Teraz jest 23 gru 2024, o 08:09

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 3 mar 2016, o 17:39 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Teraz mi koleś napisał, że to przez filtr K&N powietrza jest tak, bo zwiększył moment obrotowy na niskich a obciął na wysokich bo ma za duży przepływ powietrza i sie nie zgadza z mieszanką paliwa i na wysokich obrotach daje samo powietrze praktycznie i napisał jeszcze, że się powinien silnik szybciej grzać trochę i tak jest właśnie...

I że trzeba ustawić inaczej gaźniki podciśnieniowe.

Może mi to porobi, jak mnie będzie stać na niego :) i napiszę później.
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 5 mar 2016, o 17:22 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Problem głupawy... Dziś wrzuciłem stary jeszcze brudny w dodatku filtr powietrza i lata jak powinna :)

Za tydzień koleś mi najpierw wyczyści gaźniki itp i wsadzę ten filtr K&N i spróbuje czy będzie latać sama normalnie, a jak nie to zmieni mi mieszankę paliwa i podniesie iglice i i zobaczę, czy zakup filtra KN wiążę się z dodatkowym kombinowaniem, a jeśli już to zobaczę jak na każdym biegu z v-max na normalnym i K&N i czy jest jakikolwiek sens wymiany na owy filtr.

pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 6 mar 2016, o 09:15 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
No i sprawa się rypła haha wina tak jak pisalismy leży po stronie gazników a raczej ich nie doregulowaniu ,szkoda tylko ze nie napisałeś że problemy zaczeły sie po wymianie filtra powietrza [chyba że nie doczytałem sory ] temat byłby jasny i klarowny od początku ponieważ na innych filtrach niż fabryczny przepływ powietrza jest zupełnie większy co za tym idzie dawka paliwa jest mniejsza. Na postoju nie ma różnicy ale w czasie jazdy to inna bajka .Bywało też ze standardowe iglice nie wystarczają i trzeba zamontować Dyno Jet żeby efekt był zadowalający.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 7 mar 2016, o 14:45 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
No nie są właśnie wystarczające i trzeba jakieś podkładki dawać żeby je podnieść bo nie ma regulacji.

Kupiłem filtr okazyjnie, tzn za filtr, przewody Hela tył i przód pod kolor i za nowe siedzenie kierowocy dałem mniej niż sam filtr kosztuje stąd tylko decyzja o zmianie, ale ogólnie to nie polecam, szkoda zachodu o nic praktycznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 7 mar 2016, o 17:58 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
Niestety nie mogę się z Tobą ze szkoda zachodu praktycznie o nic ,ponieważ róznica jest odczuwalna jeśli np;założysz dysze i iglice Dyno Jet do tego filtr powietrza BMC lub KNa i dobrze to wszystko ze sobą zestroisz to GWARANTUJE ze różnicę odczujesz.
Choć powiem szczerze z własnego doświadczenia że zestrojenie wszystkiego czasami zabiera bardzo długo czasu a i bywa tak ze na orginałach sprzęt pracuje równiej. Settno sprawy tkwi w tym jaką kondycję ma silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 7 mar 2016, o 19:32 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Właśnie ja się lubię tak bawić , ale sam tego nie potrafię jeszcze nigdy nie próbowałem nawet. A dopiero teraz chyba znalazłem kogoś tkto chyba wie OCB więc chyba pobrnę w to dalej :) same Dyno Jet Stage II to koszt jakiś 90 funtów plus regulacje "po znajomości" plus tłumik to może się zamknę w 250f.

Po za tym dziś też przypadkiem zauważyłęm, że nawet bez regulacji gaźników na tym filtrze K&N, jak zmieniłem raz tylko paliwao na BP Supreme 97, a tak zawsze SHell NitroV 100 to zaczyna się dławić od trójki dopiero od ok 12k RPM i z tłumika strzelała dużo mniej. Myślicie, że to może mieć jakiś wpływ, czy to fantazja tylko :) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 7 mar 2016, o 19:46 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
doktorek1 napisał(a):
Niestety nie mogę się z Tobą ze szkoda zachodu praktycznie o nic ,ponieważ róznica jest odczuwalna jeśli np;założysz dysze i iglice Dyno Jet do tego filtr powietrza BMC lub KNa i dobrze to wszystko ze sobą zestroisz to GWARANTUJE ze różnicę odczujesz.
Choć powiem szczerze z własnego doświadczenia że zestrojenie wszystkiego czasami zabiera bardzo długo czasu a i bywa tak ze na orginałach sprzęt pracuje równiej. Settno sprawy tkwi w tym jaką kondycję ma silnik

Jeździłem na tak zrobionym suzuki bandit 600 O ile ten motor nie jedzie to po takich modyfikacjach różnica jest taka że się gęba uśmiecha ale więcej pali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 7 mar 2016, o 21:51 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
No widzisz kolega nfs powierdza ze warto się w takie modyfikacje pobawić bo gęba się uśmiecha haha .Problem tylko taki żeby się nie zniechęcać po paru próbach zestrojenia jak coś nie do końca gra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 7 mar 2016, o 23:18 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Zrobię najpierw te durne gaźniki, zmienię wydech i zwiększe dawkę paliwa i jak trzepnie 143mph na 3 biegu to zafunduje jej Dyno Jety :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 28 mar 2016, o 08:40 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
albo oleje to wszystko sprzedam tego sztrucla starego ze stratą 10% dolożę następne 30% i kupie R6 z 2005 z przebiegiem 20k w bdb stanie i przestane się ścierać i czas tracić, bo to bez sensu :)

pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1