r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy http://r1r6.pl/warsztat/drgania-przy-ceniu-brak-mocy-t10394-10.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Mad666 [ 29 paź 2013, o 10:49 ] |
Tytuł: | Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy |
wg mnie chyba USA teoretycznie powinien być mocniejszy bo nie ma kata ale chyba tylko ma dobrze ustawiona mape i tyle, nie powinno być różnicy |
Autor: | ssswer [ 29 paź 2013, o 17:24 ] |
Tytuł: | Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy |
dziś odkryłem luźne linki przy exupie, po ich mocniejszym napięciu faktycznie od dołu lepiej ciągnie ![]() |
Autor: | motokofeina [ 2 lis 2013, o 13:29 ] |
Tytuł: | Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy |
ssswer napisał(a): ogółem niedawno odkryłem, że mam prawdopodobnie wersję z USA, czyli brak imo, temperatura w F, brak tabliczki znamionowej (wyrobiona zastępcza) ogółem motocykl wkręca się pod czerwone pole bez problemu, wie ktoś jakie były różnice w osiągach wersji z USA do Europejskiej? Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji. |
Autor: | adek [ 2 lis 2013, o 18:39 ] |
Tytuł: | Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy |
motokofeina napisał(a): Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji. Sry za offtop. W hondach, suzuki i kawasaki też tak jest? |
Autor: | ssswer [ 2 lis 2013, o 23:26 ] |
Tytuł: | Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy |
Cytuj: Sry za offtop. W hondach, suzuki i kawasaki też tak jest? w kawasaki na pewno, dla przykładu miałem europejską wersje kawy 636 05r która miała 136km a USA miały po 110km mniej więcej, byłem na moto niedzieli na hamowni swoją kawą, wykazała 130km (niby te 6km jest uzyskiwane przez doładowanie dynamiczne) a koleś z hamowni powiedział, że najlepszy wynik, pokazał wykresy z innych takich kaw to niektóre miały właśnie po 110km |
Autor: | ssswer [ 2 lis 2013, o 23:30 ] |
Tytuł: | Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy |
Cytuj: Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji. no dobra, ale czy ten reflash to będzie po prostu wgranie wersji z EU? bo chyba w EU jest kat a w USA nie? co prawda u siebie nie sprawdzałem, ogółem byłbym tym zainteresowany jak najbardziej bo nie ukrywam, że przy wyższych prędkościach to się czuję jakbym nadal na 600tce śmigał ![]() |
Autor: | motokofeina [ 4 lis 2013, o 23:07 ] |
Tytuł: | Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy |
ssswer napisał(a): no dobra, ale czy ten reflash to będzie po prostu wgranie wersji z EU? bo chyba w EU jest kat a w USA nie? co prawda u siebie nie sprawdzałem, ogółem byłbym tym zainteresowany jak najbardziej bo nie ukrywam, że przy wyższych prędkościach to się czuję jakbym nadal na 600tce śmigał ![]() Reflash bedzie obejmowal wgranie mapy przeznaczonej na rynek US ale bez restrykcji w gornych zakresach otwarcia manetki. Dzisiaj masz tak, ze manetka otwarta na 100% powoduje, ze przepustnice uchylane sa na 85%. Reflash polega na tym, zeby 100% to bylo 100%. Oczywiscie mowie tu o Twoim podstawowym problemie bo robiac reflash moge w sterowniku zmienic znacznie wiecej (AIS, EXUP, quickshifter, korekta wskazań predkosciomierza, hamowanie silnikiem - o edycji map zaplonu i paliwa nie wspominam). |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |