Teraz jest 29 wrz 2024, o 01:23

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak to się odkręca?
PostNapisane: 25 mar 2016, o 21:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
mam: warsztat/kni-gole-t7019.html?hilit=p%C4%99kni%C4%99ty

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Jak to się odkręca?
PostNapisane: 25 mar 2016, o 23:53 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 13:58
Posty: 397
Lokalizacja: Choszczno
Sprzęt: YamahaR1 i CBR600F4i
Imie: Piotrek
Lokalizacja: Choszczno
No ale i tak nie wiadomo jaki finał :) :kot:

Robert ( pies ) mówił: no co tu poradzic ? w sobote i niedziele jest giełda motocyklowa w Warszawie na Wyscigach. :roll:
Dokładnie co w tym przypadku lezało u podsaw awarii , nie wiem. Co jednak proponuje. Jezeli sciagacie golenie w obojetnie jakim celu to pózniejszy ich montaz w półkach powinien odbywac sie następujaco : zaczynacie montaz od powiedzmy ( posmarowanej olejem) prawej lagi, przykrecacie ja w obu półkach z odpowiednim wysunieciem od poziomu górnej półki, na tyle mocno zeby nie wysuwała sie samoczynnie z gniazd , nastepnie (posmarowana olejem) wsuwacie lewą lage i teraz tak, dobrze jest jesli ktos wam pomoze w tej akcji , poniewaz nalezałoby przez wciaz jeszcze luzna lewa lage przedziac os koła i spiąc obie lagi oska koła, nastepnie na gotowo je skręcic zaczynajc od skrecenia dołów lag. Ta kolejnosc pozwoli samoczynnie ustawic lagi tak ze pózniejszy montaz koła bedzie łatwiejszy, ale przede wszystkim bedzie zachowana osiowosc otworów w obu lagach. Nie zwracajcie uwagi na to ze pomiedzy prawa a lewa laga nad gorna połka moze wystąpic mała róznica w wysunieciu , to ma drugorzedne znaczenie w porównani z brakiem osiowosci w dole lag. Prawdopodobnie brak tej osiowosci dprowadził do awarii u kolesia , po prostu skręcił doły wywołując nieprzewidywane przez producenta napiecia spowodowane brakiem rónoległosci oski koła do obejm lag. Tak sadze :roll:

Nigdy jeszcze nie majstrowałem przy zawieszeniu ale ciekawa rada.Nie wiem czy manual tez tak podpowiada i czy faktycznie tak lepiej zrobić?Nie szukałem...
Trzeba do RafalM3R1 uderzyć czy coś się z tym zrobi :mrgreen:
darekR1 mówił w tamtym poście,że ma na sprzedaż.Może coś powie jak to wygląda ;)

_________________
CO MNIE NIE ZABIJE TO WZMOCNI


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Jak to się odkręca?
PostNapisane: 25 mar 2016, o 23:58 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 17:28
Posty: 131
Sprzęt: romet ogar 200 70/50
Imie: Emil
Lokalizacja: wm
grzejesz opalarka i wykrecasz, cala filozofia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Jak to się odkręca?
PostNapisane: 26 mar 2016, o 00:10 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 13:58
Posty: 397
Lokalizacja: Choszczno
Sprzęt: YamahaR1 i CBR600F4i
Imie: Piotrek
Lokalizacja: Choszczno
emil2755 napisał(a):
grzejesz opalarka i wykrecasz, cala filozofia

Wyjebać raczej nie problem. Kwestia jak i czy da się to zmontować,żeby to siedziało na stałe

_________________
CO MNIE NIE ZABIJE TO WZMOCNI


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Jak to się odkręca?
PostNapisane: 26 mar 2016, o 11:48 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2014, o 17:28
Posty: 131
Sprzęt: romet ogar 200 70/50
Imie: Emil
Lokalizacja: wm
Jak sie odkreca to jaki problem znow to przykrecic? grzac trzeba bo jest to zlozone na klej do giwntow, przy montazu znow to trzeba zastosowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Jak to się odkręca?
PostNapisane: 26 mar 2016, o 15:45 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
Sprawa jest bardzo prosta goleń ma gwint wewnętrzny a rura nośna zewnętrzny w całoś jest to skręcane na klej tak jak pisał Emil2755 i bez podgrzania praktycznie nie ma szans na rozkręcenie . Całośc mocujesz w imadle za golen dopasowujesz stalowy pret który wkładasz w otwory w rurze nosnej 5mm podgrzewasz goleń do okoła gwintu tyle żeby klej zrobil się mięki i odkręcasz. Przy zakręcaniu wszystko dokładnie czyścisz rurę smarujesz klejem i zakręcasz .Oto cała filozofia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Jak to się odkręca?
PostNapisane: 27 mar 2016, o 20:11 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
No i ma to sens :drink:

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1