Teraz jest 22 gru 2024, o 12:58

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 7 gru 2010, o 23:24 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
Jestem ciekaw, czy w R1 można kombinować z owiewkami. Czy można przekładać owiewki pomiędzy różnymi gen-ami errek?

Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej kwestii?
Albo jakieś przydatne linki?

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 8 gru 2010, o 08:48 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, o 12:48
Posty: 350
Lokalizacja: Koło
Sprzęt: R1 RN22
Imie: jarek
Rzeczywiście widziałem gdzieś w necie erłana ze "srebrną" ramą (czyli do 2001) ubranego w owiewki od RN12 ze soczewkami. Ale jest niemal pewne, że wymaga to wielu modyfikacji bo tak wprost na pewno nie będą pasowały. Ale żeby była to jakaś straszna filozofja to też nie sądze. Zima długa, do dzieła kolego!!!

_________________
R1 RN22 + Ducati Monster. R1 RN19, R1 RN12, R1 RN09, CBR1100XX, ThunderAce, ZX1000, DR650, DR600, XT600, W16, KLR600, CB, XS, ETZ,


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 8 gru 2010, o 12:28 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
A może masz gdzieś jeszcze to foto? 8-)

Nikt nie ma doświadczeń w tej materii? Nikt z nikim nie gadał o tym?

A jak to się ma jeśli chodzi chodzi o przełożenie owiewek z RN04 do RN01?

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 8 gru 2010, o 16:04 
Powiem Tobie tak...kiedyś podjechał do mnie koleś na R6 2001 z tyłkiem już na ledach z 2002 po przeróbce....i od razu to było widać...a to tylko przerobiony ogon...wzbudził jakoś u mnie niesmak...

...a teraz weź pod uwagę, że chcesz zmieniać wszystkie owiewki, ogon, czaszę, nawet zbiornik...to po pierwsze ogromny koszt (moim zdaniem nie warty zachodu) a po drugie zawsze będzie widać, przerobione elementy...zastanów się czy to się w ogóle opłaci...każdy model R1 ma swoje cechy i swój urok i generalnie tak drastyczne przeróbki bardziej mogą szkodzić urodzie niż pomagać ;) ;) ;)

Pewnie dlatego nikt się nie wypowiada, bo nikt się nie podejmował takiej "operacji"


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 8 gru 2010, o 18:20 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
Nie chodzi mi o takie drastyczne zmiany ale myślałem o założeniu do RN01 owiewek od RN04 a między tymi gen-ami nie było dużych różnic (wizualnie). Nie wiem natomiast jak z zaczepami.
Słyszałem, że RN04 ma nieco inny stelaż czachy... Nie mam tego jak sprawdzić z różnych względów. Stąd moje pytanie. Miałem nadzieję, że może ktoś coś wie ;)

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 8 gru 2010, o 22:48 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
a na jaki kolor chcesz zmieniac? u tego chlopa masz do wyboru do koloru http://allegro.pl/komplet-owiewek-plast ... 53022.html
sam od niego bralem i jestem zadowolony i wcale nie muszisz kombinowac od innych modeli bo do twojego tez jest dosc spory wybor


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 9 gru 2010, o 00:44 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
Co do koloru to jeszcze nie wiem. Widziałem u innego "chłopa" :D na allegro malowanie fiat yamaha niebiesko białe. W tej samej albo zbliżonej cenie. Tamten "chłop" miał też malowanie biało czerwone, zbliżone do oryginału i tamto też rozważam. :)

A z nowszych to myślałem nad oryginalnym czerwonym z 2000 bo bardzo mi się podoba. ;)

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 11 gru 2010, o 01:35 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2010, o 10:45
Posty: 55
Sprzęt: RyJeden
Imie: ernest
jeśli chodzi o owiewki rn04 i rn01 to tylko podobnie wyglądają... a w praktyce to trzeba praktycznie wszystko przerabiać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 7 lut 2011, o 19:02 
darekR1 napisał(a):
a na jaki kolor chcesz zmieniac? u tego chlopa masz do wyboru do koloru http://allegro.pl/komplet-owiewek-plast ... 53022.html
sam od niego bralem i jestem zadowolony i wcale nie muszisz kombinowac od innych modeli bo do twojego tez jest dosc spory wybor


Jak z jakością tych owiewek? Masz może zdjęcia po założeniu?
Jak ma się sprawa z bakiem w RN12? owiewki to owiewki ale baku nie zmienisz. Malowałeś bak? Czy w owiewkach są wypełnienia czy może trzeba je przekładać. Jak się ma jakość i sztywność -elastyczność tych owiewek do oryginalnych ?
Ile Cie kosztowały?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: zmiana owiewek na "młodsze" (ew. starsze)
PostNapisane: 7 lut 2011, o 22:29 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
Matko ile pytań hehe
pasuja idealnie.bak w 99% do malowania niezaleznie jaki kolor owiewek wybierzesz (chyba ze czarne) zbornik malowalem dopiero pare dni temu wiec jak zloze to wrzuce foto.w sezonie szkoda mi bylo sie z tym bawic z wypelnieniami robisz jak chcesz,alebo zostawiasz stare albo kladziesz nowe.kosszt 2500 co do elastycznosci to sa bardziej sztywne jak oryginalne.moim zdaniem to minus.przy wywrotce moga bardziej pekac.narazie tutaj jest pare foto jak wyglada z fiatoskimi ,jak widac na zbiornik musialem poprzyklejac pare bialych naklejek zeby zgubic kontrast viewtopic.php?f=18&t=937


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1