Teraz jest 24 lis 2024, o 02:34

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 2 wrz 2015, o 12:39 
Offline

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 21:09
Posty: 1
Sprzęt: R6
Imie: Karol
Lokalizacja: Gorzów
Brylant86 napisał(a):
Tak. Fakt faktem nie odkrecalem do konca manetki na postoju, ale do 10 tys. Obrotów sie nie rusza

Wrzuć bieg na podnośniku.... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 2 wrz 2015, o 18:20 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
wiem, zawór w przeciwieństwie do rj11 w rj15 nie działa na postoju, dopiero podczas jazdy lub z wrzuconym biegiem na podnośniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 23 wrz 2015, o 21:12 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2015, o 13:56
Posty: 2
Sprzęt: r6
Imie: wojtek
Lokalizacja: lublin
Witam, od niedawna jestem posiadaczem r6 rj15 2009r i przypadkiem trafilem na to forum i ten temat. Postanowilem zobaczyc z ciekawosci jak chodzi zawor umnie i okazalo sie ze nie chodzi( nie widze reakcji po wlaczeniu zapłonu i dodawaniu gazu pozycja zaworu -caly czas otwarty), ale bez linek przekreca sie wzorowo i leciutko, a po tescie 53 zamyka sie. I Teraz u tomasz 87 wyglada to tak samo ,ale z zasady dzialania tego exupa to MOIM ZDANIEM w pozycji przy wylaczonym zaplonie lub po odpaeniu moto powinien byc caly czas zamkniety(nie wazne czy robi test czy nie) , a dopiero przy predkosciach i obrotach powinien sie otworzyc. TERAZ WNIOSKI
według mnie sa zamienione linki, ( jazeli ktos zaklada sportowy tłumik wypina linki to zawór otworzy sie automatycznie za pomoca sprezyny, przy ponownym montazu zaworu-zawor jest w pozycji otwartej ale linki beda pasowały tylko odwrotnie(aby zamontowac prawidłowo nalezy zawor naciagnac na sprezynie w pozycje zamknieta i wtedy załozyc linki (bo tak beda ustawione przez automat,pozycja zaworu ma byc -zamkniety) Wiekszosc pewnie zakladaja bez naciagania zaworu bo linki rowniez pasuja -tylko zawor wtedy jest otwarty.
Robiac Po mojemu i wywolujac kod 53 komputer OTWIERA zawor całkowicie wiec dziala prawidlowo.
W swoim moto zamienilem ale jeszcze nie sprawdzilem w czasie jazdy czy jest ok.
Oczywiscie jest to moja teoria i nie upieram sie ze jest prawidłowa, mi narazie pasuje. Dam znac jak sprawdze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 23 wrz 2015, o 21:18 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:34
Posty: 690
Sprzęt: r5
Imie: kil
Lokalizacja: polska
vito21 napisał(a):
Witam, od niedawna jestem posiadaczem r6 rj15 2009r i przypadkiem trafilem na to forum i ten temat. Postanowilem zobaczyc z ciekawosci jak chodzi zawor umnie i okazalo sie ze nie chodzi( nie widze reakcji po wlaczeniu zapłonu i dodawaniu gazu pozycja zaworu -caly czas otwarty), ale bez linek przekreca sie wzorowo i leciutko, a po tescie 53 zamyka sie. I Teraz u tomasz 87 wyglada to tak samo ,ale z zasady dzialania tego exupa to MOIM ZDANIEM w pozycji przy wylaczonym zaplonie lub po odpaeniu moto powinien byc caly czas zamkniety(nie wazne czy robi test czy nie) , a dopiero przy predkosciach i obrotach powinien sie otworzyc. TERAZ WNIOSKI
według mnie sa zamienione linki, ( jazeli ktos zaklada sportowy tłumik wypina linki to zawór otworzy sie automatycznie za pomoca sprezyny, przy ponownym montazu zaworu-zawor jest w pozycji otwartej ale linki beda pasowały tylko odwrotnie(aby zamontowac prawidłowo nalezy zawor naciagnac na sprezynie w pozycje zamknieta i wtedy załozyc linki (bo tak beda ustawione przez automat,pozycja zaworu ma byc -zamkniety) Wiekszosc pewnie zakladaja bez naciagania zaworu bo linki rowniez pasuja -tylko zawor wtedy jest otwarty.
Robiac Po mojemu i wywolujac kod 53 komputer OTWIERA zawor całkowicie wiec dziala prawidlowo.
W swoim moto zamienilem ale jeszcze nie sprawdzilem w czasie jazdy czy jest ok.
Oczywiscie jest to moja teoria i nie upieram sie ze jest prawidłowa, mi narazie pasuje. Dam znac jak sprawdze.


W rj15 mojej jest tak,ze wlaczam zaplon nie ma reakcji,odpalam nie ma reakcji zawor jest zamkniety caly czas.Myslalem, ze nie dziala ale dziala poniewaz zamontowalem kamere i sprawdzilem cieganac do 200.

https://www.youtube.com/watch?v=kGzwoq_o8uw
Masz linki zle podlaczone, czyli dusi ci go ,gdy powinien miec w danym momencie otwarcie.

_________________
https://t.me/pump_upp


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 24 wrz 2015, o 07:58 
Offline

Dołączył(a): 23 wrz 2015, o 13:56
Posty: 2
Sprzęt: r6
Imie: wojtek
Lokalizacja: lublin
No i sprawdziłem...
Miłem zamienione linki tak jak pisalem wyzej,teraz działa identycznie jak u ciebie"
KILER napisał(a):
W rj15 mojej jest tak,ze wlaczam zaplon nie ma reakcji,odpalam nie ma reakcji zawor jest zamkniety caly czas.Myslalem, ze nie dziala ale dziala poniewaz zamontowalem kamere i sprawdzilem cieganac do 200.

https://www.youtube.com/watch?v=kGzwoq_o8uw
"
u mnie kolo tylne na podnosniku i zawo sie otwiera przy wiekszych obrotach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 28 maja 2019, o 10:44 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 26 maja 2019, o 20:16
Posty: 22
Sprzęt: R6 rj15
Imie: Łukasz
Lokalizacja: Bochnia
Witam ja mam problem taki ze zawór cały czas jest otwarty i nie reaguje odpalony na obciążeniu zimny ciepły, żadnej reakcji i pytanie moje takie czy może mieć to wpływ na ciężkie odpalanie motocykla r6 rj 15 2008 i jeśli się nic nie dzieje to czy może być to wina tego silniczka jeśli na kostce jest prąd a zawór kluczem spokojnie ruszam bez oporu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie EXUPA
PostNapisane: 28 maja 2019, o 14:46 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2017, o 08:44
Posty: 49
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Michał
Lokalizacja: Białystok
Moim zdaniem twoja pozycja EXUPa nie ma nic do problemu z odpaleniem. U mnie jest cały czas maksymalnie otwarty (zapieczony i stoi na dębowo) i nie mam problemu z odpaleniem. Jedyne co, to przy jeździe na wolnych obrotach lekko szarpie, od 3 tys. przyspiesza już płynnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1