Teraz jest 22 gru 2024, o 22:59
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Autor |
Wiadomość |
tylkogolf.pl
|
Tytuł: Re: Na biegu Jałowym slychac Stuki jak wcisne sprzegło ustaje Napisane: 7 paź 2016, o 10:45 |
|
|
kursant |
|
Dołączył(a): 8 sie 2015, o 12:39 Posty: 218
Sprzęt: Yamaha R6 RJ09
Imie: Grzegorz
Lokalizacja: NL
|
Czesc Wam - chcialbym sie dolaczyc - Widzę, że kazdy cos innego mówi.
Czas samemu zabrac sie pomiary i ogledziny. Swoj silnik rozkladalem 4 razy, naprawialem efekt trrrryyyyy i po wymianie prawie wszyskiego jest lepiej ale nie idealnie.
Jak wciskasz sprzeglo, kreci sie tylko kosz na lozysku igielkowym a os glowna zatrzymuje sie, os napedowa rowniez stoi jak i motor.
Zwalniajac sprzeglo, os glowna kreci sie razem ze sprzeglem z tymi samymi obrotami.
Jezeli kreci sie os glowna, a napedowa stoi w miejscu, to wyobraz sobie, ktore zebatki sie obracaja aktywnie, a ktore pasywnie.
Na osi glownej ( tej ze sprzeglem ) w skrzyni jest 6 zebatek i tyle samo na drugiej osi.
Motor na luzie z odpalonym silnikiem i zwolninym sprzeglem to obracajaca sie os glowna i wszystkie zebatki na kolarach czyli druga i piata zebatka od sprzegla, a os ta napedza z kolei zebatki osi napedowej od 1, 2, 3 i 4 biegu. Zebatki z wodzikami stoja w miejscu do poki motor nie ruszy. Jezeli wystepuja luzy miedza bieżnią zebatki, a kolarem wieksze nia na błonę oleju, to przy zazebianiu sie zebatek luz wywoluje tyrkotanie. Dzwięk sie roznosi po silniku poprzez bezposrenie zakotwiczenie lozysk w bloku.
Jak tyrkocze to trzeba zminiec wszstkie zebatki posiadajace kolar wraz z kolarami i wtedy jest jak nowka.
Załączniki: |
IMG_3224.JPG [ 972.51 KiB | Przeglądane 589 razy ]
|
|
|
|
|
Strona główna forum » Yamaha R6 » Warsztat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|