Teraz jest 23 gru 2024, o 03:03

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 22 kwi 2012, o 17:20 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
No właśnie... Ostatnimi czasy miałem "okazję" jechać w deszczu, było ciemno jak w d... użej mierze bardzo ciemnym pomieszczeniu :P no i pech chciał, że zza zakrętu wyłoniła się kałuża, w kałuży dziura...

Obyło się bez gleby bo w sumie zdążyłem się wyprostować ale dziurwa była spora. Mam jednak wrażenie, że coś jest nie tak. Czy mogło mi się coś przestawić, lagi rozjechać czy coś w tym stylu?

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 22 kwi 2012, o 19:34 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 21:26
Posty: 990
Lokalizacja: TBG
Sprzęt: R1 RN02
Imie: Rafał
zalecałbym sprawdzenie / wywazenie kola/opony

_________________
Regulamin pkt 16 ZA NIE STOSOWANIE SIE NOWYCH USEROW DO TEGO OD 2012 DAJE BANA NA TYDZIEN I OSTRZEZENIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 22 kwi 2012, o 20:08 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2011, o 20:09
Posty: 160
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: RJ05 SE
Imie: Robert
obejżyj dokładnie felge czy niema wgniotki po takim rąbnięciu bedzie widoczne gołym okiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 22 kwi 2012, o 20:20 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 14:09
Posty: 1895
Sprzęt: YZF-R6 RJ15
Imie: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
miałeś fuksa,
mój kumpel miał identyczną sytuacje na GSXR750 tyle że moto zrobiło fikołka przy 80 km/h. Jemu sie nic nie stało ale plastiki do wymiany wszystkie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 22 kwi 2012, o 21:03 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
Gołym okiem to nic nie rzuciło mi się w oczy. Jutro oblukam dokładnie.

W przyszłym miesiącu planuję zakup i wymianę opon więc przy okazji sprawdzę felgę w jakimś zakładzie.

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 23 kwi 2012, o 23:16 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
Obejrzałem felgę dziś i nie widzę nic poważnego. Słyszę natomiast stuki z okolic kiery czasami podczas hamowania. W zakrętach nie jest już tak precyzyjna, mam wrażenie, że się chybocze. Główka ramy? :?

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 24 kwi 2012, o 13:47 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 paź 2010, o 20:28
Posty: 98
Lokalizacja: Gdańsk
Sprzęt: RN22
Imie: _____
Lokalizacja: Gdańsk
Sprawdź sobie główkę ramy... dokładniej łożysko i jego docisk. Prawdopodobnie musisz dociągnąć łożysko i nakrętkę górnej półki solidnie dokręcić, oczywiście w kolejności jak napisałem bo inaczej się nie da. Pamiętaj, że przy dokręcaniu półki pierwsze co powinno się dokręcić nakrętkę na środku, później do lag, kiera, osprzęt. Miałem kiedyś podobną sytuację niefortunnie spadając z gumy z źle założonym amorem skrętu (na aluminiowy HYPERPRO dana była jeszcze stalowa nakrętka i nie dociskało odpowiednio). Powinno pomóc ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 24 kwi 2012, o 20:18 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2010, o 19:33
Posty: 152
Lokalizacja: W-wa
Sprzęt: Diablica
Imie: Krzysztof
Solidnie to znaczy jak? Konkretnym momentem?

_________________
Obrazek
IROC-Z 350 TPI - 4wheel dream...

only ONE

[*] life is brutal :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 9 wrz 2012, o 18:21 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 paź 2010, o 20:28
Posty: 98
Lokalizacja: Gdańsk
Sprzęt: RN22
Imie: _____
Lokalizacja: Gdańsk
Dawno nie lookałem tutaj. Pewno problemu już się pozbyłeś ale dla potomnych napiszę :D Solidnie czyli klczem dynamometrycznym z momentem z serwisówki ;) nie polecam stosować metody "na oko".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpadłem w dziurę i ...
PostNapisane: 9 wrz 2012, o 20:02 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
Przy załozeniu ze luz na łozysku głowki pojawił sie po wpadce w dziure, to samo dokręcenie regulacji moze nie rozwiazac powstałego problemu. Moim zdaniem powinienes wylewarowac moto. tak by uniesc przednie koło ( najlepiej w towarzystwie jakiegos kolesia, ktory bedzie utrzymywał sprzęt w pionie) nastepnie poruszajc kierownica sprawdz czy nie wyczuwasz przeskoku poruszajac nią lewo -prawo . Jezeli przeskok jest wyczuwalny bedzie konieczna wymiana łozysk, poniewaz jak to czesto przy tego typu zdarzeniach bywa ukrusza sie cementacja biezni łozyska, co kwalifikuje je do wymiany. Jesli natomiast chodzi o regulacje napiecia łozyska , to przede wszystkim musisz miec dwa odpowiednie hakowe klucze do tej akcji , nie polecam robic tego przy uzyciu srubokreta i młotka :roll: bo skutki beda fatalne. Sama regulacja polega na skasowaniu luzu dokrecajac dolną nakretke jednoczesnie sprawdzajac luz poruszaniem za doł lag w kierunkach tył-przód. Po usunieciu luzu trzeba mocno skontowac nakretki i ponownie sprawdzic luz !! . Znajomosc własciwego momenu nie jest konieczna jesli regulacja jest robiona gdy przenie koło jest w górze, wystarczy skasowac powstały luz i skontntrowac nakretki regulacyjne następnie ,jak wyzej pisze koleś dokrecic górna połkę sruba centralna ,po czym zacisnac górna połkę na lagach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1