Teraz jest 24 gru 2024, o 21:04

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 26 lut 2014, o 07:15 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
No niektórym w letnie dni grzeje się bardziej, ale to już winy trzeba szukać gdzie indziej :) Mi też nigdy nie skoczyła temperatura więcej niż do 105-106 stopni. Po włączeniu wentylatora temperatura momentalnie spada. Nie wiem jaką temperaturę wrzenia ma płyn samochodowy. Sugerowałem się przedmówcami. Mnie tylko interesowała temperatura zamarzania, bo przecież sprzęt jakiś czas musi postać i często stoi w nieogrzewanym pomieszczeniu. Nie wiedziałem czy z motocykla spuszcza się płyn na zimę :) Naklejka na butelce mojego płynu chłodzącego rozwiała moje wątpliwości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 26 lut 2014, o 10:32 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44
Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
Jezeli chodzi o problem z wrzucaniem biegow, to mysle podobnie jak Adamkoli, poniewaz rowniez mialem podobnie. W poprzednim moto, mialem troche skrzywiony set po poprzednim wlascicielu i ten dlugi lacznik laczacy set z mechanizmem zmiany biegow, ocieral o scianke tunelu przechodzacego w ramie. Po lekkim wyprostowaniu seta, lacznik pracowal luzno nie ocierajac o scianke i biegi juz wrzucaly sie dobrze, Akrapovic sprawdz sobie na postoju, zmieniajac biegi reka czy caly mechanizm, chodzi luzno czy nigdzie nie ma tarcia jakiegos elementu, np, tego ktorego opisalem
Pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 27 lut 2014, o 17:33 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 6 lis 2011, o 20:25
Posty: 40
Sprzęt: YZF R6
Imie: Michał
kolego odkrec mały dekiel i tam jest przezutka biegow wyciagnij i tam masz takie cos płaskiego co sie odgina jak ktos za mocno zmienia biegi i to sie uszkadza a moze juz pekło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 1 mar 2014, o 21:56 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 21 gru 2013, o 01:58
Posty: 82
Sprzęt: r6 00r.
Imie: Jaca
Lokalizacja: Gorzów
z zagotowaniem to moze i racja koledze w r6 jak smigal po miescie w upalne dni to temp dochodzila do 115stopni i wentylator nie pomagal.
dzieki wszystkim za cenne informacje ;)

a jesli chodzi o skrzynie to zauwazylem ze mocowanie seta jest lekko skrzywione i ciegno zmiany biegow ociera o rame w dziurce przez ktora przchodzi tk jak kolega wyzej opisal... w poniedzialek sie za to biore i mam nadzieje ze bedzie wszystko smigalo jak nalezy ;) podeslecie link do plynu chlodniczego?
aha i jeszcze jedno.. jaki plyn hamulcowy? dot 4? czy tez inny niz w samochodzie polecacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 1 mar 2014, o 22:23 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:44
Posty: 64
Sprzęt: r6 rj05
Imie: tom
Lokalizacja: Wrocław
Mala podpowiedz Akrapovic. Jak bedziesz prostowal seta to rob to delikatnie, bo aluminium latwo peka. Mialem taka sama sytuacje jak ty, i uzywajac malutko sily wyprostowalem swoj set i i biegi chodzily ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 1 mar 2014, o 22:54 
Offline
kursant

Dołączył(a): 26 lip 2012, o 19:35
Posty: 127
Sprzęt: YAMAHA r6
Imie: Przemol
Akrapovic napisał(a):
z zagotowaniem to moze i racja koledze w r6 jak smigal po miescie w upalne dni to temp dochodzila do 115stopni i wentylator nie pomagal.
dzieki wszystkim za cenne informacje ;)

a jesli chodzi o skrzynie to zauwazylem ze mocowanie seta jest lekko skrzywione i ciegno zmiany biegow ociera o rame w dziurce przez ktora przchodzi tk jak kolega wyzej opisal... w poniedzialek sie za to biore i mam nadzieje ze bedzie wszystko smigalo jak nalezy ;) podeslecie link do plynu chlodniczego?
aha i jeszcze jedno.. jaki plyn hamulcowy? dot 4? czy tez inny niz w samochodzie polecacie?


Ja używam Motul MOTOCOOL EXPERT, miałem zalany jakiś inny badziew i upale dochodziła temp do ok.114st. zalałem moto tym i maks 104st.dlatego wydaj mi się że jest różnica miedzy motocyklowym a samochodowym.Kilku znajomych miało podobną sytuacje
Co do płynu hamulcowego to dot 4 śmiało możesz lać.Czytałem gdzieś że uzywaja jeszcze dot 5.1 ale to chyba bardziej jak ktoś po torze jeździ,z tego co pamiętam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 2 mar 2014, o 13:47 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
Ja mam zalany taki płyn: http://allegro.pl/castrol-plyn-do-chlodnic-1l-25-c-coolant-j-aw-i3985150965.html Nie miałem z nim jak na razie problemów. Silnik trzyma stałą temperaturę. W sumie to zależy od całego układu chłodzenia, no ale o płyn pytałeś to piszę jaki ja mam :)

Co do płynu hamulcowego, to też czytałem jaki zalać i tutaj zdania były podzielone. Serwisówka zaleca płyn DOT4, ale czytałem też o płynie DOT 5.1 i taki też zalałem do siebie. On ma zwiększoną temperaturę wrzenia w porównaniu do DOT4, ale nie wydaje mi się, że podczas normalnej jazdy i normalnych hamowań da radę zagotować DOT4. W każdym razie ja zalałem DOT 5.1 taki jak w tym linku: http://allegro.pl/plyn-hamulcowy-motul-dot-5-1-0-5l-syntetyczny-i3937904285.html

Nie wiem jeszcze czy ten DOT 5.1 nie jest bardziej żrący niż DOT4 przez co uszczelniacze szybciej padają. Tej informacji nie jestem pewny, ale gdzieś chyba się z taką spotkałem. Jak coś źle napisałem, to proszę o sprostowanie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 4 mar 2014, o 12:08 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2013, o 21:13
Posty: 117
Sprzęt: R6
Imie: Max
Lokalizacja: Irlandia New Ross
dzieki bogu moj piec w garazu dziala 10 na 10 ;)

_________________
no risk, no fun
---------------
current vehicles:
1) Audi TT 1.8 approx. 200 bph and counting.... -2001
2) Mazda 6 2.2 185bph 5.5l diesel/100km - 2009
3) R6 - 120bph - 2000
-------------
hobby
JAK JEZDZIC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 6 mar 2014, o 01:30 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 21 gru 2013, o 01:58
Posty: 82
Sprzęt: r6 00r.
Imie: Jaca
Lokalizacja: Gorzów
jesli chodzi o plyn do chlodnic to kupie wpasnie tego castrola u mnie dostane go za 17 zl tylko teraz powiedzcie mi ile do tej super chlodnicy wejdzie? z 2-3 litry? ;)

jesli chodzi o plyn hamulcowy to zaleje dot4

a jesli chodzi o skrzynie biegow to powiem ze narazie wyprostowalem set i wszystko idelanie dziala ale jeszcze nie jezdzilem bo caly motor przerabiam ;D:D i mam pozdejmowane plastiki ... a jak? jak skoncze ( mysle ze za 3 tyg) to sie pochwale swoja perelka w galerii ;)

a narazie wyglada tak ;(

a i jeszcze jedno pytanko.... musze wymienic uszczelniacze i olej w lagach... podacie mi jakies informacje ktore beda mi potrzebne? czyli jaki olej, ile tego oleju, jak sie to robi itp ;)


Załączniki:
r6.jpg
r6.jpg [ 50.83 KiB | Przeglądane 1971 razy ]
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: biegi r6 2000r. i kilka prostych pytan.
PostNapisane: 7 mar 2014, o 08:19 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 03:31
Posty: 364
Sprzęt: R1 2004
Imie: Paweł
Lokalizacja: Wałbrzych
W manualu jest napisane tak:

Coolant capacity:
Radiator ( chłodnica): 2,15 litra
Reservoir ( zbiorniczek wyrównawczy): 0,44 litra
Wychodzi więc nieco ponad 2,5 litra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1