Teraz jest 24 maja 2018, o 10:56

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Uszczelniacze lagi wymiana.
PostNapisane: 5 cze 2017, o 21:12 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 4 maja 2017, o 15:12
Posty: 20
Sprzęt: R1
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Lubskie
Siema przyszedł czas na moje lagi w RN12 chciał bym to sam zrobić jako tako pojęcie mam o mechanice czuje sie na siłach ze dam radę teraz tylko kilka pytań.
Jakie wybrać te
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6829586449
Czy
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6744508630
Olej z motula 5W ?
I teraz pytanko czy mogę podnieść moto na pasach za ramę lub pułki ? Bo stojaka pod główkę ramy nie mam niestety.
No i czy jest cos na co trzeba zwrócić szczególna uwagę i czy jakiś specjalnynsprzet potrzebny.
Z góry dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze lagi wymiana.
PostNapisane: 6 cze 2017, o 06:45 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 mar 2017, o 13:40
Posty: 23
Sprzęt: Z750
Imie: Zygmunt
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Sam wymieniałem w swoim kawasaki Z750 po lifcie. Jest na USD. Nie ma nic skomplikowanego. Poszukaj filmików na YT, przeczytaj serwisówkę i dasz radę na spokojnie.
Możesz pasem za ramę podnieść moto bez problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze lagi wymiana.
PostNapisane: 6 cze 2017, o 11:58 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 4 maja 2017, o 15:12
Posty: 20
Sprzęt: R1
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Lubskie
Filmiki juz patrzyłem :) kilka metod zakładania uszczelniaczy jest tylko tzn 2 albo bezpośrednio na ta sztyce srebrna albo w lagę. Plus taki ze jak w lage to można wbić nasadka klucza heh. A co do uszczelniaczy samego który wybrać ? Firma ta sama cena sie różni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze lagi wymiana.
PostNapisane: 17 cze 2017, o 16:52 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 4 maja 2017, o 15:12
Posty: 20
Sprzęt: R1
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Lubskie
w którym miejscu najlepiej przeciągnąć pas żeby nic nie uszkodzić ? za główkę ramy czy za półki ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze lagi wymiana.
PostNapisane: 18 cze 2017, o 21:10 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 9 mar 2017, o 13:40
Posty: 23
Sprzęt: Z750
Imie: Zygmunt
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Zrób tak aby było stabilnie, tzn mocno trzymało i nic nie porysować przy okazji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Uszczelniacze lagi wymiana.
PostNapisane: 22 cze 2017, o 06:15 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 4 maja 2017, o 15:12
Posty: 20
Sprzęt: R1
Imie: Mateusz
Lokalizacja: Lubskie
Temat ogarnięty kobylki pod tył i podnośnik z deseczka pod kolektory tam gdzie 4 schodzą sie w 1 :) stabilnie polecam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1