemu z podłączeniem.. no ale mniejsza o to, wytłumacz mi jedną rzecz, chodzi mi o rys. pierwszy od góry jeżeli linki są odłączone to przepustnica jest zamknięta, jeśli trochę ją obrócę w lewo to rzeczywiście dam rade zaczepić linki, ale w takiej sytuacji ona nigdy nie będzie w pełni zamknięta, z uwagi na naciąg linek i tego przesuniętego sześciokąta ze środkowego rys., czy tak ma być..? Jeśli tak, to zastanawia mnie kolejna rzecz, gdy linki były źle zaczepione to wychodziłoby że cały czas jeździłem z zamkniętą przepustnicą, czy to w ogóle możliwe..? Sorry za tak banalne pytania, ale po prostu chciałbym się zorientować jak to działa i jak prawidłowo powinno być podłączone.. |
Strona 5 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |