Teraz jest 23 gru 2024, o 19:04

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kompresja rj03
PostNapisane: 18 gru 2014, o 15:54 
Offline
kursant

Dołączył(a): 26 lip 2012, o 19:35
Posty: 127
Sprzęt: YAMAHA r6
Imie: Przemol
witam.potrzebuje informacji na temat sprężania w r6 rj03.manual mówi że ma być 15bar na każdym.sprawdzaliscie u siebie jakie macie?mógłby się ktoś podzielić?bo kupiłem Kolejny silnik ogólnie pracuje świetnie itd dymu z odmy nie widać w ogóle.odpala z Samego startera bez żadnego dodawania gazu.ale na zimnym i ciepłym silniku mam po 9bar na cylindrze a po próbie olejowej zwiększa się do 12bar na trzech cylindrach a na jednym tylko 10.5bar.Czyli wyglądałoby na to że pierścienie się kończą.ale silnik stal ogólnie 6mies nie odpalany.zastanawiam się czy go zwrócić sprzedawcy czy zostawić i jeździć na tym.ale kolejna sprawa to jest takie dziwne cykanie od tej str gdzie jest mniejsze sprężanie więc może być tak że Tuleja zaczyna pękać.sam już nie wiem...trafic ten silnik w dobrym stanie to jest nie realne po prostu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 18 gru 2014, o 16:55 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 20:48
Posty: 345
Lokalizacja: Wyszków
Sprzęt: YZF R1 RN09
Imie: Hubert
9bar to chyba troche mało gdyby było w okolicach 11-12 to byłoby dobrze jak na ten rocznik. Ja bym ten silnik zwrócił i szukał czegoś lepszego. A nóż widelec się coś trafi.
Poczekaj aż ktoś co zna problem się wypowie

_________________
"Póki się nie przekręcę... tyle czasu będzie trwał ten manewr..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 18 gru 2014, o 19:05 
Offline
kursant

Dołączył(a): 26 lip 2012, o 19:35
Posty: 127
Sprzęt: YAMAHA r6
Imie: Przemol
ja juz też znam ich problemy bo to juz mój trzeci silnik :P ale warto posłuchać innych użytkowników.mechanicy z aso w niemczech mówią że 9 bar to bardzo dobry wynik jest:)i że mają niski stopień spręzania.ale jakoś w to nie mogę uwierzyć.

P.S widzę że jesteś z Wyszkowa.Nie sądziłem że ktoś z okolic znajdzie sie na tym forum:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 18 gru 2014, o 20:11 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Z tego co pamiętam manual 11bar silnik nadaje się do wymiany w r6.
Próbę olejową robimy po sprawdzeniu czy zawory są dobrze ustawione,jak są źle to wynik może być przekłamany.Osobiście bym kupował silnik z ogłoszenia gdzie wypisują jaka jest kompresja bo takie ogłoszenia widziałem.Musisz sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd.Chyba się tam mierzyło ile cm jest od któregoś ogniwka do któregoś,podobnie jak w łańcuchu napędowym.Wymienić świece,olej,płyn chłodzący na dobry min dynagel 2000 lub jakiś do sportów motul castroll itp. filtr oleju oryginał bym dał(patrz youtube różnice oryginal/zamiennik) filtr powietrza nówka bo źle przefiltrowane powietrze też skraca życie gładzi,gaźniki ustawienie synchronizacja.
Nie pakujemy na zimnym silniku,dopiero jak ręką czujesz że dekiel jest ciepły można.
Cyferki mogą przekłamać lepiej chwilę jeszcze poczekać.Bieg dwa oszczędzaj,jak musisz naprawić to tylko na nowych częściach,bo o takich naprawach co miesiąc tylko wytrzymały słyszałem.Jak byś potrzebował porady dzwoń Czarna Owca Ruda Ślaska.Daniel jest dosyć cierpliwy a bardzo komunikatywny i ma wiedzę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 18 gru 2014, o 22:09 
Offline
kursant

Dołączył(a): 26 lip 2012, o 19:35
Posty: 127
Sprzęt: YAMAHA r6
Imie: Przemol
dzięki za podpowiedź.zdecydowałem że silnik zwrócę bo nie ma sensu pchać kolejnych 3tys na taki sam jak mam.jeśli chodzi o próbę olejowa to wydaje mi się że klękły pierścienie bo gdyby z zaworami coś było nie halo to po próbie olejowej ciśnienie by się nie podniosło.w każdym bądź razie nie będę go rozbierał i sprawdzał bo wtedy juz mi go nie przyjmie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 18 gru 2014, o 23:08 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 20:48
Posty: 345
Lokalizacja: Wyszków
Sprzęt: YZF R1 RN09
Imie: Hubert
przemol1987 napisał(a):
ja juz też znam ich problemy bo to juz mój trzeci silnik :P ale warto posłuchać innych użytkowników.mechanicy z aso w niemczech mówią że 9 bar to bardzo dobry wynik jest:)i że mają niski stopień spręzania.ale jakoś w to nie mogę uwierzyć.

P.S widzę że jesteś z Wyszkowa.Nie sądziłem że ktoś z okolic znajdzie sie na tym forum:)


dokładnie to z okolic ;) A Ty skąd jesteś?

_________________
"Póki się nie przekręcę... tyle czasu będzie trwał ten manewr..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 19 gru 2014, o 07:04 
Offline
kursant

Dołączył(a): 26 lip 2012, o 19:35
Posty: 127
Sprzęt: YAMAHA r6
Imie: Przemol
ja jestem z Jadowa.:)trzeba się kiedyś ustawić na latanie jakieś hehe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 19 gru 2014, o 13:50 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 20:48
Posty: 345
Lokalizacja: Wyszków
Sprzęt: YZF R1 RN09
Imie: Hubert
to w sezonie może się złapiemy gdzieś na wwy :) pzdr sorry za offtop

_________________
"Póki się nie przekręcę... tyle czasu będzie trwał ten manewr..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 20 gru 2014, o 23:44 
Offline
kursant

Dołączył(a): 26 lip 2012, o 19:35
Posty: 127
Sprzęt: YAMAHA r6
Imie: Przemol
nic się nie stało.silnik zwróciłem i czas pozbyć się moto na części bo Innej przyszłości dla niego nie widzę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Kompresja rj03
PostNapisane: 21 gru 2014, o 17:51 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Alex z forum sprzedawał swoje moto na części zapytaj sie za ile mniej więcej sprzedał silnik i bedziesz wiedział czy jest sens szukania.Dobry silnik bez wad z prawdziwym przebiegiem i dobrą kompresja kosztował ok 2 tys ale to tylko na ebay

http://olx.pl/oferta/silnik-yamaha-r6-99-02-rok-2001-r6-cala-na-czesci-CID5-ID8gQRZ.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1