Teraz jest 6 paź 2024, o 20:26

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 24 maja 2014, o 12:06 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
akumulator byl wczoraj rano naladowany. nie wkladany do moto w tym momencie wykazuje 12.64 to chyba trzyma dobrze? i myslalem ze to sie sprawdza miernikiem ustawionym na V tak jak ladowanie akumulatora. czyli trzeba przelaczyc na ampery i wtedy polaczyc pod kleme i akumulator...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 24 maja 2014, o 12:30 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
dokładnie, po podłączeniu do miernika sprawdź pobór, przekręć stacyjkę zerknij na miernik, zapal światła i zobacz jak zmienia się pobór


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 24 maja 2014, o 13:29 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
kurde nie bardzo wiem na co przelaczyc ten miernik. mozesz zaznaczyc lub napisac na co wlaczyc? zalaczam foto miernika jaki posiadam.


Załączniki:
4238061361.jpg
4238061361.jpg [ 168.07 KiB | Przeglądane 1612 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 24 maja 2014, o 14:21 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
Pole na pokrętle A ,
podłączenie- dwie skrajne wtyczki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 24 maja 2014, o 15:09 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
no juz znalazlem gdzies w necie ze nalezy ustawic tak jak pokazalem na rysunku (pokretlo na 10A) i tak, bez wlaczonego zaplonu pokazuje 0.00, od razu po przekreceniu kluczyka 0.16 ale po chwili jest 0.14 (co jakis czas na sekunde pokazalo 0.13) a po wlaczeniu swiatel pokaze w okolicach 8 i w bardzo szybkim tempie spada. dochodzi do 6 i cos tam i zaczyna powoli rosnac. slychac wtedy jak gotuje sie w akumulatorze. mam rozumiec ze nie ma zwarcia skoro pokazuje 0.00 i winowajca w tym wszystkim jest złom akumulator czy zwarcie ma pokazac wlasnie po wlaczeniu zaplonu


Załączniki:
4238061361.jpg
4238061361.jpg [ 42.56 KiB | Przeglądane 1610 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 26 maja 2014, o 15:20 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
masz zwarcie gdzieś w instalacji świateł , 8A to stanowczo za dużo. Poszukaj jakiś nadpalonych kabli, kostek, macaj elementy (przewody, kostki) tam gdzie będzie zwora elementy będą wyraźnie gorące. Akumulator się gotuje własnie od zwarcia i jest to cholernie niebezpieczne. Szukaj przyczyny w instalacji świateł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 26 maja 2014, o 18:01 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
bylem sprawdzic cos w sprawie zwory na swiatlach i na poczatek odpialem tylne oraz przednie swiatla i wyjalem zarowki z postojowek. wykazalo z zaplonem 0.14, z postojowkami 0.35 i z wlaczonymi swiatlami 0.45. wydaje mi sie ze gdyby bylo zwarcie w instalacji swiatel to nawet bez zarowek by pokazywalo tak jak pisalem to wczesniej czyli tez ok 8 czyli tak na moj rozum zwarcie w isnalacji chyba odpada. po podpieciu tylnej lampy i postojowek pokazywalo nieco ponad 1 a po podpieciu jednej lamp z przodu, obojetne lewej czy prawej pokazuje ponad 4. podpiecie obu wykazuje ponad 8 i spadek do ponad 6. no chyba ze zarowki sa niechalo ale swieca normalnie. a moze chcialoby sie komus sprawdzic jak to jest u was?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 26 maja 2014, o 20:56 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
a jakiej mocy masz żarówki? Jeśli 35W to jedna żarówka pobiera około 3A gdy świeci.
Jeśli 55W to jedna pobiera 4,5A gdy świeci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 26 maja 2014, o 23:22 
Offline
kursant

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 18:07
Posty: 167
Sprzęt: r6
Imie: Przemek
Lokalizacja: Turek
mam 55w czyli wszystko jest chyba ok bo właśnie jak podłączyłem jedną to było coś ponad 4 A. wychodzi na to ze akumulator jest do bani.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: o co chodzi?
PostNapisane: 27 maja 2014, o 19:19 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2014, o 18:31
Posty: 2
Sprzęt: YZF600
Imie: Wojciech
Lokalizacja: Hamernia
Sprawdź czy wtyki pod regulator napięcia nie są powypalene. Miałem podobny problem wymieniłem regulator i wszystko wróciło do normy. Lecz należy również uważać czy aby alternator nie jest przegrzany i to on pali regulator


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1