r1r6.pl http://r1r6.pl/ |
|
R1 2015 ... RN32 http://r1r6.pl/ogolnie/2015-rn32-t12003-150.html |
Strona 16 z 19 |
Autor: | marcinrednose [ 10 sie 2015, o 15:59 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
Mad666 napisał(a): których superstokach ? https://en.wikipedia.org/wiki/2015_FIM_ ... hip_season |
Autor: | Mad666 [ 10 sie 2015, o 16:05 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
ano SBK tak. W SBK masz silnik o mocy pewnie 270 koni. a nie 200. Na kole mają koło 240 KM. Te silniki mają mocno grzebane przez fabrykę. Sam byłem fanem Aprilii w 2012 roku i chciałem do pucharu ale kasa. Ogólnie motory jakoś nadzwyczajnie się nie różnią między sobą, sa to małe róznice w pozycji ergonomi i mocy silników. Ale to co jest w SBK to całkiem inne możliwości koncernów i tak jest prawdziwa moc. |
Autor: | marcinrednose [ 10 sie 2015, o 16:08 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
To nie jest SBK. Silniki mają zwykłe drogowe. |
Autor: | Mad666 [ 10 sie 2015, o 16:15 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
aha no to nie wiem, może akurat ten kierowca odpycha się jeszcze nogami i dlatego jest szybszy. Szkoda ze nie ma wglądu w mediach w klase superstock. |
Autor: | marcinrednose [ 10 sie 2015, o 17:59 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
Eee nie ma co sie przejmowac. Ja mam jeszcze lata swietlne zapasu na r6 i to z 2008 roku a nie nowki sztuki cud techniki. |
Autor: | sebastian 5446 [ 10 sie 2015, o 18:57 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
Ja jak będę wychodził z winkla w dużym złożeniu na gumie i będzie mi brakowało mocy to kupie coś nowszego |
Autor: | slomek23 [ 10 sie 2015, o 21:50 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
Sam juz zatem nie wiem. Jeździłem rn22 i zbiera się pięknie ale to straszna locha. Wg mnie rsv4 ma lepsze jebnięcie, jest lekka i fajnie skręca. Musze jeszcze raz pożyczyć bmw i sprawdzić, chociaż za tę kasę wolałbym nowe zx10r. Kumpel testował i mówił, że jebnięcie ma konkret! |
Autor: | Mad666 [ 10 sie 2015, o 23:45 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
z delegacją torową wszyscy jednogłośnie określiliśmy ze na mieście można sobie tylko podłubać w nosie a nie poznać róznic między motorami. Szczegóły wychodzą przy przerzucaniu motora, szubkich łukach, mocy i przyśpieszenia względem wagi. Doszliśmy tez do tego że ergonomicznie motory się różnią i wysokie osoby czują się na pewnych kostrukcjach lepiej niż na innych i odwrotnie z osobami wzrostu mniejszego. |
Autor: | slomek23 [ 11 sie 2015, o 08:44 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
to można stwierdzić turlając się po drodze. |
Autor: | marcinrednose [ 11 sie 2015, o 10:14 ] |
Tytuł: | Re: R1 2015 ... RN32 |
Moim zdaniem nie da się sprawdzić głównych właściwości motocykla sportowego na drodze, gdyż: • nie ma dróg o charakterystyce torowej (przeplatanie ciasnych i łagodnych zakrętów, szykan, ostrych dohamowań zakończonych wolnym ciasnym zakrętem itp. itd.), • nikt normalny nie pojedzie na granicy swoich możliwości na drodze. |
Strona 16 z 19 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |