r1r6.pl
http://r1r6.pl/

kontrolki
http://r1r6.pl/ogolnie-f12/kontrolki-t7783.html
Strona 1 z 2

Autor:  Marbo [ 22 kwi 2012, o 16:39 ]
Tytuł:  kontrolki

Witam dzisiaj mi się zapalały następujące kontroli w czasie jazdy i gdy zwalniałem i chciałem zjechać na pobocze to już zgasnęły i jak przyśpieszałem czasami od 120 km/h w góre to się znowu zapalały... Kontynuowałem dalej jazde. Czy mogło coś się stać ? Co oznaczają te kontrolki 1 , 2 , 3 ??

Dodam że na zlocie strzelałem troche z tłumika i jak ruszałem to się troche dławił i jak na biegu jałowym robiły mu się niskie obroty i z 2 , 3 razy mi zgasł.
Czy to ma coś wspólnego z tymi kontrolkami ?

EDIT: dodam że jak się zapalały to wszystkie naraz :)

Załączniki:
kontrolki.JPG
kontrolki.JPG [ 26.13 KiB | Przeglądane 2909 razy ]

Autor:  TheGun [ 22 kwi 2012, o 22:30 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

No więc to jest tak.

1. Kontrolka ostrzegająca o zbyt niskim poziomie oleju lub za wysokiej temperaturze.
2. Symbol kontrolki oleju
3. Symbol kontrolki temperatury

Z manuala wynika to tak.
Jeżeli cokolwiek się dzieje zapala się kontrolka numer 1. Ostrzega ona ogólnie o problemach technicznych. I jednocześnie do tego :
-Jeżeli jest za mało oleju to zaczyna migać kontrolka numer 2. Zaleca się natychmiastowe dolanie oleju.
-Jeżeli jest problem z temperaturą chłodzenia zaczyna migać kontrolka numer 3. Coś mi się kojarzy, że ostrzega ona też o problemach z ciśnieniem w cylindrach , ale tego nie jestem pewien. Ale objawy z tego co widzę są dość na to wskazujące, bo zaczeła się dławić.

Nie jestem pewien proszę mnie poprawić jak coś.

Autor:  Marbo [ 23 kwi 2012, o 13:49 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

Może zaczeła się dławić bo na zlocie gdy już odpaliłem żeby jechać do domu to nie włączyłem ssania bo ładnie odpalił bez ssania, a może miałem włączyć ssanie tak jak to zawsze robie... I zauważyłem że szybko nabierał temperatury. Ale później nic już złego nie zauważyłem.

Tyle miałem oleju. Załóżmy że to bagnet :P Czyli pewnie zapalały się te wszystkie kontrolki dlatego bo miałem za mało oleju...

Załączniki:
wskaźnik oleju.JPG
wskaźnik oleju.JPG [ 5.31 KiB | Przeglądane 2872 razy ]

Autor:  sebastian26920 [ 23 kwi 2012, o 13:59 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

W takich maszynach sobie nie możesz pozwolić na niski poziom oleju , a jeżeli miałeś lub masz tyle co na bagnecie jest pokazane to zdecydowanie za mało...

Autor:  TheGun [ 23 kwi 2012, o 14:50 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

W tych silnikach połowa bagnetu jest wręcz wskazana, najlepiej jak jest full.

Autor:  sebastian26920 [ 23 kwi 2012, o 14:58 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

zgadzam się ale tam jest na końcówce :D a więc powodzenia...

Autor:  Marbo [ 23 kwi 2012, o 17:46 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

Ale najważniejsze że jeszcze zmieściłem się pomiędzy minimum, a maksimum, nie ? ;)

Więc chyba jeszcze w ten sposób nie zaszkodziłem silnikowi ? Bo ja myśle że nie ;)

Autor:  TheGun [ 23 kwi 2012, o 20:42 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

No nic się nie powinno stać, ale w naszych szlifierkach lepiej żeby było w okolicach maximum ;)

Autor:  sebastian26920 [ 23 kwi 2012, o 20:47 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

Nie wiem ale na minimum to możesz trawe kosić na podwórku :D
heee chłopie śmigasz na sprzecie a nie na jakimś trolu

Autor:  Marbo [ 24 kwi 2012, o 06:19 ]
Tytuł:  Re: kontrolki

OK, dzięki za odpowiedzi :) Od teraz będe częściej pilnował stanu oleju :)

Mam nadzieje że w żaden sposób nie zaszkodziłem mojej maszynie i że były to tylko ostrzegawcze kontrolki że mało oleju, a nie że ZA MAŁO :P

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/