r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów
http://r1r6.pl/warsztat-f25/metaliczny-stukot-silniku-4tys-tys-obrotow-t1065-10.html
Strona 2 z 6

Autor:  Jarek 781 [ 9 lip 2010, o 21:20 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

Gdzie można kupić nowy wał z panewkami itd ( chyba tylko dealer ale z doświadczenia wiem że jest z tym problem) :shock: Mechanik zrobił wielkie oczy jak chciałem prowadnice zaworowe i powiedział że będzie z tym problem bo raczej nikt tego nie kupuje do kątówki.

Autor:  arcadioo [ 9 lip 2010, o 23:56 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

Niestety - tylko dealer - i koszt też jest spory. Spytaj w http://www.marexmotor.pl/
Jak szukałem zębatek do drugiego biegu w moim "erłanie" to mieli najlepszą cenę.

A wystarczy, że podasz im przez e-mail nr katalogowy części z nazwą, to odpiszą Ci ile ona kosztuje...

Autor:  gregorjol [ 10 lip 2010, o 08:30 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

Sam na razie nie wiem, oddałem motor w ręce kolejnego mechanika którego poleca mi większość motocyklistów w moim mieście i zobaczymy co będzie się działo,
w najbliższych dniach w miarę rozbierania silnika będę opisywał co i jak, tak dla potomnych co robić jak usłyszą w silniku to co ja...

Autor:  gregorjol [ 21 lip 2010, o 17:33 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

Witam

Tak jak mówiłem będę opisywał prace mechanika, jak na razie rozebrany piec na części jednak jeszcze mechanik nie dobrał się do wału, i że tak powiem ja to chyba mam pecha :/ 3 dni temu koleżka który naprawia mi motor miał wypadek na krosie niby nic poważnego ale potrzeba do pracy 2 rąk a on ma sprawna tylko jedną :/ mówi ze za kilka dni będzie ok. Ale ile to kilka??

Dobrze ale wracając do tematu rozebrana góra silnika nie wiem jak to powiedzieć ale widać już tłoki z tego co on mówi to jak na razie wszystko wygląda ok, wstępny kosztorys ok 2k wraz z naprawą wstawieniem nowych części ustawieniem zaworów i robocizna, jak myślicie drogo czy tanio??

Pozdrawiam o ja nieszczęśliwy was wszystkich... :cry:

Autor:  darekR1 [ 21 lip 2010, o 21:33 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

te 2k to razem z czesciami? bo jesli za sama dlubanine to wydaje mi sie troche duzo

Autor:  gregorjol [ 24 lip 2010, o 07:40 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

darekR1 napisał(a):
te 2k to razem z czesciami? bo jesli za sama dlubanine to wydaje mi sie troche duzo


Tak razem z częściami...

Autor:  darekR1 [ 24 lip 2010, o 10:22 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

to dobra cena.daj znac jak wszystko bedzie poskladane :)

Autor:  gregorjol [ 11 sie 2010, o 06:28 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

Witam ponownie po przerwie,przpraszam za brak polskich znkow ale pisze tego posta z telefonu. Chlopaki mieliscie racje panewki, wal masakra, jak panewki sie wytarly to wal zrobil spustoszenie w silniku. Kupilen nowe serduszko do mojej szlifiereczki bo wymiana czesci nie miala sensu, czekam na wstawienie pieca I test, jak wszystko bedzie ok to jeszcze posmigam w tym sezonie :-)
Pozdrawiam.

Operacja na sercu się powiodła moja Erka znowu potrafi kąsać Wymiana silnika tylko to mogło pomóc, na szczęście znalazłem dobry silnik za naprawdę małą cenę, oszczędziłem 2k jutro jadę kupić sobie nowy kask

Autor:  GT1 [ 12 lis 2010, o 20:20 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

U mnie w (r1 rn12) po pojawił się metaliczny dźwięk tak jak by wpadła jakaś śrubka do wydechu środkowego. Dźwięk najlepiej słyszalny jest z tyłu silnika koło tylnego koła lub po lewej stronie silnika też z tyłu. Jest słyszalny przez sekundę zaraz po odkreceniu manetki i przy schodzeniu obrotów prawie przy samym dole. Początkowo myślałem, że to obejma od wydechu bo zgubiłem śrubę ale śrubę dziś wkręciłem a dźwięk dalej jest. Proszę tylko nie pisać o panewkach bo znam już ten dźwięk.

Autor:  MarekYZFR1 [ 13 lis 2010, o 10:00 ]
Tytuł:  Re: Metaliczny stukot w silniku od 4tys do 5,5 tys obrotów

Witam
Rok temu naprawiałem silnik w R1 były stuki przy około 4tyś obrotów, nowy wał ,panewki ,uszczelki,robota koszt ponad 5000zł
lepiej było szukać innego silnika

Strona 2 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/