Teraz jest 7 maja 2024, o 07:35

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kontrolki
PostNapisane: 22 kwi 2012, o 16:39 
Witam dzisiaj mi się zapalały następujące kontroli w czasie jazdy i gdy zwalniałem i chciałem zjechać na pobocze to już zgasnęły i jak przyśpieszałem czasami od 120 km/h w góre to się znowu zapalały... Kontynuowałem dalej jazde. Czy mogło coś się stać ? Co oznaczają te kontrolki 1 , 2 , 3 ??

Dodam że na zlocie strzelałem troche z tłumika i jak ruszałem to się troche dławił i jak na biegu jałowym robiły mu się niskie obroty i z 2 , 3 razy mi zgasł.
Czy to ma coś wspólnego z tymi kontrolkami ?

EDIT: dodam że jak się zapalały to wszystkie naraz :)


Załączniki:
kontrolki.JPG
kontrolki.JPG [ 26.13 KiB | Przeglądane 2892 razy ]
Góra
  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 22 kwi 2012, o 22:30 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 00:11
Posty: 119
Lokalizacja: Zambrów
Sprzęt: R6
Imie: Piotr
No więc to jest tak.

1. Kontrolka ostrzegająca o zbyt niskim poziomie oleju lub za wysokiej temperaturze.
2. Symbol kontrolki oleju
3. Symbol kontrolki temperatury

Z manuala wynika to tak.
Jeżeli cokolwiek się dzieje zapala się kontrolka numer 1. Ostrzega ona ogólnie o problemach technicznych. I jednocześnie do tego :
-Jeżeli jest za mało oleju to zaczyna migać kontrolka numer 2. Zaleca się natychmiastowe dolanie oleju.
-Jeżeli jest problem z temperaturą chłodzenia zaczyna migać kontrolka numer 3. Coś mi się kojarzy, że ostrzega ona też o problemach z ciśnieniem w cylindrach , ale tego nie jestem pewien. Ale objawy z tego co widzę są dość na to wskazujące, bo zaczeła się dławić.

Nie jestem pewien proszę mnie poprawić jak coś.

_________________
Adrenalina!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 13:49 
Może zaczeła się dławić bo na zlocie gdy już odpaliłem żeby jechać do domu to nie włączyłem ssania bo ładnie odpalił bez ssania, a może miałem włączyć ssanie tak jak to zawsze robie... I zauważyłem że szybko nabierał temperatury. Ale później nic już złego nie zauważyłem.

Tyle miałem oleju. Załóżmy że to bagnet :P Czyli pewnie zapalały się te wszystkie kontrolki dlatego bo miałem za mało oleju...


Załączniki:
wskaźnik oleju.JPG
wskaźnik oleju.JPG [ 5.31 KiB | Przeglądane 2855 razy ]
Góra
  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 13:59 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2011, o 10:45
Posty: 308
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Sprzęt: YAMAHA R1
Imie: SEBASTIAN
W takich maszynach sobie nie możesz pozwolić na niski poziom oleju , a jeżeli miałeś lub masz tyle co na bagnecie jest pokazane to zdecydowanie za mało...

_________________
Lepiej YAMAHA niż na wielbłądzie , bo wielbłąd turysta nie śmiga po 300


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 14:50 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 00:11
Posty: 119
Lokalizacja: Zambrów
Sprzęt: R6
Imie: Piotr
W tych silnikach połowa bagnetu jest wręcz wskazana, najlepiej jak jest full.

_________________
Adrenalina!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 14:58 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2011, o 10:45
Posty: 308
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Sprzęt: YAMAHA R1
Imie: SEBASTIAN
zgadzam się ale tam jest na końcówce :D a więc powodzenia...

_________________
Lepiej YAMAHA niż na wielbłądzie , bo wielbłąd turysta nie śmiga po 300


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 17:46 
Ale najważniejsze że jeszcze zmieściłem się pomiędzy minimum, a maksimum, nie ? ;)

Więc chyba jeszcze w ten sposób nie zaszkodziłem silnikowi ? Bo ja myśle że nie ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 20:42 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 00:11
Posty: 119
Lokalizacja: Zambrów
Sprzęt: R6
Imie: Piotr
No nic się nie powinno stać, ale w naszych szlifierkach lepiej żeby było w okolicach maximum ;)

_________________
Adrenalina!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 20:47 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2011, o 10:45
Posty: 308
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Sprzęt: YAMAHA R1
Imie: SEBASTIAN
Nie wiem ale na minimum to możesz trawe kosić na podwórku :D
heee chłopie śmigasz na sprzecie a nie na jakimś trolu

_________________
Lepiej YAMAHA niż na wielbłądzie , bo wielbłąd turysta nie śmiga po 300


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: kontrolki
PostNapisane: 24 kwi 2012, o 06:19 
OK, dzięki za odpowiedzi :) Od teraz będe częściej pilnował stanu oleju :)

Mam nadzieje że w żaden sposób nie zaszkodziłem mojej maszynie i że były to tylko ostrzegawcze kontrolki że mało oleju, a nie że ZA MAŁO :P


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1