r1r6.pl
http://r1r6.pl/

Termignoni do RN12 ... czy warto kupic i stroić PC3 ?
http://r1r6.pl/warsztat/termignoni-rn12-czy-warto-kupic-stroi-pc3-t11806.html
Strona 1 z 2

Autor:  krzyś1986 [ 29 sie 2014, o 17:45 ]
Tytuł:  Termignoni do RN12 ... czy warto kupic i stroić PC3 ?

Witam panowie, potrzebuję kilka opini na temat tłumika, mianowicie mam możliwość kupna TERMIGNONI carbon wraz z kolektorami i y pipem homologowany do RN12, mało używany w idealnym stanie za 350 euro wraz z kosztami dojazdu bedzie 400 euro, ale muszę sie zdecydować najpuźniej do jutra popołudniu, więc proszę o szybkie opinie, oraz może ktoś powie jak się bedzie moto zachowywać po zmianie całego wydechu, i co zrobić z exupem. proszę o szybkie odp. Dzięki

Autor:  krzyś1986 [ 29 sie 2014, o 19:47 ]
Tytuł:  Re: PILNE

pomóżcie człowiekowi, podpowiedzcie jak bedzie chodzić moto po wymianie na tego rodzaju tłumik, jak wyeliminować exap oraz co z osiągami, przyrost mocy raczej mie nie interesuje (czy on bedzie miał 2 konie czy 20 więcej), jedyne co mnie interesuje to brzmienie i czy moto nie osłabnie oraz czy trzeba ingerować w mapy, elektronike aby to wszystko ładnie chodziło.

Autor:  gofer84 [ 29 sie 2014, o 20:20 ]
Tytuł:  Re: PILNE

krzyś1986 napisał(a):
pomóżcie człowiekowi, podpowiedzcie jak bedzie chodzić moto po wymianie na tego rodzaju tłumik, jak wyeliminować exap oraz co z osiągami, przyrost mocy raczej mie nie interesuje (czy on bedzie miał 2 konie czy 20 więcej), jedyne co mnie interesuje to brzmienie i czy moto nie osłabnie oraz czy trzeba ingerować w mapy, elektronike aby to wszystko ładnie chodziło.



Może brzmieć jak ten :D

Autor:  Mad666 [ 29 sie 2014, o 21:25 ]
Tytuł:  Re: PILNE

polecam pełny układ włoskiej dobrej firmy, brac nie gadać, do tego Powercommander i może nie będzie tragedii z obrotami oraz z dolną mocą na obrotach. Ja bym brał jak CIe stać tylko potem trzeba strojenie zrobić albo próbować ze strony powercammandera wgrywać mapy i patrzyć co się dzieje z motorem .

Autor:  krzyś1986 [ 30 sie 2014, o 07:27 ]
Tytuł:  Re: Termignoni do RN12

Pół nocy szukałem informacji na temat zmiany układu wydechowego, praktycznie kazdy kto wyrzucił exap narzekał ze moto gorzej chodzi w dolnych obrotach, jak już wcześniej pisałem na przyroście mocy mi nie zależy, więc chyba najlepszym rozwiązaniem bedzie kupno dedykowanych koncówek do rn12 (mam juz na oku lv sbk) i wycięcie katalizatora, po takiej zmianie też trzeba mapy wgrywać?

Autor:  Mad666 [ 30 sie 2014, o 11:28 ]
Tytuł:  Re: Termignoni do RN12

po samych końcówkach może aż tak nie trzeba tych mapo robić ale troche CI się dziwie że cchesz ingerować w układ wydechowy bo oryginał jest przezajebisty, Słomek ma taki super RN12 i te wydechy akrapa wyglądają jak ktoś do merca wsadził zderzak z wołgi. TYle w temacie ode mnie.

Autor:  krzyś1986 [ 4 wrz 2014, o 20:21 ]
Tytuł:  Re: Termignoni do RN12

Zdobyłem wydechy Lv sbk z dekatem, wrażenia ... zajebiste, nie czuję żadnej zmiany w elastyczności silnika ale dzwięk super. Mam kolejne pytanko do was myśle nad kupnem tego https://www.google.pl/search?q=power+co ... B700%3B479 jest to produkt używany w cenie 130 euro, wiem że po podłączeniu trzeba podjechać do yamaszki na regulację, pytanie brzmi czy warto sie w to bawić i jak moto będzie się zachowywać (w górnych i dolnych) obrotach, przy zmienionych tylko koncówkach i dekacie, kolektory oryginalne.

Autor:  Mad666 [ 4 wrz 2014, o 21:09 ]
Tytuł:  Re: Termignoni do RN12

Leo to moja ulibiona firma zawsze to pisze i powtarzam.
Jak masz decat to już by pasowało założyć PC3 i stroić.
Wielkiej różnicy nie odczujesz mi sie wydaje.
Jak już masz taki układ to jeszcze KN film by CI się przydał.
Strojenie w Yamaszce chyba się nie uda ale ... jesli PC3 ma wejście uSB to ściągasz program na laptopa i na stronie producenta PC szukasz map do swojego zestawy, wgrywasz te mapy i masz git majones :)

Autor:  krzyś1986 [ 4 wrz 2014, o 22:02 ]
Tytuł:  Re: Termignoni do RN12

Mad666 widze że tylko ty udzielasz sie w temacie powiedz mi jak wygląda sprawa z dolnymi obrotami, mi osobiście nie zależy aby zwiększyć prędkość max 300+ w zupełności wystarcza zależy mi bardziej na dole bo jak wszyscy wiemy rn12 no jest takie jakie jest w dolnych partiach, a zębatek nie chciałbym zmieniać, dlatego myśle nad tym dynojet3 usb tylko po to żeby poprawić dół przy zmienionych tłumikach i decacie, kolektory zostają oryginalne bo słyszałem i czytałem że po wyrzuceniu exapa dzieją się cuda z motorkiem i dużo osób wraca z powrotem do exapa.

Autor:  Mad666 [ 4 wrz 2014, o 22:26 ]
Tytuł:  Re: Termignoni do RN12

no na dole wtedy nie ma mocy kompletnie jak nie ma exupa. Jesli by CI to zrobiła prosefjonalna firma to coś by tak lepiej jechało, z tego co wiem to tak dobra firma to jest w niemczech albo w czechach. RN12 to cudny motor i w sumie kocha się go za to jaki jest. Jako że sam nie jest magicznie drogi to przeróbki tego typu nie sa opłacalne. Dlatego sugeruje kupić tego taniego PC3 i go założyc i juz tak jeździć. Jak miałem RN12 to mega dobre wrażenie zrobiło zmienienie zębatki przedniej o 1. To wtedy zrobił się potwór. Słaba prędkośc max ale 299 było chyba po 20 sekundach (licznikowe nie rzeczywiste bo w rzeczystowsci miałem 278 po zmierzeniu GPS).

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/