Teraz jest 23 gru 2024, o 10:14

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pęknięty goleń
PostNapisane: 16 mar 2012, o 22:12 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
pies napisał(a):
PajakR6 napisał(a):
tak jak z tym ustawieniem przepustnic


ustawienie przepustnic powinno byc identyczne na kazdy cylinder. Teoretycznie w kazdym cylindrze powinny panowac jednakowe waruki techniczne, a zatem połozenie przepustnic powinno byc w idealnej rónoległosci do siebie wzajemnie, jesli jest inaczej, to cos jest nie tak albo z cisnieniem w cylindrze, albo z wtryskiwaczem . Owszem, fabryka douszcza pewien zakres regulacji, ale to regulacja majaca na celu eliminacje błedów wynikajacych z tolerancji odchyłek produkcyjnych. Pomysl sam, co by sie działo gdyby kazdy cylinder dostawał inny skład mieszanki ? prawdopodobnie silnik usiłował by "wyskoczyc z ramy" tak nierówna miałby prace. Zatem regulacja polega na wyrownaniu poziomów odchylenia, a nie roznicowaniu. Jesli chodzi o przepustnice w gaznikowym systemie jest okładnie tak samo, połozenie przepustnic powinno byc idealnie takie samo , jezeli nie jest , to znaczy ze dany gaznik ma zle ustawiony poziom paliwa, moze "leje" mu zawór zwrotny, albo kolektor dostaje lewe powietrze. Stad "regulacje" słuza jedynie do wyrównania poziomów !!

juz nie obracaj tematow bo wtedy upierales sie ze nie mozna kazdej przepustnicy sterowac osobno a mozna wiec skoncz swoje glupie porady i nie wprowadzaj ludzi w blad :zolta:

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pęknięty goleń
PostNapisane: 16 mar 2012, o 23:15 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 13:51
Posty: 1248
Lokalizacja: piwniczna
Sprzęt: r1
Imie: darek
w rn12 pekla ci ta laga? jak cos to mam na sprzedaz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pęknięty goleń
PostNapisane: 17 mar 2012, o 09:58 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 19:41
Posty: 209
Lokalizacja: Slask
Sprzęt: Rn22
Imie: RR_MM
GSX-R

_________________
Rn09-Rn12-Rn22

--->> M3-R1 <<---


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Pęknięty goleń
PostNapisane: 14 sie 2012, o 22:35 
Offline
mistrz prostej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2011, o 14:46
Posty: 396
Sprzęt: RN09
Imie: Michał
Lokalizacja: Leśnica (obok Kędzie
A moim zdaniem osiowość tutaj raczej nie miała wpływu.
Ponieważ po zamontowaniu lag, nawet jeżeli są "krzywo", to przecież laga jest amortyzatorem, a do początkowej fazy ugięcia w nim sprężyny nie potrzeba wielkich sił, więc po wsunięciu ośki jest osiowość jest już zachowana. Inaczej byłoby, gdyby lagi ustawiło się nierówno o parę cm, a to raczej jest nie możliwe u osoby myślącej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1