Teraz jest 15 maja 2024, o 20:55

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: rj05 vs rj15
PostNapisane: 6 cze 2015, o 20:00 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem czy było ... wiec wrzuce własne spostrzeżenia.

Mój poprzedni sprzęt rj05, obecnie rj15.

Vmax wg wskazan licznika
rj05 chyba zrobilem 287 i jeszcze bym pocisnął
rj15 265 j jeszcze troche by poszła, ale na 100% nie 287

Przyspieszenie lepsze w rj15. Na 1 biegu tył zrywa zdecydowanie bardziej niż rj05.

rj15 odczuwalnie wyżej siodło i zdecydowanie mniej wygodnie niz na rj05.
rj15 nie nadaje sie na turystyka, rj05 mozna lekka turystyke zrobic.

Oba dobrze kładą sie w zakręt. rj15 lepiej niż rj05.

Wyczucie tego co dzieje sie na styku kół i asfaltu zdecydowanie na korzyść rj15.

Moja waga to obecnie 76kg. Początkowo zawieszenie ustawiłem fabrycznie plus 1klik na wszystkich dobiciach i odbiciach. Naprezenie wstepne fabrycznie. Moto było na drodze zbyt sztywne i nie wybierało nierówności, ale w zakręcie bajka.
Zmieniłem wszystkie ustawienia na fabryczne i jeśli chodzi o wybieranie nierownosci i wyczucie podłoża to na drodze moto jest ustawione idealnie. Minusem jest ze w zakrecie sztywniejsze ustawienie dawało większą pewność, nic nie bujało itp.

Nie miałem okazji jeszcze duzo polatac i wszystko wskazuje ze tor zalicze dopiero w lipcu, ale dam info jak tam to sie sprawuje. Temperatura na dworzu dobra i powoli sie przełamuje robić "ciasniejsze" łuki autostradowe z duzymi prędkościami.. Moto idzie jak po sznurku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: rj05 vs rj15
PostNapisane: 6 cze 2015, o 21:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
reguła prosta: im twardsze zawiechy tym lepsze czucie to się dzieje z moto i stycznością z asfaltem, ale z komfortem to nie ma nic wspólnego. I na odwrót: jak jest miękko ustawione co jest komfortowe to nie jest w stanie kierowca wiedzieć co się dzieje na styku opona-asfalt i w łukach pięknie buja i nie daje poczucia bezpieczeństwa. coś za coś.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: rj05 vs rj15
PostNapisane: 6 cze 2015, o 22:58 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2015, o 14:24
Posty: 35
Sprzęt: R1
Imie: Karol
Lokalizacja: Kielce
Trochę nie w temacie ale lepszej okazji nie będzie, mianowice teraz śmigam na rj05 i dobrze mi z nią :) ostatnio jednego dnia z kumplami zrobiłem 800 km i czułem się swietnie, ale zabujałem sie w rn22 i teraz pytania. Czy będzie lepiej?
Bardziej sportowo czy turystycznie. Czego mogę się spodziewać ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1