Teraz jest 29 wrz 2024, o 03:15

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 23 lut 2016, o 17:30 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Sprawdzę też jutro na pewno :)

Tylko tu objawy są trochę inne... 1 i 2 bieg do końca spoko a na 3 biegu dochodzi do 10k rpm i przestaje przyśpieszać od tak, nawet przy tych 10k rpm czuć jak by ktoś dopływ paliwa zablokował.

Zauważyłem dziś też, że jak ustawię tym "pokrętłem" obroty na ponad 1,5k rpm czasami falują wyżej trochę,

oraz :)

jak odpalam na ssaniu na zimnym silniku czasami to tak jakby nie widziała, że ssanie jest włączone w ogóle...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 23 lut 2016, o 18:06 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Wiesz co?Rozregulowany masz ten motocykl w pizdu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 23 lut 2016, o 19:10 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
wiem...

szkoda mi go trochę sprzedawać nie wiem czemu. Chętnie bym też doszedł :) co z nim ku... jest nie tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 26 lut 2016, o 19:27 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Musisz sobie kupic spray do czyszczenia gaznikow.Nowe swiece potrzebujesz tez wakumetry i manometr do sprawdzenia cisnienia w garach i duzo zapalu.
http://www.r1-forum.com/forums/46-how-tos/247485-how-98-01-r1-remove-fuel-tank-airbox-carburetors-cam-chain-tensioner.html
Cos nie wiesz mozesz pytac.Nie bedzie latwo bo strasznie ciasno.
Klucz przeglubowy do swiec by sie przydali endoskop bo cylindry pękają w tej R6.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 27 lut 2016, o 21:58 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
świece nowe irydowe NGK CR10EIX
nowy filtr powietrza i oleju K&N, nowy olej
nowo-uzywane :) fajkocewki (wygladały dosc ładnie)
przty okazji tych czynnosci gazniki zostały zsynchronizowane

wczoraj patrzyłem na akumulator, spęczniały w hu...j jak by zaraz miał wybuchnąć.

instatlacja całą tez z lekka zasniedziała.

jak stoi na bocznej nóźce to jakby praca silnika pewniejsza...

kupić graty i grzebać ? bez garażu to cięzko po za tym mechanik wyczyści gaźniki i zmieni pompe paliwa to wraz z pompą i nowym akumlatorem zamknę się w 150funtach.
drugie co to leniwy jestem :)

trzecie to dołoże 300f-400f i wygrzebię sobie 600RR ładną lub R6 z 2004
a jak dołoże 150f to mogę ja wymienić na r6 w pełnie sprawną z 2003 i problem z głowy...

Pytam kogoś kto ma taką Yamahę lub miał i wie OCB dokładnie:) ?
Bo takie nie rozwiązane sytuacje są irytujące po prostu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 28 lut 2016, o 09:41 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
A sprawdzałeś dokładnie wydajnośc pompy paliwa manometrem,bo to tak wygląda jak by pompa nie dawała rady dostarczyc paliwa na gazniki no chyba ze membranay mają nieszczelnosc ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 28 lut 2016, o 15:38 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Nic nie sprawdzałem. Przewód psiknąłem od pompy wd40 tylko :D i napisałem sto zdań tutaj :)

Chyba zrobię tak:
dam do mechanika za tydzień,
,0 powiem niech sprawdzi kompresje na każdym cylindrze najpierw,
jeśli ta będzie kiepska, to ebay od funta

natomiast jeśli kompresja będzie w pytę :) zrobię te rzeczy w dwudniowym odstępie:
(żeby pojeździć i poznać dokładną przyczynę)

-wymienię pompę paliwa na nowy zamiennik który kosztuję 18f z wysyłką oraz aku na np Vartę 9ah bo tania :) następnie opiszę tutaj czy to wina konkretnie tego była oraz czy owa pompa daję rady

Jeśli dalej się będzie mulić to niech mechanik wyczyści i zsynchronizuje gaźniki raz jeszcze. Po czym też tu napiszę czy pomogło.

Może się komuś przyda kiedyś oszczędzić kłopotu, czasu i kasy :)
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie sugestie. Oczywiście będę zaglądał czy pojawiły się nowe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 28 lut 2016, o 19:06 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
Kurcze bez obrazy ale Twoje podejscie jak dla mnie jest troche dziwne ,cisnienie sprężania nie ma wpływu na Twój problem. Według mnie szukałbym w sprawdzeniu ciśnienia pompy paliwa [ a nie wymiana zaraz ] bo tak mozesz powymieniac 90 % moto a efekt do kitu . Druga sprawa dokładne sprawdzenie membran w gaznikach a trzecia to porządne wyczyszczenie i synchronizacja gażników. Choć coś mi teraz jeszcze przeleciało po głowie ale to ostateczność,a mianowicie krzywki wałków rozrządu trochę utarte i nie otwierają tyle ile powinny zeby napełnić i opróżnić cylindry. Jak dla mnie to są rzeczy to porządnej weryfikaci


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 28 lut 2016, o 19:22 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Troche dolozyc a jak nie pomoze sprzedaj.Spuchniety akumulator to walnisty regulator napiecia.
Daje za duzh prad i go gotuje dla tego rozsadza.
Podjedz popros o sprawdzenie czy napiecie ladowania jestdobre.
To tylko odkrecenie dwoch imbusow z siedzenia i przylozenie miernika.
5 min roboty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Nie przebija się przez 10k obrotów na 3 biegu.
PostNapisane: 1 mar 2016, o 22:16 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Panie doktorek1, analiza jak , że raz świetna i konkretna, bo to gaźniki na pewno i pompa do tego.

DLlaczego miał bym się obrazić ? już bardziej podziękować za dobrą radę więc dziękuje :)

A komprsje chcę sprawdzić z 2 powdów:
- - bo chyba nawet ja tego nie spierd... :) a przy okazji poprzeglądam sobie kable od cewek, co gdzie idzie i zrobię największy 'serwis" w moim zyciu motoru
- no i jak bedzie kompresja spoko to wtedy dopiero zapłacę te ze 200+funtów w dobrym serwisie za porządne czyszczenie i sycnhro gaznikow, wymiane pompy itd.

Bo jak kompresja do dupy będzie po co kasę i co ważniejsze głowę sobie zaprzątać jakimś gówn...

Natomiast nie mam pojęcia co to membrana w gaźnikach albo co dopiero jakieś krzywki wałów :) więc na to na pewno bym nie wpadł :)

A mam pytanie czy tym testerem da radę też zmierzyć ciśni8enie w pompie paliwa, jeśli tak to jak ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1