Teraz jest 22 gru 2024, o 13:00

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prędkość max
PostNapisane: 10 sty 2010, o 22:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 20:09
Posty: 743
Lokalizacja: Nowy Sącz
Sprzęt: Sprzedany :(
Imie: Mateusz
Witam
Może podzielicie się z innymi prędkościami waszych maszyn ;)
PS Nie musi być koniecznie v-max bo wiadomo jakie mamy drogi ;)
Pozdrawiam

_________________
Każdy ma taki moment, kiedy musi zamknąć pewien etap
Nie po to, żeby siedzieć; Po to, żeby iść dalej
Po to, żeby sięgnąć dalej; Po to, żeby zrobić więcej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 10 sty 2010, o 22:37 
Licznikowe 299km/h jak wiadomo :lol:
Prawie na kazdej przejażce zamykam licznnik :D

A ile jest w rzeczywistosci mysle że ok 270km/h


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 00:07 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2010, o 19:15
Posty: 145
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: R1
Imie: Jarek
Taaaaaak, rozmarzyłem się wspominając widok zamkniętego budzika latem :roll:
A tu za oknem śnieg :cry:
Fabryka mówi 280 - 285 km/h i pewnie więcej nie jedzie, ale widok 299 to świetna rzecz, niby żadna sztuka odkręcić gaz na prostej, ale frajda niezapomniana :o

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=M1IZObuZ1iU


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 00:14 
Jarson Ty śmigasz najnowszym modelem :?:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 00:20 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2010, o 19:15
Posty: 145
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: R1
Imie: Jarek
A i owszem 8-)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=M1IZObuZ1iU


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 01:07 
i jak się nia smiga porównaj ja do innych litrów chodzi mi o silnik .


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 07:19 
Też jestem ciekaw. Jarson opowiadaj ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 09:24 
mój brat miał w salonie przez pare dni jazde testową nowym modelem R1 i stwierdził iż lata się dużo dużo lepiej od pobszedniego modelu jest mocniejsza i się to wyraźnie czuje jest bardziej agresywna i ciągnie jak lokomotywa aż do końca rolgazu


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 12:10 
Ja mogę Wam powiedzieć jaka jest generalnie różnica miedzy RN09 a RN12. Otóż w 12tkach jest takie ogromne "pierdolnięcie" przy 7miu tys obr/min. a w 09 jest to przyspieszenie bardziej zrównoważone. To zauważyłem przesiadając się bezpośrednio pomiędzy tymi modelami. Oczywiście róznica ilości koni robi różnicę w dojsciu do 250km/h. Znam osobiście posiadacza RN12, któremu genrealnie bardziej pasowało to zrównoważone przyspieszenie...ale to chyba indywidualna sprawa...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Prędkość max
PostNapisane: 14 sty 2010, o 20:12 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2010, o 19:15
Posty: 145
Lokalizacja: Poznań
Sprzęt: R1
Imie: Jarek
Piotrr6 napisał(a):
mój brat miał w salonie przez pare dni jazde testową nowym modelem R1 i stwierdził iż lata się dużo dużo lepiej od pobszedniego modelu jest mocniejsza i się to wyraźnie czuje jest bardziej agresywna i ciągnie jak lokomotywa aż do końca rolgazu

ten cytat oddaje po części również moje odczucia, ale jeszcze ....
maszyna jest bardziej zwarta i zwrotna, wyjścia lekkim uślizgiem z zakrętów są po prostu genialne, bo kontrola tylnego koła jest wręcz dziecinnie prosta (czujesz, że koło lekko traci przyczepność, ale bez obawy dajesz dalej ognia, bo jakimś cudem opona nadal trzyma) ustawienia mode (A, std i B) też świetnie działają - moc taka sama, ale zmienia się szybkość otwierania przepustnicy (B używam w czasie deszczu, a A kiedy obudzi się we mnie "sportowiec")
No, ale nie można też zapomnieć o dźwięku !!! Wrażenia słuchowe są niepowtarzalne ....
Co do samego silnika, niby dół jest lepszy, ale poniżej 2 tys nie ma go wcale; bardzo szarpie jakby miał zgasnąć, przy manewrach typu zawracanie trzeba używać półsprzęgła, ale to jest drobiazg w końcu nie projektowano go do jazdy po bułki :P
w średnim i wyższym zakresie ma takiego kopa, że jak odkręcisz manetę na full np jadąc na szóstym biegu ok 120-140 km/h, to ściąga Cię z fotela i zalecam położenie się na zbiorniku, bo cały czas, aż do 240-250 czujesz, że przednie koło chce powędrować do góry :shock:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=M1IZObuZ1iU


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1