Teraz jest 29 wrz 2024, o 03:25

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 14 lut 2016, o 18:40 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Załącznik:
R6 lewo 1 forum.jpg
R6 lewo 1 forum.jpg [ 951.26 KiB | Przeglądane 2093 razy ]
Cześć.

Kupiłem R6 3 mce temu w UK, która stała prawie 2 lata. Koleś zrobił nowy MOT, zmienił tylną oponę na mocie i przeszło bez wskazówek.

Przebieg 28 tysiecy mil (47 tys+ km).

Chodziła ok, potem po 2 tygodniach deszczu zaczęła chodzić na 3 gary. Dałem do mechanika, zmieniłem olej (Shell Advance Ultra 4t polsyntetyk) świece na irydowe NGK, filtr oleju i powietrza na K&N, przewody hamulcowe na Hel'a tył i przród i miał zsynchronizować gaźniki podobno to zrobił...

I dalej na 3 gary. zmieniłem fajkocewki 4 od razu na używane ale w naprawdę świetnym stanie. Ok chodzi na 4 gary teraz. ALe znowu czasami przerywa do 4k obrotów, jak chwilę pojeżdzę jest OK. Jeżdżę bardzo mało może100km na tydzień. I to w korkach do pracy tak więc króluje 2 bieg :)

Problem był z pierwszym cylindrem od prawej strony (kolektor był zimny) po wymianie był ciepły tylko, no ale teraz jak pojzezdze trochę jest gorący normalnie

Byłem teraz pojeździć i na 1 i 2 ciągnie jak należy :) ( miałem ostatnio ok 11 różnych CBR600,f3,f4,f4i,rr) i jest szybsza od rr zauważalnie. ALe jak dojdzie do 3 biegu to patrze na obroty i patrze... I się przestaje zbierać od ok 10tys obrotów na 3 biegu.

jeszcze jedno, na "luzie" czasami podskakują obroty do ok 3tysiecy same po czym po jakiejś chwili schodzą same lub przy ciepłym silniku trzeba dodać trochę gazu żeby odpaliła od razu.

Zna ktoś przyczynę? Bo żeby zapłacić za czyszczenie gaźników sprawdzenie kompresji itp mnie stać ostatnio bo mnie z pracy wywalili :) a tu pod ręką mam takich mechaników, że bez komentarza

gaźniki? synchro złe? brudne? zużyte?
prawy cylinder zdycha?
czy gdzieś w instalacji problem ?

Czy wystarczy pojeździć trochę po prostu? Czy sprzedać równie po prostu :) ?

Dzięki za przeczytanie w ogóle :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 14 lut 2016, o 22:02 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2010, o 21:57
Posty: 187
Lokalizacja: Halemba
Sprzęt: s1000rr
Imie: Robert
Lokalizacja: SL
sprawdz kompresje
a tu se poczytaj..
warsztat-f25/wada-projektowa-szukamy-bloku-naprawy-t10251.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 14 lut 2016, o 22:08 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Ja bym sprzedał i kupił ten nastepny model.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 14 lut 2016, o 22:25 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Czytałem już dawno. to nie to na pewno. Żadnych takich objawów. Raz leci ponad 280k/mh raz 230k/mh, a nikt jej nie dożynał raczej wcześniej............


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 14 lut 2016, o 22:27 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
a zresztą oddam za 1500f z alarmem cat1 datatoola za 400f. hpi clear jak ktoś chętny. pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 16 lut 2016, o 21:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
jak są takie humory w mocy to na pewno cos z prądem na świecach, albo cewki albo świece albo kable.

Jeżeli chodzi dobrze na zimno a na ciepło szczeólgnie wariuje to na pewno jakaś cewka albo świeca albo kabel.

Ja to nawet miałem tak ze jade 290 a tu nagle spadek mocy totalny i prędkość spada do 170 trzymając na maxa manete. Mnie akurat w tym czasie kopał prąd z ramy :krol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 16 lut 2016, o 23:27 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
wrzucę jutro filmik z odpalania na zimno po 4 dniach i później jak to idzie...

do Pana powyżej, dzięki za odp i, też mi się wydaje , że coś z elektryką, kable bardziej ale nie mam jak sprawdzić.

póki co na ebayu od 1f, może się uda dojść do ładu bo nie koniecznie chcę ją sprzedawać... Szkoda mi trochę bo chciałem sobie zostawić coś na dłużej, a tak sprzedałem 11 w ciągu otstniego pół roku, jedną ukradli :) to ta jest 13 :D

Wczoraj jeszcze mogłem kupić dobrą RR z 2003, ale poszła za 1700f :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 17 lut 2016, o 01:32 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
https://www.youtube.com/watch?v=1brFj45YmUw


od połowy gdzieś trzeba przewinąć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 17 lut 2016, o 13:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5417
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
pomalował byś sobie czaszy kawałek jako kontynuację szyby na czarno. Tak jak w czerwonym OEM kolorze wersji to by lepiej wyglądało. no ale z drugiej strony po co kombinować.

nie pałuj motora na zimno ! zakładam że ten silnik był ciepły. Jak poszukasz tu na forum pewnych tematów to pałowanie na postoju często powoduje wywalenie korby.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 1999 chyba problem ?
PostNapisane: 17 lut 2016, o 14:56 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 lut 2016, o 19:39
Posty: 61
Sprzęt: r6
Imie: Marcin
Lokalizacja: UK
Nie no pewnie, że ciepły :)

A pałować to nigdy raczej tak na nagranie tego tylko.

Z tłumika powinno tas strzelać czy gaźniki brudne ?

A owiewki te to też OEM, to jakaś limitowana edycja. Jak mam sprayem w puszce pomalować to już wolę białe zostawić :)

A właśnie, a regulator napięcia lub słaby chinski akumulator, chyba 8mh może mieć coś wspólnego, że ona nie idzie wcale od jakoś 3 biegu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1