Teraz jest 7 lip 2024, o 06:13

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Klamki
PostNapisane: 21 wrz 2014, o 18:25 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 21:00
Posty: 77
Sprzęt: Rn12
Imie: krzysiek
Lokalizacja: świętokrzyskie
Witam panowie, możecie mi powiedzieć coś o klamkach tego typu http://allegro.pl/dzwignie-klamki-sport ... 59081.html , dokładnie chodzi mi o kolor, czy nie wytrze sie podczas użytkowania , i jakie bardziej polecacie długie, krótkie czy regulowane. Z góry dzięki. do klamek dorzuciłbym może jeszcze te sety http://allegro.pl/set-sety-sportowe-akc ... 28132.html i to samo pytanie o kolor, czy nie wytrze sie zbyt szybko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Klamki
PostNapisane: 21 wrz 2014, o 19:26 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeżeli chodzi o klamki, to miałem podobne w R6. Poprzedni właściciel je zakładał i na nich jeździł. Ja jeździłem dość dużo. Nie było nawet śladów wytarcia, więc wątpię że ta warstwa może się zetrzeć ( chyba tylko w przypadku zaliczenia ślizga :) )
Jeżeli chodzi o długość to już zależy od Twoich upodobań. Jeden napisze ci że długie są dobre, a drugi że krótkie. Ja napiszę tak, miałem krótkie klamki w R6 i były wygodne. Do obsługi hamulca i sprzęgła używało się dwóch max trzech palców. To w zupełności wystarcza żeby zahamować ( nawet ostro) i żeby wysprzęglić. Teraz w R1 mam długie ( oryginalne) klamki i jest też ok. Jeżeli jednak będę miał trochę gotówki to na pewno wymienię na krótkie, bo bardziej z wyglądu mi się podobają niż takie klamy wielkie :)

Co do setów to nie będę się wypowiadał za dużo, bo takich nie używałem. Można się jednak domyślać, że jeżeli kolor na setach został nałożony tak samo jak na klamkach, to pewnie równie długo wytrzyma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Klamki
PostNapisane: 24 wrz 2014, o 21:28 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2013, o 12:20
Posty: 1800
Sprzęt: R6 RJ11
Imie: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Ja miałem końcówki kierownicy anodowane na czerwono i po paru miesiącach wytarły się na bladoróżowe od codziennego zdejmowania i zakładania pokrowca.

W teorii warstwa anodowana powinna być na prawdę bardzo wytrzymała, ale i to się udaje firmom robić lipnie.

_________________
Nie ma złej pogody do jazdy, jest tylko złe przygotowanie się do niej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Klamki
PostNapisane: 25 wrz 2014, o 19:40 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 7 lut 2014, o 21:00
Posty: 77
Sprzęt: Rn12
Imie: krzysiek
Lokalizacja: świętokrzyskie
to trochę lipa jak po paru miesiącach wytarły się od pokrowca, który nakładasz raz może dwa razy dziennie, klamki natomiast są używane bez przerwy podczas jazdy więc... podejrzewam że muszą być dobrej firmy aby nie wytarły się zbyt szybko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1