Teraz jest 22 gru 2024, o 16:16

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zatarte panewki
PostNapisane: 15 maja 2015, o 18:19 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
doktorek1 napisał(a):
Sory Pies ale sam się pogubiłeś w swoich dywagacjach,w jednym poście piszesz twardo tak a w innym sam sobie zaprzeczasz .Nie chcę Cię urazic bo ine w tym rzecz tylko chodzi o prawdę jak jest. Piszesz że szlif wału to zabobony że chodzą jak nowe ,a ja mówię Ci że wału motocyklowego się nie szlifuje i tu nadal się powtórzę PRODUCENT NIE PRZEWIDUJE TAKIEJ REGENERACJI !!!! Dużo pisałeś na temat utwardzania szlifowania itp. zgoda ale w samochodówce nie motocykle.[płytko azotowane]Inna bajka W tej kwesti chcesz czy nie to ja mam rację .Wał po szlifie i dorobieniu panewki bo inaczej nie idzie jak ktoś się upiera to tak jak pisalem silnik się rozpadnie ze wzglendów na osłabiony wał.[pęka] pisze to z pełną świadomoscią i wiedzą praktyczną a nie z przeczytanego artykułu .



ja sie w niczym nie pogubilem , ja zbyt duzo w przeszlosci tego typu napraw robilem oczywiscie w odniesieniu do silnikow samochodowych i od poczatku twierdze ze kazdy wal korbowy mozna zregenerowac do rozwazenia pozostaje jedynie metoda i tu sa w uproszczeniu co najmniej dwie - pierwsza to szlif jesli producen przewiduje panewki nadwymiarowe , druga to uzupelnienie wytartego materialu pod wymiar nominalnych panewek. Mozna dywagowac , jak to robicie co do kosztow , by forma nie przerosla tresci ,ale nie co do mozliwosci , bo techniczne mozliwosci absolutnie sa. Oczywiscie tego typu naprawy nie moze robic laik ani zaden tam amator to powinien robic ktos , kto zna sie na rzeczy. Co za sztuka wymienic wal z panewkami na nowy , lub najlepiej caly silnik z drugiego obiegu czesto w stanie zblizonym do naprawianego :lol: , to kazdy glupi potrafi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zatarte panewki
PostNapisane: 15 maja 2015, o 18:30 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
kolego doktorek napisales to co jest ponizej

i tu nadal się powtórzę PRODUCENT NIE PRZEWIDUJE TAKIEJ REGENERACJI !!!! Dużo pisałeś na temat utwardzania szlifowania itp. zgoda ale w samochodówce nie motocykle.[płytko azotowane]Inna bajka W tej kwesti chcesz czy nie to ja mam rację .Wał po szlifie i dorobieniu panewki bo inaczej nie idzie jak ktoś się upiera to tak jak pisalem silnik się rozpadnie ze wzglendów na osłabiony wał.[pęka] pisze to z pełną świadomoscią i wiedzą praktyczną a nie z przeczytanego artykułu .

a ja ci odpowiem tak

twoj sposob myslenia jest zbyt steorotypowy . Nie pisz wiecej o dorabianiu panewek bo to w wykonaniu JAKIEJKOLWIEK prywatnej firmy jest niemozliwe . Panewki to laminaty materialowe o skladzie niewykonalnym dla pozakluczowej firemki zza krzaka. W zadnym moim poscie nie pisalem o dorabianiu panewek bo bylbvy to najwiekszy blad i glupota . Naprawe trzeba oprzec o oryginalne panewki , regeneracji podlega tylko wał pod konkretny wymiar ORYGINALNYCH panewek i jesli nadal twierdzisz ze tego typu naprawa nie rokuje sukcesu to jestes w bledzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zatarte panewki
PostNapisane: 16 maja 2015, o 06:57 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
jeszcze moze na moment wroce do twardosci czopow walu. Nie sadze zeby ta twardosc byla szczegolnie wysoka raczej istota jest stopien gladkosci powierzchni. Prosze zwrocic uwage na "twardosc " panewek - sa miekkie jak plastelina , a jednak nie zyzywaja sie w tempie proporcjonalnym do roznicy twardosci pomiedzy twartdoscia czopow wału , a slizgami panewek. Istota polega na ciaglosci filmu olejowego , czystoci kanalow i pracy pompy. Czy czesto naprawia sie silnik z powodu zuzycia panewek ? raczej sa to ewenementy wynikajace z kilkuminutowych jazd na tylnym kole , kiedy to wystepuje ucieczka oleju spod smoka w konsekwencji zatarcie panewek, przy normalnej ekspoloatacji takie zjawisko to rzadkosc . Sa motory przystosowane do tego typu akrobacji np. te, ktore maja sucha miskle olejowa i zbiornik na olej poza silnikiem o malym lustrze co powoduje ze niemal kolami go gory mozna jezdzic takze w polozeniu 45 stopni przez godzine , ale akurat nie fabryczna R1 czy R6 i czasem kiedy widze tych szpecow od jazd na tylnym kole to wspolczuje ich poziomu wiedzy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zatarte panewki
PostNapisane: 16 maja 2015, o 09:07 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
a ja ci odpowiem tak

twoj sposob myslenia jest zbyt steorotypowy . Nie pisz wiecej o dorabianiu panewek bo to w wykonaniu JAKIEJKOLWIEK prywatnej firmy jest niemozliwe . Panewki to laminaty materialowe o skladzie niewykonalnym dla pozakluczowej firemki zza krzaka. W zadnym moim poscie nie pisalem o dorabianiu panewek bo bylbvy to najwiekszy blad i glupota . Naprawe trzeba oprzec o oryginalne panewki , regeneracji podlega tylko wał pod konkretny wymiar ORYGINALNYCH panewek i jesli nadal twierdzisz ze tego typu naprawa nie rokuje sukcesu to jestes w bledzie.
Drogi kolego Pies czy to forum kupiłeś na wlasnośc żebyś dyktował kto o czym ma pisac ? Bardzo mało wiesz na temat dorabiania panewek w jaki sposób te małe firmy z zza krzaka to robią.A najczescie to oni dorabiają bo wieksza szanująca sie firma odmówi. Temat z mojej strony uważam za zamknięty.masz wiedzę ale tylko teoretyczną .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zatarte panewki
PostNapisane: 16 maja 2015, o 11:56 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
szkoda, po poza kompletnie niemerytorycznym stwierdzeniom ze cos sie nie da , nic intereswujacego nie padlo . Panewek ani ty kolego, ani tez zaden zakadzik nie wykona na poaziomie fabryki , a wlasnie ich jakosc w prywatnym wykonaniu wplywa na twoje zdanie ze silnik po tego typu remoncie dojdzeie najdalej do progu gwarancji- to znaczy bramy mechanika :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1