r1r6.pl
http://r1r6.pl/

R1 rn09 problem z odpalaniem. Tryb serwisowy
http://r1r6.pl/warsztat/rn09-problem-odpalaniem-tryb-serwisowy-t6459-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  pies [ 2 mar 2012, o 05:21 ]
Tytuł:  Re: R1 rn09 problem z odpalaniem. Tryb serwisowy

Załącznik:
Przepu..jpg
Przepu..jpg [ 284.98 KiB | Przeglądane 819 razy ]
Sądze ze wymiar "a" z rysunku masz na uwadze ? bo wszystko dalej reguluje wyłacznie komp.
Nie sadzę zeby na panelu wtryskowym gdziekolwiek był wypisany nominalny wymiar odchylenia przepustnic od pełnego zamkniecia , to z cała pewnoscia zna jedynie serwis , lub mozna byłoby empirycznie zmierzyc z prawidłowo pracujacego sprzetu, albo tez dochodzic metoda prob i błędów , ktora nie jest zbyt długa . Koleś jednak pisze ze przepustnice ktoś mu ustawiał :?: wiec raczej rzecz idzie o wtryski , oczywiscie przy załozeniu ze przepustnice sa ustawione prawidłowo ? bo jesli wymiar "a" bedzie zbyt duzy, moto. takze bedzie cięzej palic ,ale tez po uruchomieniu bedzie miało zbyt wysokie wolne obr. ? Mysle ze jeszcze raz nalezałoby sprawdzic przeswit "a" na przepustnicach i dopiero zresetowac błedy na wtryskach. Moim zdaniem zroznicowanie temperatur wydechu wskazuje na dwie drogi poszukiwania usterki
1) nie jednakowe ustawienie przepustnic , trzy maja zbyt duzy przeswit, czwarta powiedzmy ze prawidłowy,
2) jest nieprawidłowe dawkowanie paliwa przez wtryskiwacze.

Autor:  lopek [ 2 mar 2012, o 10:34 ]
Tytuł:  Re: R1 rn09 problem z odpalaniem. Tryb serwisowy

piszac, ze synchronizacja przepustnic zostala zrobiona mialem na mysli synchronizacje wakuometrami.

Autor:  pies [ 2 mar 2012, o 15:48 ]
Tytuł:  Re: R1 rn09 problem z odpalaniem. Tryb serwisowy

aha :o a co to jest wakumetr ? sprobuj z głowy, nie z netu :lol: :lol: no dobra. jeśli kompresje mamy ok. precyzyjne ustawienie przepustnic również , wiec co, co moze jeszcze byc ? własciwie w kazdej odpowiedzi za "podejrzanych " sugeruje wtryski . Jak to sprawdzic ? najprostszym rozwiazaniem byłaby wizyta u lokalnej wróżki :lol: ale by byc pewniejszym diagnozy proponowałbym jeszcze sprawdzenie sprzetu analizatorem spalin.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/