r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Parę pytań
http://r1r6.pl/warsztat-f25/par-pyta-t14211-10.html
Strona 2 z 5

Autor:  mieton [ 11 maja 2016, o 13:03 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

skolmal14 jeśli znalazłeś kompletną serwisówkę to wstaw linka ;)

Autor:  marcinrednose [ 11 maja 2016, o 14:43 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

Nie polecam samemu zabierać się za zwieszenie.
Nie polecam robić tego w warsztatach które nie zajmują się konkretnie zawieszeniami motocykli.
Przerabiałem temat.
Koszt u profesjonalisty za regenerację przodu i tyłu to ok 1100-1400 pln.

Autor:  skolmal14 [ 11 maja 2016, o 18:11 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

Mieton łap linka :

http://martin.lipinsky.cz/r6/files/LIT-11616-21-61.pdf

Autor:  mieton [ 12 maja 2016, o 09:59 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

To jest ten sam link co dałem go we wcześniejszym poście ;)

Autor:  dany_47 [ 12 maja 2016, o 14:21 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

marcinrednose napisał(a):
Nie polecam samemu zabierać się za zwieszenie.
Nie polecam robić tego w warsztatach które nie zajmują się konkretnie zawieszeniami motocykli.
Przerabiałem temat.
Koszt u profesjonalisty za regenerację przodu i tyłu to ok 1100-1400 pln.


Jak kogoś stać lub ma pedantyczne podejście to owszem.
Ale można taniej....
Mi lagi robił Duduś i wszystko lala.
Kwestia jak ktoś do tego podchodzi.

Autor:  marcinrednose [ 12 maja 2016, o 15:09 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

A po czym poznajesz ze lala?
I co w nich robił?

Autor:  mieton [ 12 maja 2016, o 18:56 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

W Aso czy porządnych serwisach wymieniają uszczelniacze, mierzą sprężyny, sprawdzają czy laga prosta jak prosta to leją olej, składają i działa. Ja robię w motocyklach tak samo i te motocykle jeżdżą. Jak przygotowujesz widelec do sportu lub potrzebujesz zregenerować tylny amortyzator oddajesz go do specjalisty który ma urządzenia badające jego sprawność po naprawie czy po specjalnym przygotowaniu. Za to rozłożenie widelca w Yamasze R6 dowolnej generacji nie jest wiedzą tajemna druidów. Robisz wszystko uważnie z dbałością o czystość (konieczny kompresor) o momenty obrotowe przy skręcaniu i motocykl będzie jeździć.

Autor:  marcinrednose [ 12 maja 2016, o 19:05 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

I to wszystko co pisales plus czyszczenie wszystkiego, nabicie zotem i ewentualna wymiana blaszek aso.zrobi ponizej wartosci ktore podalem?

I takie pytanko ma koniec. Czemu np Szkopek, Pasek, Pazera nie robia swoich motocykli w ASO? I kolejne pytanko. Czemu serwis ktory przygotowuje ich mptocykle przesyla zawieszenie do formy ktora zajmuje sie wylacznie zawieszeniami?

Nie.chcentu wyjsc na jakiegos znawce.bo na.motocyklach sie.wogole nie znam. Mowie wylacznie na podstawie wlasnego.doswiadczenia. Robilem motocykl w.serwisie ogolnym ktory zrobil mi zawieszenie, a.konkretnie przod. Standardowa wymiana uszczelbiaczy i oleju zgodnie z serwisowka. Wyjechalem na droge i amor wszystko ok, nie cieknie. Pojechalem kilka razy na tor i wyszlo ze lipa z przodem. Wyslalem cale zawieszenie do prawdziwych soecjalistow. Okazalo sie ze serwis nie mial pojecia i zawieszenie nie pracowalo jak powinno. Spece zrobili co trzeba, wyjechalem ma tor i ... chujnia, buja motorem. Juz mialem klikac itd itp ale stwierdzilem ze poczekam i pojade jeszcze raz. Pojechalem szybciej i stal sie cud. Bez obrazy ale zaden serwis ogolny nie zrobi i ustawi tak.zawieszenia. powody sa dwa. 1 nie maja niezbednego sprzetu, 2 nie maja wiedzy bo nie bywaja na torach.
I jeszcze.jedno ale... r6 nie da sie wykorzystac odpowiednio na drodze dlatego jak ktos nie jeździ torowe to noe dowie sie ze zawieszenie jest skopane.

Z calym szacunkiem do was wszystkich ma.forum bo jezdzicie.motorami.zapewne duzo dluzej niz ja i znacie sie na mechanice itp lepiej niz ja ale nie piszcie o motocyklu sportowym rzeczy o ktorych.moe.macie.pojecia. R6 to typowa torowa szlifierka. Na drodze.nikt z was nie jest w stanie ocenic co i jak w niej dziala.
Pisze to tylko z troski o czytajacych bo serio wlosy sie jeża na glowie jak to sie czyta.

Autor:  mieton [ 12 maja 2016, o 21:49 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

Ale kolego ty piszesz o torze a tor to inna rzeczywistość, ja nie robię motocykli na tor. Jak bym się tam wybierał to też bym skorzystał z porad lub usług torowych wyjadaczy. Co takiego zrobili specjaliści z przodem bo jestem ciekaw? Wymień te zmiany. Czy była to kwestia regulacji?? innego oleju albo innego jego poziomu?? Pytali cię ile ważysz w całym ubraniu żeby ci "coś" ustawić??

Autor:  marcinrednose [ 12 maja 2016, o 22:00 ]
Tytuł:  Re: Parę pytań

mieton napisał(a):
Ale kolego ty piszesz o torze a tor to inna rzeczywistość, ja nie robię motocykli na tor. Jak bym się tam wybierał to też bym skorzystał z porad lub usług torowych wyjadaczy. Co takiego zrobili specjaliści z przodem bo jestem ciekaw? Wymień te zmiany. Czy była to kwestia regulacji?? innego oleju albo innego jego poziomu?? Pytali cię ile ważysz w całym ubraniu żeby ci "coś" ustawić??

Co dokladnie robi serwis.to zadna tajemnica. Zadzwon do firmy z krakowa lub warszawy a sie dowiesz.
Ja.noe.jestem.zadnym wyjadaczem..zwykly sredniak zemnie.

Nie wiem.jak.to ubrac w slowa.bo pije sobie drinki wlasnie..Chodzi o to ze wielu z nas na forum pisze o modyfikacjach motocykli. O ich ulepszeniach, a.mapach.zaplonu,.tlumikach itp itd
Prawda.jest taka ze.to wszystko jest chuja warte. Fajnie wyglada i tyle.
Jesli nie wyjedziemy na duzy tor to nie poznamy nigdy mozliwosci swoich i swojego motocykla, a skoro tak to nezcelowe jest pisenie.ze.pan X czy Y dobrze robi zawieszenie. A.tlumik dajento i tamto. To bez sensu.

Przyznam po dlugim czasie racje Fejkerowi ktory z roznych wzgledow strasznieni wkurwial.

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/