Teraz jest 22 gru 2024, o 13:26

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przebieg a STAN TECHNICZNY / EFEKT OGOLNY
PostNapisane: 14 mar 2016, o 19:06 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2015, o 12:39
Posty: 218
Sprzęt: Yamaha R6 RJ09
Imie: Grzegorz
Lokalizacja: NL
Czesc Wam,
kto moze sie pochwalic duzym przebiegiem i przy tym idealnym stanem silnika/ogolnym, z krotkim opisem co i jak

:witam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przebieg a STAN TECHNICZNY / EFEKT OGOLNY
PostNapisane: 14 mar 2016, o 22:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
R1 RN22 po 35 tys km w zimie zaglądali mi do zaworów i okręślono: ZERO ZUŻYCIA i nieprawidłowości. Miałęm wymienianą uszczelkę pod głowicą. Zaglądnęli do garów i zero zużycia mimo że mam KN. Na niemieckich portalach aukcyjnych bywają RN22 z przebiegami 75 tys km i jeżdżą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przebieg a STAN TECHNICZNY / EFEKT OGOLNY
PostNapisane: 14 mar 2016, o 23:05 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 maja 2011, o 13:58
Posty: 397
Lokalizacja: Choszczno
Sprzęt: YamahaR1 i CBR600F4i
Imie: Piotrek
Lokalizacja: Choszczno
Mad666 napisał(a):
Na niemieckich portalach aukcyjnych bywają RN22 z przebiegami 75 tys km i jeżdżą.


W Polsce są takie same,tyle że po dosłownie małej operacji.... :zolta: :patyk: ;)

_________________
CO MNIE NIE ZABIJE TO WZMOCNI


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przebieg a STAN TECHNICZNY / EFEKT OGOLNY
PostNapisane: 15 mar 2016, o 02:11 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
Mad Ty mieszczuch jesteś więc K&N u Cb nie zmienia nic :) Na wioskach sytuacja jest inna :P jak wpadniesz w tuman kurzu to moment K&N'a zalepi :D

Moja R6 RJ095 przy 40kkm na blacie pojechała do ASO na przegląd zaworów, główki ramy itp.
Główka została wymieniona a z 16 zaworów tylko 3 nie były "w normie".
Kondycja silnika była perfekcyjna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przebieg a STAN TECHNICZNY / EFEKT OGOLNY
PostNapisane: 15 mar 2016, o 17:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
Dany przecież ja na wsi wiesniak sam widziałeś.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Przebieg a STAN TECHNICZNY / EFEKT OGOLNY
PostNapisane: 15 mar 2016, o 22:17 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2015, o 12:39
Posty: 218
Sprzęt: Yamaha R6 RJ09
Imie: Grzegorz
Lokalizacja: NL
Robię przeglad i wymiane wszystkich łożysk w silniku i okazuje sie, ze po wymianie wszystkich panewek, rozrzadu, regulacji 2 zewnetrznych zaworow wydechowych ( o - 0,05mm), lozyska sprzegla, lozysk osi glownej - w silniku nadal tkwi tykajacy dzwiek.

Po nitce do klębka- trafilem do osi napedowej - rozebralem wszystkie czesci - okazuje sie, ze luz, ktory wywoluje halas, to: wyrobione tuleje od zebatek biegu 3 i 4.

Wymieniam wszystkie lelementy oprocz biegow, czyli: os, lozyska, dystans od zebatki pod uszczelniacz, uszczelniacz, wszystkie lozyska biegow: 1, 2, 3 i 4. Kupa kasy, ale nie chce tego slyszec i martwic sie wiecej o nic.

Prawdopodobnie do weekendu bedzie takze czeka mnie final.

Pisze o tym, poniewaz dzwiek sprowokowal mnie do wymiany wszystkich elementow z fonicznej diagnozy wielu uzytkownikow. Nikt nie trafil w '10-the'.

Coz, przebieg 51 tys - okazalo sie ze tylko dwa elementy byly najbardziej wyrobione - ale dzieki temu mam stara Yamahe jak nowa - bo coz moze byc jeszcze wyrobione.

Jednym slowem bardzo dobra technologia.

Jezeli zacznie Wam cos nieprzyjemnie brzmiec w silniku, szczerze mowie, mega trudno dokladnie zlokalizowac, ale da sie w przyblizeniu trafic tylko wtedy, jezeli potrafi sie to wszystko wyobrazic i zobrazowac.

Tuleje od biegu 3 i 4 maja dwa otwory po przeciwnych stronach na smarowanie powierzchni od zebatki, os ma tylko jedno wyjscie na olej. Kto wie jak te lozyska maja byc zalozone? Czy otwor ma robic przestrzal dla oleju ?

Zalaczam zdjecia wyrobionych ząbków i drugie, na ktorym widac stara i nowa tuleje. Nie musze pisac, ktora jest ktora.


Załączniki:
FullSizeRender.jpg
FullSizeRender.jpg [ 84.59 KiB | Przeglądane 2395 razy ]
IMG_3069.PNG
IMG_3069.PNG [ 303.35 KiB | Przeglądane 2395 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1