r1r6.pl
http://r1r6.pl/

drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy
http://r1r6.pl/warsztat/drgania-przy-ceniu-brak-mocy-t10394-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  Mad666 [ 29 paź 2013, o 10:49 ]
Tytuł:  Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy

wg mnie chyba USA teoretycznie powinien być mocniejszy bo nie ma kata ale chyba tylko ma dobrze ustawiona mape i tyle, nie powinno być różnicy

Autor:  ssswer [ 29 paź 2013, o 17:24 ]
Tytuł:  Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy

dziś odkryłem luźne linki przy exupie, po ich mocniejszym napięciu faktycznie od dołu lepiej ciągnie :) niestety reszta bez zmian czyli drgania itp, musze jeszcze sprawdzić airbox, może on tam przejmuje drgania silnika i tak rzęży...

Autor:  motokofeina [ 2 lis 2013, o 13:29 ]
Tytuł:  Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy

ssswer napisał(a):
ogółem niedawno odkryłem, że mam prawdopodobnie wersję z USA, czyli brak imo, temperatura w F, brak tabliczki znamionowej (wyrobiona zastępcza) ogółem motocykl wkręca się pod czerwone pole bez problemu, wie ktoś jakie były różnice w osiągach wersji z USA do Europejskiej?

Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji.

Autor:  adek [ 2 lis 2013, o 18:39 ]
Tytuł:  Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy

motokofeina napisał(a):
Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji.


Sry za offtop. W hondach, suzuki i kawasaki też tak jest?

Autor:  ssswer [ 2 lis 2013, o 23:26 ]
Tytuł:  Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy

Cytuj:
Sry za offtop. W hondach, suzuki i kawasaki też tak jest?


w kawasaki na pewno, dla przykładu miałem europejską wersje kawy 636 05r która miała 136km a USA miały po 110km mniej więcej, byłem na moto niedzieli na hamowni swoją kawą, wykazała 130km (niby te 6km jest uzyskiwane przez doładowanie dynamiczne) a koleś z hamowni powiedział, że najlepszy wynik, pokazał wykresy z innych takich kaw to niektóre miały właśnie po 110km

Autor:  ssswer [ 2 lis 2013, o 23:30 ]
Tytuł:  Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy

Cytuj:
Wersje USA byly kastrowane na ECU przez przymkniecie przepustnicy do 85% powyzej 12000 rpm. Moge Ci to "naprawic" przez reflash ECU do pelnej wersji.



no dobra, ale czy ten reflash to będzie po prostu wgranie wersji z EU? bo chyba w EU jest kat a w USA nie? co prawda u siebie nie sprawdzałem, ogółem byłbym tym zainteresowany jak najbardziej bo nie ukrywam, że przy wyższych prędkościach to się czuję jakbym nadal na 600tce śmigał :(

Autor:  motokofeina [ 4 lis 2013, o 23:07 ]
Tytuł:  Re: drgania przy kręceniu od dołu, brak mocy

ssswer napisał(a):
no dobra, ale czy ten reflash to będzie po prostu wgranie wersji z EU? bo chyba w EU jest kat a w USA nie? co prawda u siebie nie sprawdzałem, ogółem byłbym tym zainteresowany jak najbardziej bo nie ukrywam, że przy wyższych prędkościach to się czuję jakbym nadal na 600tce śmigał :(

Reflash bedzie obejmowal wgranie mapy przeznaczonej na rynek US ale bez restrykcji w gornych zakresach otwarcia manetki. Dzisiaj masz tak, ze manetka otwarta na 100% powoduje, ze przepustnice uchylane sa na 85%. Reflash polega na tym, zeby 100% to bylo 100%.

Oczywiscie mowie tu o Twoim podstawowym problemie bo robiac reflash moge w sterowniku zmienic znacznie wiecej (AIS, EXUP, quickshifter, korekta wskazań predkosciomierza, hamowanie silnikiem - o edycji map zaplonu i paliwa nie wspominam).

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/