Teraz jest 4 lip 2024, o 12:52

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wielka prosba do uzytkownikow Rn09, Tryb CO
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 21:06 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44
Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
Siema. Chlopaki mam wielka prosbe do użytkowników Rn09. Otoz motocykl kopci mi troche na czarno. Kopcenie wystepuje w dosc malym stopniu, jednak na tyle ze na końcówce wydechu od srodka jest czarna sadza. I teraz moja prosba do Was. Wiem, ze w Rn09 można przy pomocy zegarow w trybie CO zmieniac dawke paliwa na poszczególny cylinder. Moja prosba do Was polega na tym, żeby użytkownicy Rn09 spisali parametry jakie maja w trybie CO dla poszczególnego cylindra. Opisze teraz krotko jak wejsc do trybu CO. Na początku przełączyć przycisk od zaplonu w pozycje ON. Następnie Należy wcisnąć i przytrzymac oba przyciski reset i select, trzymając caly czas te przyciski przekręcić kluczyk w stacyjce na on. Trzymac tak przynajmniej 8 sekund. Na wyświetlaczu pojawi się napis Diag (tryb diagnostyczny). Teraz puscic przyciski i selectem możemy przechodzic pomiedzy trybem Diag, a trybem CO. Zostawic na wyświetlaczu napis CO. Teraz wcisnąć i przytrzymac znowu oba przyciski selekt i reset. Uslyszymy cykniecie i na wyświetlaczu pojawi się napis C1 (cylinder 1). Teraz selectem i resetem możemy przechodzic pomiedzy kolejnymi cylindrami od C1 do C4. Teraz jak sprawdzic dawke paliwa na poszczególnym cylindrze. Zostawiajac na wyświetlaczu napis C1 znowu wcisnąć oba przyciski tzn reset i select. Pokaze się liczba. (selectem można zwiększać ta liczbe, natomiast resetem zmniejszac, ale nie zmieniajcie jej u siebie i zostawcie taka jak jest). Aby wyjsc powrotem do przegladania od C1do C4 należy znowu przycisnąć oba przyciski reset i select (nie trzeba przytrzymywac wystarczy wcisnąć). Dla C2, C3 i C4 należy tak samo sprawdzić jaka jest wartość liczbowa jak dla C1. I wlasnie panowie o te liczby mi chodzi dla poszczególnych cylindrów. Po sprawdzeniu wartości liczb dla każdego cylindra można po prostu przekręcić kluczyk w pozycje off. Jakby ktoś u siebie mogl sprawdzic jakie ma parametry, postępując tak jak opisałem bylbym bardzo wdzieczny. Mam jeszcze prosbe, do osoby, która zdecyduje mi się pomoc, aby napisala jak wyglada u niej wydech od srodka, tzn czy jest względnie czysto czy również jest czarna sadza. Prosze rowniez aby napisala czy posiada sportowy filtr powietrza czy normalny. A moze ktos bedzie wiedzial jakie powinny byc fabryczne nastawy tych wartosci, bo w manualu niestety nic o tym nie ma.Dzieki z gory za pomoc i czekam od odzew
Pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wielka prosba do uzytkownikow Rn09, Tryb CO
PostNapisane: 25 kwi 2014, o 11:47 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
a nie możesz metodą prób i błędów u siebie zmniejszać aż przestanie kopcić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1