Teraz jest 6 paź 2024, o 18:22

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 15 maja 2011, o 19:34 
Offline
kursant

Dołączył(a): 1 gru 2010, o 21:44
Posty: 126
Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Sprzęt: R1 rn12
Imie: Adam
Witam. Posiadam R6 z 2003 roku i mam taki problem jak w temacie. Obroty biegu jałowego wynoszą ok 1,6-1,8 tys. Wiem że z prawej strony jest pokrętło właśnie od ustawiania obrotów jednak kręcąc nim nie ma żadnej reakcji ani w jedną ani w drugą stronę. Czym może to być spowodowane? Dodam że obroty lekko wahają się właśnie mniej więcej o 300 obrotów i silnik nie pracuje idealnie równo na biegu jałowym. Nie wiem czy takie coś jest dopuszczalną normą. Na obroty wkręca się super w każdym zakresie obrotów, odpala też dobrze, wydech jest firmy ART. Podejrzewam że nie było robionej synchronizacji przepustnic jednak mam zamiar to uczynić w najbliższym czasie. Lecz dziwi mnie właśnie brak reakcji na kręcenie tym pokrętłem od obrotów. Macie jakieś pomysły jak zmniejszyć te obroty? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 16 maja 2011, o 14:21 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2010, o 14:22
Posty: 86
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęt: R6 2003
Imie: Michał
Musi się dać :| może za mało kręciłeś..

_________________
Były sprawy w które chciałem się bawić, dziś te zabawy odzwierciedlają nawyk.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 16 maja 2011, o 16:06 
Offline
kursant

Dołączył(a): 1 gru 2010, o 21:44
Posty: 126
Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Sprzęt: R1 rn12
Imie: Adam
Zrobiłem po dwa obroty w każdą stronę i nic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 16 maja 2011, o 18:07 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 16:54
Posty: 975
Lokalizacja: kostrzyn wlkp
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Mariusz
mało ja na swojej kręciłem kilka razy, kręć tak długo aż coś się nie będzie dziać.

_________________
Kiedy humor ci się zje*** wsiądź na motor będziesz w niebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 16 maja 2011, o 19:17 
Offline
kursant

Dołączył(a): 1 gru 2010, o 21:44
Posty: 126
Lokalizacja: Wieluń/Poznań
Sprzęt: R1 rn12
Imie: Adam
Właśnie tak zrobiłem i dalej lipa :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 16 maja 2011, o 20:09 
Offline
przyszły mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 16:54
Posty: 975
Lokalizacja: kostrzyn wlkp
Sprzęt: R6 RJ15
Imie: Mariusz
ściągnij lewą osłonkę i zobacz czy nie masz tam nic urwanego obok linek od gazu

_________________
Kiedy humor ci się zje*** wsiądź na motor będziesz w niebie


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 24 maja 2011, o 11:22 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2010, o 18:02
Posty: 217
Lokalizacja: małopolskie
Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Mateusz
podnieś bak i popatrz sobie "oko w oko" :) na regulację przy wtryskach, wtedy sam dojdziesz co jest grane bo konstrukcja i zasada działania tego jest prosta. Spójrz też na linki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 21 lut 2015, o 15:42 
Offline
świeżak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2015, o 14:24
Posty: 35
Sprzęt: R1
Imie: Karol
Lokalizacja: Kielce
Hej, wiem że temat z 2011r ale mam dokładnie identyczny problem, wkręca się, odpala chodzi pięknie i nie działa to pokrętlo a obroty są okolo 1500 czyli ciut za wysokie. Jestem też przed regulacją przepustnic. Ciekaw jestem czy udało się rozwiązać problem.
Lewa


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Zbyt wysokie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 21 lut 2015, o 18:43 
Offline
kursant

Dołączył(a): 12 sty 2015, o 17:00
Posty: 192
Sprzęt: r6
Imie: radek
Lokalizacja: Wielkopolska
Do sprawdzenia linki gazu,sprawdzenie synchronizacji przepustnic i ewentualnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej czy działa poprawnie .Może oszukiwać i moto będzie chodziło na bogatej mieszance i podwyszonych obrotach .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1