Teraz jest 21 paź 2018, o 18:51

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Owiewki z aliexpress ktos kupowal do r6?
PostNapisane: 1 maja 2018, o 09:52 
Offline
pochłaniacz winkli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:34
Posty: 652
Sprzęt: R6 2008
Imie: Mariusz
Lokalizacja: Podlaskie
Jakis czas temu urodzil sie pomysl polatania na malym torze ,ktory powstal blisko mnie.
Zakup owiewek na tor to koszt ok 1000-1200zl do r6. Za woda sprzedają owiewki od ok 400 dolcow. Na torowych juz na droge nie wyjade zas na takich podrobkach robionych metoda wtryskowa moglbym ,wkładając tez chinskie lampy, oryg wszystko byloby zdjete. Na tor pojade 2-3 razy w miesiacu jak sie uda i nie chce mi sie tego przekladac w kolko. Moze ktos ma sprawdzonego sprzedawce tam?

_________________
Facebook- https://www.facebook.com/pages/MarioMot ... 0224817221
YT -wszystko o r6- https://www.youtube.com/channel/UCxQhqx ... 96Vu-tCRAA

Sprzedam Moja R6 2008 https://youtu.be/ayzZN9PqzQM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Owiewki z aliexpress ktos kupowal do r6?
PostNapisane: 1 maja 2018, o 15:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5220
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
DarekR1 kupił chinole a OEM wrzucił w folię i jeździł na chińskich. Warto tak zrobić. Ja kupiłem chiński telefon na ebay.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Owiewki z aliexpress ktos kupowal do r6?
PostNapisane: 1 maja 2018, o 20:15 
Offline
pochłaniacz winkli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:34
Posty: 652
Sprzęt: R6 2008
Imie: Mariusz
Lokalizacja: Podlaskie
Mad666 napisał(a):
DarekR1 kupił chinole a OEM wrzucił w folię i jeździł na chińskich. Warto tak zrobić. Ja kupiłem chiński telefon na ebay.

Ja tez kupuje czasmai China rzeczy i sa ok. Sa China i China.

_________________
Facebook- https://www.facebook.com/pages/MarioMot ... 0224817221
YT -wszystko o r6- https://www.youtube.com/channel/UCxQhqx ... 96Vu-tCRAA

Sprzedam Moja R6 2008 https://youtu.be/ayzZN9PqzQM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Owiewki z aliexpress ktos kupowal do r6?
PostNapisane: 22 lip 2018, o 18:57 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 12 sty 2018, o 18:41
Posty: 11
Sprzęt: R6
Imie: Marcin
Lokalizacja: PL
Też o tym myślałem ale narazie za mało toruje w sezonie aby się w to bawić, szukaj np. na ali sprzedawców z długim stażem, dobrymi ocenami i zdjęciami kupionych owiewek w ocenach, z feebacku ludzi sklep poniżej wygląda ok.

https://www.aliexpress.com/store/406178 ... 34b0nxfGuM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Owiewki z aliexpress ktos kupowal do r6?
PostNapisane: 23 lip 2018, o 13:23 
Offline
pochłaniacz winkli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:34
Posty: 652
Sprzęt: R6 2008
Imie: Mariusz
Lokalizacja: Podlaskie
Stwierdzilem,ze nie bede kupowal owiewek tylko drugie moto na tor.

_________________
Facebook- https://www.facebook.com/pages/MarioMot ... 0224817221
YT -wszystko o r6- https://www.youtube.com/channel/UCxQhqx ... 96Vu-tCRAA

Sprzedam Moja R6 2008 https://youtu.be/ayzZN9PqzQM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Owiewki z aliexpress ktos kupowal do r6?
PostNapisane: 27 lip 2018, o 15:18 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2065
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
no przecież... :D po co owiewki, drugie moto lepiej heheh
Mario Ty to wariat jednak jesteś :twisted:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1