Teraz jest 28 cze 2024, o 03:46

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wysokie spalanie R1 rn04
PostNapisane: 25 lut 2012, o 16:48 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
w Stanach pierwsze R1 były sprzedawane od 99r. i te rzeczywicie były pocztkowo na gaznikach , ale juz w 2002 miały wtryski . Byc moze zasugerowałem sie rocznikiem zamiast typem i tu masz racje ze stare R1 były na gaznikach z tym ze tylko dwa sezony, a i to jest nieporozumieniem ze az tak długo. Bo osiagi uzyskiwane na wtryskach sa nieporownywalne z gaznikami i nazwa R1 pasuje tylko w zestawieniu z pojeciem wtrysku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wysokie spalanie R1 rn04
PostNapisane: 25 lut 2012, o 17:01 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 13:20
Posty: 1769
Lokalizacja: Konin
Sprzęt: YZF R6 2007
Imie: Karol
Lokalizacja: konin
dla sprostowania dodal ze pierwsza R1 wyszla w 1998r a poprzedniczka R1 byl trunder race ktory byl nie wypalem a pierwsza r1 na wtrysku wyszla w 2002r i to byla rn09

_________________
YAMAHA R6 07r. Żyć chwilą nie chwilę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wysokie spalanie R1 rn04
PostNapisane: 25 lut 2012, o 17:12 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
rzeczywiscie ,miały dziwaczne oznaczenia YZF1000RKC i YZF1000RK . Nigdy nie miałem tych modeli , przyznam ze nawet nie wiedziałem o ich istnieniu. Pierwszą R1 sprowadziłem w 2007 roku. Nie sądziłem ze kiedykolwiek R1 była produkowana na gaznikach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Wysokie spalanie R1 rn04
PostNapisane: 25 lut 2012, o 17:24 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
wracajac jednak do clou zagadnienia i ustaleniu ze chodzi o moto z 99r. To kolesie maja racje iz przyczyna problemu w postaci wysokiego zuzycia benzyny moze byc regulacja i synchoronizacja gaznikow. Jesli sam chcesz to robic , to zacznij od sprawdzenia szczelnosci zaworkow zwrotnych , pozniej ustaw zgodnie z danymi producenta poziom paliwa poprzez wyregulowanie odchyleniem blaszki dociskajacej zaworek odległosc pływkow od obudowy , rob to w pozycji odwroconej ( zamkniety zaworek zwrotyny) pozniej ustaw sruba regulacyjna stosunek powietrza do paliwa na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku. Proste ? :lol: :lol: ale tylko w gatce, w rzeczywistosci cos wiecej na ten temat trzeba wiedziec, ale przede wszystkom miec w tym zakresie doswiadczenie, jesli go nie masz ? nie zabieraja sie za te "prostą " czynnosc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1