r1r6.pl
http://r1r6.pl/

R6 03-05 grzeje się
http://r1r6.pl/warsztat-f25/grzeje-t14199-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  hubi.st [ 23 maja 2016, o 23:38 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05 grzeje się

trochę posiedziałem przy moto i wszystko jest już praktycznie jasne. moto trochę falowało mi na obrotach, bo uszczelka pokrywy zaworów z prawej strony pod ramą na takim wybrzuszeniu w ogóle była na zewnątrz skierowana, efekt wiadomy... stało się tak, bo przerabiałem odmę, zdejmowałem kapę, żeby pokombinować przy kanalikach od ekologii i przy osadzaniu kapy nie dopilnowałem czy uszczelka wszędzie dobrze leży. dwa, wyrzucało z pod węży płyn najprawdopodobniej dlatego, że cypełki, na które osadza się węże bardziej przypominały zębatkę niż kółko. jakoś to naprostowałem i jutro planuję moto złożyć odpalić, oczywiście jeżeli uda mi się przenieść w inne miejsce drugi wentylator, bo uniemożliwa montaż chłodnicy na właściwym miejscu. mam nadzieję, że uszczelka pokrywy zaworów była winą falujących obrotów, odpali się to zobaczy... co do poprzednich rad z postów powyżej, mój zaufany mechanik sprawdzał, mówił że wsio jest git z uszczelką pod głowicą. trochę chaotycznie to wszystko opisane, ale godzina jest jaka jest. co do obrotów, widzę że na forum wiele osób ma z tym problem, jeżeli wina będzie leżyć w czymś innym niż ta uszczelka to będę informować na bieżąco :p pozdro

Autor:  dany_47 [ 24 maja 2016, o 11:30 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05 grzeje się

RJ095 z 2005r ma chłodnicę i 2 wentylatory.
Kup gotowca z wentylatorami jak polegniesz w przeróbkach.

Autor:  hubi.st [ 24 maja 2016, o 22:05 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05 grzeje się

Wiem że ma, ale ja mam model z 2004 roku. Już mam zamocowane obydwa wentylatory. Złożyłem chłodnicę i leci ciurkiem z niej płyn, przy robieniu stalowej ramki do niej musiał ją przetopić. Dlatego odsyłam chłodnicę, we wtorek wraca do mnie i składam to gówno do kupy, wkurw niesamowity biorąc pod uwagę jak ładnie ma być przed następne dni..

Autor:  hubi.st [ 1 cze 2016, o 20:54 ]
Tytuł:  Re: R6 03-05 grzeje się

więc tak jak mówiłem, piszę bo może ktoś będzie mieć podobny problem. wina była w sumie w 100% moja, a wszyscy znajomi stawiali na uszczelkę pod głowicą. wyciekowi oleju była winna pokrywa zaworów, na takim półksiężycu pod ramą w ogóle nie była na swoim miejscu, przez co silnik wariował z obrotami. wszystko ładnie ułożone, na szczęście nie przyciąłem uszczelki. z wylewającym się płynem chłodniczym były dwa problemy - nieszczelna chłodnica, już pospawana i te cypelki na węże były w sumie ciut pogięte, na tym musiał płyn uciekać. trochę się w czasie przeciągnęło, spawanie chłodnicy itd, ale w końcu w weekend będzie upalanie :D

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/