Teraz jest 7 paź 2024, o 06:21

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 15 wrz 2012, o 19:38 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2011, o 18:45
Posty: 64
Lokalizacja: Wodzisław
Sprzęt: R1 RN12
Imie: Dariusz
Fakt kopci co widać na filmiku, ale nie jest jakoś mega tragicznie! Niskie ciśnienie na tych dwóch cylindrach może być spowodowane szczeloną uszczelką pod głowica. Bez ściągnięcia nic nie będziesz wiedzieć.
Po za tym wyczytałem w innym temacie, że zrobiłeś na niej 10'000km bez problemów, a teraz zaczeła się sypać... wg mnie poprzedni właściciel sprzedał ci sprawny motor.

_________________
The Doctor is back!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 15 wrz 2012, o 20:18 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 5 lis 2011, o 18:02
Posty: 69
Sprzęt: YZF R6 99'
Imie: Paweł
Fakt, zrobiłem na niej 10000 km ale już pierwsza przejażdżka niosła ze sobą przerywanie silnika na niskich obrotach... Myślałem ze ustawie gaźniki i bedzie OK ale już wtedy była sypnięta ale nie do tego stopnia...


ja ją po prostu teraz dojebałem do końca :/ Po tym wszystkim co przeszedłem z tym motocyklem widzę, że była ino odwalona na sprzedaż, ten koleś wiedział co się świeci i za wczasu ją opchnął, czego ja juz nie mogę zrobić... Ale dzięki za posta :)


Co do moto, nie jeździłem na kole, nie paliłem gumy, nie odcinałem... dbałem jak o swojego małego :) ale ktoś przede mną jej dawał w pizde

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ot9DvEME ... e=youtu.be


Ostatnio edytowano 15 wrz 2012, o 23:32 przez Rzewla, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 15 wrz 2012, o 21:48 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
szczerze spodziewalem sie duzo wiekszej zadymy. z tym kopceniem tragedi nie ma takiej i tyle oleju nie powinno spalac,chyba ze ucieka do ukladu chlodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 15 wrz 2012, o 23:06 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 5 lis 2011, o 18:02
Posty: 69
Sprzęt: YZF R6 99'
Imie: Paweł
Ja nie wiedziałem jakiej zadymy wy się spodziewacie... myślalem ze zdrowy silnik nie kopci, ale chyba sie myliłem :/

Płyn chłodzący jest czysty i klarowny, oleju nie ma w nim napewno... Czyli jedynie silnik na stół i rozkrecamy... bo chuja z filmików i z domysłów puki nie zobacze jak tuleje i tłoki wyglądaja, bądź ta uszczelka pod głowicą

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ot9DvEME ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 16 wrz 2012, o 05:09 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
oczywiscie ze w tej sytuacji najlepszym wyjsciem jest rozebranie silnika , dalsza jazda moglaby tylko pogłebic problem , a i sezon powoli sie konczy. Nieszelna uszczelka pod głowica najczesciej skutkuje przedostawaniam sie oleju do obiegu chłodzenia. lub do oleju w karterze. W płynie piszesz ze oleju nie ma , olej na bagnecie i w oczku ma własciwy ciemny kolor ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 16 wrz 2012, o 08:05 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 5 lis 2011, o 18:02
Posty: 69
Sprzęt: YZF R6 99'
Imie: Paweł
Tak tak, płyn chłodzący jest czysty, niczym nie zanieczyszczony... A olej ma kolor PEPSI że tak powiem ^^, nie smoła ale i tez nie taki jak nowy w butelce :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ot9DvEME ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 17 wrz 2012, o 12:30 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 5 lis 2011, o 18:02
Posty: 69
Sprzęt: YZF R6 99'
Imie: Paweł
A co do rozbiórki moto... Czy dam sobie rade z rozbiorka głowicy i zaworów ?? Skomplikowane to wszystko jest ??? Bo nie mam zamiaru dawać po kilkaset złotych za to żeby mi powiedzieli że jest zjebana xD

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ot9DvEME ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 17 wrz 2012, o 12:59 
ja mam 16lat,a wymieniane byly w r6 umnie panewki i korby:P czyli caly silnik do rozbiorki


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 17 wrz 2012, o 13:53 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
Rzewla napisał(a):
Tak tak, płyn chłodzący jest czysty, niczym nie zanieczyszczony... A olej ma kolor PEPSI że tak powiem ^^, nie smoła ale i tez nie taki jak nowy w butelce :)


rzadko nastepuje uszkodzenie uszczelko pod glowica i brak przedostawania sie oleju do plynu chłodniczego ,lub płynu chłodniczego do oleju . Musisz jeszcze zrobic probe cisnienia po wlaniu odrobiny oleju w kazdy cylinder, to pozwoli ocenic co odpowiada za brak ciosnienia w cylindrach - gora (głowica , zawory) czy dól ( tłok ,pierscienie) . Jesli chodzi o demontaz i montaz silnika , to jezeli nigdy wczesniej tego nie robiłes, to nie rob bez udzialu kogos z przynajnmiej minimalnym doswiadczeniem. Bo koles , ktory twierdzi ze majac 16 lat bez problemu rozebrał silnik w pył ,wymienił panewki po czym złozył i jest wszystko ok. zwyczajnie fantazjuje . Nikt bez elementarnej wiedzy nie zepnie prawidłowo rozrządu , równiez nie zepnie prawidłowo tłoków z korbowodami , nie wyreguluje luzów zworowych, a takze watpie zeby wiedział w jakiej pozycji nalezy złozyc zamki panewek itp. itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zwiększenie kompresji bez ingerowania w serwis...
PostNapisane: 17 wrz 2012, o 14:29 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 5 lis 2011, o 18:02
Posty: 69
Sprzęt: YZF R6 99'
Imie: Paweł
A ta probe olejową mogę jakoś sam zrobić ?? za pomoca wakuometra ?? "Serwis" ze mnie zdoił ostatnie pieniądze a motor zjebał się po 3 kilometrach... :/ nie chce tam już jechać... U mnie w okolicy to jedyny ktoś kto się zajmuje motocyklami (serwis garażowy :/ )

Moge kupic jakas przejsciowke z wężem przekroju świecy i wkrecić w cylinder, obrocic na rozruszniku i sprawdzić ??

W rozbieranie w pył silnika przez 16 latka tez nie wierze, no chyba że takiego z miksera :) Co do mnie znam sie dośc dobrze i rozbieram do dzis 2-suwy, tylko że to inna bajka bo nie ma zaworów, rozrządu :) Przygód z 4T nie miałem za wiele ale wiem że są duuuużo bardziej skomplikowane no i maja wiecej niz jeden cylinder, nie to co w 2T... Ale próbe olejową jestem sam w stanie zrobić ???

Kasy tez nie mam zbyt dużo a do tego firma upadła i stracilem prace wiec na czeste wizyty w serwisach nie mam kapusty :(

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ot9DvEME ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1