Teraz jest 16 kwi 2024, o 16:20

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 6 lip 2017, o 19:50 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
Witam
Chciałbym zmienić przełożenie w RJ09 na tor. Najczęściej do 600-tek zakładają -1/+2 . Zastanawiam się czy łańcuch nie będzie ocierał o wahacz ? Może lepiej zostać przy przedniej zębatce oryginalnej a tył zmienić na +4 ( -1/+2 to jest to samo co 0/+5 ale zębatki robią co dwa zęby, więc albo +4 albo +6 co już może być przesadą)
Może ktoś przerabiał ten temat ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 11 lip 2017, o 23:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
śmiało można zmieniać dowolnie byle by efekt był dobry
niektórzy na prostej startowej slovakiaring już w połowie prostej startowej mają odcinke co oznacza że ostro mają pozmieniane

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 13 lip 2017, o 08:29 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
zamówiłem -1/+2 oczywiście komplet z łańcuchem 530 , wydaje mi się że przełożenie będzie optymalne, bo jak na razie na prostych zostaje daleko w tyle...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 18 lip 2017, o 09:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
wtedy co byliśmy razem to R6 na której jeździłem też tak miała i jeździłem tak szybko jak Rjedynki :D o tyle że SIlezja jest wolnym torem, bo na Slovakiaring nie było by szans.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 18 lip 2017, o 12:15 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 lis 2014, o 15:00
Posty: 254
Sprzęt: R6
Imie: Tomek
Lokalizacja: Krk
no na prostej tak ale dalej :stres:

jeżdżę na -1 +2 też na Słowacji i jak będę następnym razem popróbuje z zębatkami


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 18 lip 2017, o 12:52 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
czekam wciąż na przesyłkę z dixer parts, ma dojść w tym tygodniu, jeśli zdążę zamontować przed niedzielą to chyba pojadę w niedzielę przetestować nowy napęd na silesi :)

a tak już zupełnie teoretycznie... zastanawiam się czy jest duża różnica między -1/+2 w stosunku do 0/+6 , z moich przeliczeń wynika że to tylko jeden ząb różnicy na tylnej zębatce,a byłoby proście i taniej zmieniać tylko tylną


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 21 lip 2017, o 14:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
ja bym tylko przód zmienił bo tak ja robie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 23 lip 2017, o 19:26 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
Test zębatek był krótki, pod koniec drugiej sesji zaczęło lać i kicha z jazdy. W każdym razie zębatki -1/+2 to idealne rozwiązanie. Biegi wyraźnie krótsze, na wyjściu z winkla na dwójce jest już ciekawie :) Na prostych gdzie wcześniej wystarczała 4-ka do odcinki teraz trzeba wbić 5, wszystkie winkle można robić na tych samych biegach tylko że dużo dynamiczniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 25 lip 2017, o 13:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
czyli jeszcze masz bufor na bieg nr 6 czyli jednak od razy -2 było by tez do zaakceptowania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: zębatka przód -1 czy tył +4 ?
PostNapisane: 27 lip 2017, o 16:11 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
Mad666 napisał(a):
czyli jeszcze masz bufor na bieg nr 6 czyli jednak od razy -2 było by tez do zaakceptowania

- 2 z przodu ? czyli -2/+2 (to daje tyle co tył +8 ) to już by było mieszanie biegami, do przeżycia byłaby zmiana samego tyłu na +6 czyli 0/+6 ale to przełożenie które mam jest OK (-1/+2 = 0/+5)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1