Dzisiaj zabrałem się za ustawianie zawieszenia bo jak juz się żaliłem RN22 jest ciężki i miękki. DO tego jak hamuje to motor nurkuje znacznie bo mnie denerwuje i kompletnie nie czuje tego motocykla i taka jest prawda że niby motor mocniejszy niż RN12 a wolniej nim jeżdżę.
Jutro zatem przygotuje instrukcję co i jak ale kompedium wiedzy technicznej macie tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=PYKBF44eOX8wstępnie utwardziłem zawieche ale jeszcze musze to przetestowac i sprawdzić, pochwale się.
na pokrętłach w RN22:
- kręcenie zgodnie z zegarem to zawsze utwardzanie, zakręcanie i uszczywnianie.
- Nigdy nie kręcimy na maxa tylko zostawiamy 1 klik lub pół obrotu luzu na systemie regulacji każdego pokrętła.
- SAG to napięcie sprężyny - obniżenie pojazdu na wzorową 1/3 wysokości ugięcia zawieszenia - dostosowywane jest do wagi kierowcy, niby jest regulacja napięcia sprężyny ale ona i tak nie zmieni swojej własności i conajwyżej da odczuwalny pierwszy kontakt ucięcia ale jeśli jesteś za ciężki to lepiej kup twardszą sprężyne bo nic tu nie poradzimy.Na mieście jak są dziury to powinno się mieć ustawione zawieszenie do szybkiej pracy by szybko wyłapywało nierówności i by przyczepność była jak najlepsza co oczywiście jest kosztem precyzji kierowania.
Na torze powinniśmy mieć twarde zawiechy by miec w ręku max odczucia tego co na asfalcie. Jest to niekomfortowe ale ma wiele zalet w biciu się o czas i bezpieczeństwo w wyścigowym tempie.