r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Czy r6 2008 USA licznik bez leda od immo?
http://r1r6.pl/warsztat-f25/czy-2008-usa-byla-aktywna-lampka-postojowki-jaka-zarowka-t13042-20.html
Strona 3 z 3

Autor:  MarioMotoVlog [ 15 lip 2015, o 17:10 ]
Tytuł:  Re: Czy r6 2008 USA licznik bez leda od immo?

NoExpert napisał(a):
Yup, U.S. model. There is no immobilizer on U.S. models.

You can switch from Miles to KM as well as F to C pretty easily if you haven't already.

To add the position indicator in the nose you just need a stock license plate bulb and rubber holder from a stock fender assembly, drill a 13-14mm hole directly behind the Y logo in the flat portion, clean out the plastic shavings and install the bulb holder. Then wire it to the light circuit that comes on with the key (one circuit comes on with the key, the other comes on with the start button). Hook it all up and you're good to go.

Hazards/flash to pass switch just needs one wire jumped and it's a direct replacement for the U.S. switch pack.

No way to get the immobilizer without replacing the ECU, wire harness and gauge cluster.

KM juz mam ok,
ale jak F na C?

Autor:  Michnik [ 16 lip 2015, o 15:04 ]
Tytuł:  Re: Czy r6 2008 USA licznik bez leda od immo?

KILLER a sprawdzałeś ten motyw który opisałeś w wątku " ogolnie-f12/funkcje-licznika-t7111-10.html " . ja poległem przy opcji z kablami

Autor:  MarioMotoVlog [ 16 lip 2015, o 15:28 ]
Tytuł:  Re: Czy r6 2008 USA licznik bez leda od immo?

Michnik napisał(a):
KILLER a sprawdzałeś ten motyw który opisałeś w wątku " ogolnie-f12/funkcje-licznika-t7111-10.html " . ja poległem przy opcji z kablami

Tez poleglem przy szukaniu kabelka

Autor:  Michnik [ 17 lip 2015, o 10:21 ]
Tytuł:  Re: Czy r6 2008 USA licznik bez leda od immo?

ja mam teraz teoretycznie ustawione 00 więc powinno nie wskazywać temp. a wciąż są F. Myślę, że nawet jak by się zmieniło na 01 (c) to i tak będzie F

Autor:  Piro [ 19 gru 2015, o 15:55 ]
Tytuł:  Re: Czy r6 2008 USA licznik bez leda od immo?

Nie da się zmienić F na C. Temp silnika zawsze będzie wskazywana w F, zmienić możesz temp. otoczenia z F na C. Jedynie wymiana zegarów może pomóc jeśli tak bardzo przeszkadza Ci temp silnika w F.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/