Teraz jest 28 wrz 2024, o 16:28

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dziwny dźwięk na zimnym silniku RN12
PostNapisane: 20 cze 2012, o 14:50 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
jezeli po wcisnieciu sprzegla dzwiek przestaje wystepowac, to w zadnym wypadku nie ma to nic wspolnego z rozrzedem, ani zaworami, ani tez w ogole z praca silnika. Co powoduje wcisniecie sprzegla ? odciecie obracania sie skrzyni , to znaczy tylko jej czesci za sprzeglem i to tez nie caklowicie, bo zawsze wystepuje "wleczenie" olejowe , niemniej wcisniecie sprzegla "usztywnia" kosz i jezeli dzwiek wowczas cichnie najpredzej wine za stuki ponosi kosz , mam tu na mysli sprezynki amortyzatora , lub wlasnie lozysko igielkowe o ktorym ktos tu wczesniej napisal. Oczywiscie w skrzyni wystepuje jeszcze kilka obracjacych sie czesci, ktore moga byc przyczyna powstawania stuku, niemniej przyczyny trzeba szukac w obszarze sprzegla i skrzyni , a nie silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Dziwny dźwięk na zimnym silniku RN12
PostNapisane: 20 cze 2012, o 17:00 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2011, o 14:46
Posty: 396
Sprzęt: RN09
Imie: Michał
Lokalizacja: Leśnica (obok Kędzie
O widzisz, nie widzialem postu o sprzegle :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Dziwny dźwięk na zimnym silniku RN12
PostNapisane: 20 cze 2012, o 18:39 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
uwazam ze rozrzad , regulacja zaworow , nie wymaga wczesniejszej interwencji niz fabryka przewiduje . Oczywiscie zawsze moze moze wystapic incydent , ale ogolnie stosujac dobry olej i w pore go wymieniajac nic zaskakujacego nie powinno sie wydarzyc. Moto z drugie reki moze miec przklamanie przebiegowe zwlaszcza starsze modele, dlatego w przypadku takiej niepwnosci warto zajrzec po tego typu zakupie do rozrzadu. Miernikiem wypracowania bedzie przede wszystkim stan zebow kol rozrzadu . Naturalnie slizgi napinacz sa takze bardzo wazne , ale o przebiegu decyduje stan zebow kol, jesli sa ostre na wierzcholkach trzeba je wymienic oczywiscie razem z lancuchem i slizgami jesli sa wytarte powyzej 50% . Po lancuszku trudno ocenic przebieg zwlaszcza gdy nie jest zdjety. Ludzie najczesciej chcac oszczedzic kase wymieniaja same lancuszki , to blad, ale tak wlasnie w 90% sie dzieje dlatego pisze ze ostrosc koncowek zebow kol jest najbardziej miarodajna w ocenie stanu rozrzadu. Radze na rozrzadzie nie oszczedzac bo skutki awarii tego zespolu kladą silnik trupem w ulamku sekundy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1