Teraz jest 23 gru 2024, o 03:20

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: R1 2000 pekniety cylinder
PostNapisane: 4 lut 2012, o 20:54 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 20:06
Posty: 823
Sprzęt: yamaha r1 RN20
Imie: czervony
proponuje kupic drugi silnik z co najmniej 2 tygodniową z gwarancją rozruchowa .. sprawdz luzy na zaworach cisnienie w cylindrach. nowe plyny , filtry i testuj przez te dwa tygodnie

_________________
Yamaha Wild Star........Tam gdzie wolność jest standardem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R1 2000 pekniety cylinder
PostNapisane: 26 lut 2012, o 07:23 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
Nie uwazam zeby zastosowanie tulei zeliwnych było błednym wyjsciem. Oczywiscie nalezałoby wymienic wszystkie, a nie tylko te peknięta. Tuleje zeliwne w przeciwienstwie do napylanych sa zdecydowanie trwalsze w uzytkowaniu i jesli wam sie zdaje ze nazwijmy to kolokwialnie "mniej sliskie" to jestescie w błedzie . Przesuw tłoka pomiedzy cylinderm, a płaszczem odbywa sie na filmie olejowym , a nie przy bezposrednim ocieraniu tłoka o cylinder. Brak filmu olejowego nawet przez ułamek sekundy spowoduje nieodwracalne uszkodzenie cylindra napylanego , natomiast zaeliwny bez problemu to wytrzyma. Producenci w dazeniu do zdejmowania ciezaru moto. wszedzie ,gdzie sie da , odeszli od tulei zeliwnych ze wzgledu na ich wiekszy ciezar niz aluminiowych i nieco gorsze własnosci termiczne. Moja rada ? jezeli tulejowanie nie jest przesadnie drogie bez zmruzenia oka stulejowałbym blok. Serio wszystko bedzie ok. a moze nawet lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R1 2000 pekniety cylinder
PostNapisane: 28 lut 2012, o 11:03 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2012, o 22:21
Posty: 917
Sprzęt: xv 750
Imie: Krzyś
Tak jak w ciągniku rolniczym np c-330 to tuleje się wyciąga wciska nowe i jest git do tego inne nowe duperele jak tłoki itp nieraz bok idzie na przestrzał żeby sprawdzić czy jest równy, a w motocyklu to raczej to wszystko jest jedno razowe tak jak miałem yamahe xv virago 750 to tam trzeba było by kupić nowe tłoki i cylindry bo jak by się je oddało do szlifu i by tłoki na wymiar dobrali to zabieg najwyżej na 6tyś w motocyklu jest inna konstrukcja niż ciągnik czy samochód, wiem że w USA to rozwiercają bloki do motocykli ale tam mają odpowiednią technikę tu masz link ze ścigacz.pl http://www.scigacz.pl/Gixxer,rozwiercon ... 17542.html trzeba wszystko spokojnie przemyśleć policzyć żeby się w koszty nie wjebać

_________________
Lewy pas i gaz, przednie koło w górze nie daj się wyprzedzić furze:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R1 2000 pekniety cylinder
PostNapisane: 28 lut 2012, o 12:29 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
kolego, napylanych cylindrow w ogole nie wolno szlifowac, pod tym wzgledem sa zdecydowanie jednorazowe. Wynika to z prostej przyczyny , warstwa quazi ceramiczna utwardzajaca powierzchnie cylinda jest bardzo cienka . Nie słyszałem chwilowo o zakładzie napylajacym ceramike na alu cylindry :?: zatem jedyna mozliwoscią naprawy jest tulejowanie. Oczywiscie mozana zakupic nowy blok, ja nawet mogłbym zproponowac zakup moto. z rocznika 2002 po mocnym dzwonie z adnotacja na titlu "only parts" z ktorego duzo czesci procz silnika mozna odzyskac i sprzedac by obnizyc koszt zakupu i sprowadzenia, ale mimo to nie sadze zeby tulejowanie było drozsze od tego typu wyjscia. Porownanie do ciagnika jest co prawda nieco przesadzone, ale wbrew pozorom , ogólna zasada jest jednakowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R1 2000 pekniety cylinder
PostNapisane: 28 lut 2012, o 12:52 
Offline
pochłaniacz winkli

Dołączył(a): 8 lis 2011, o 07:48
Posty: 686
Sprzęt: r6
Imie: robert
ponizej masz przykładowy moto. mocno trafiony, ktory ma sil. ok. i sporo innych czesci do odzysku, a jego cena nie przekroczy 2tys. $. Ma nawet papiery do rejestracji, a wiec mozesz z dwoch złozyc jeden na bazie tego sprowadzonego , reszte sprzedac.

http://www.copart.com/c2/homeSearch.htm ... CH_RESULTS


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1