Teraz jest 23 gru 2024, o 04:02

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: R6 03-05
PostNapisane: 24 cze 2016, o 00:08 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 cze 2016, o 21:32
Posty: 6
Sprzęt: R6 04r
Imie: Tomi
Lokalizacja: ZST
Witam,

Przymierzam sie do wymiany świec w maszynie i jak dziś patrzyłem od boku dojście jest słabe, a od góry jest trochę rozbierania, jak wy to robiliście, tylko od góry zdejmując bak itd?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 24 cze 2016, o 07:05 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
Zdejmowalem bak i filtr. Do tego miałem przegub i przedluzke do klucza taka 10-15cm. Oczywiście załatw sobie Klucz dynamometryczny bo moment dokręcania świec jest wazny. O ile pamiętam to 12Nm.

Generalnie rzecz biorąc dostęp jest kiepski a najgorzej do skrajnych świec. Trochę się trzeba pomeczyc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 24 cze 2016, o 14:03 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 cze 2016, o 21:32
Posty: 6
Sprzęt: R6 04r
Imie: Tomi
Lokalizacja: ZST
A jak wyciąga sie te fajki ze świec? Normalnie energicznym ruchem, czy trzeba jakoś przekręcić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 24 cze 2016, o 14:26 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
Energicznie do góry. One się tak jakby zatrzaskuja na świecy.
Tylko nie zakładaj i zdejmuj milion razy bo może się wyrobić.
No i nie pomyl kolejności kabli potem, wymieniaj jedna za drugą. Nie wszystkie na raz bo pomylisz kable :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 24 cze 2016, o 15:29 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 cze 2016, o 21:32
Posty: 6
Sprzęt: R6 04r
Imie: Tomi
Lokalizacja: ZST
Poznacze sobie kolejno i juz. Najbardziej kminie jak zrobic, zeby z baku duzo nie polecialo, jak wyciagne te swa wezyki... W sumie specjalnie wyjezdzilem do takiej głębokiej rezerwy, ale jeszcze jest... Może uda sie weżykiem zassać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 24 cze 2016, o 20:01 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 08:02
Posty: 1438
Sprzęt: r6 RJ15
Imie: Brylant
Lokalizacja: Kalishfornia
Paliwa poleci tylko trochę. Możesz mieć nawet cały bak


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 25 cze 2016, o 08:32 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
dokładnie, tam jest zaworek zwrotny. nic Ci się nie wyleje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 2 lip 2016, o 09:00 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 cze 2016, o 21:32
Posty: 6
Sprzęt: R6 04r
Imie: Tomi
Lokalizacja: ZST
Kurde, a ja 10l ściągałem do baniek... Dopiero dziś sie za to zabieram i jestem w trakcie. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 2 lip 2016, o 09:24 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 22 cze 2016, o 21:32
Posty: 6
Sprzęt: R6 04r
Imie: Tomi
Lokalizacja: ZST
Jeszcze jedno pytaniw, podpowie mi ktoś jak wejść w tryb diag w tej maszynie? Robie tak, jak jest napisane w poradniku, wypiąłem kostke z pompy, przytrzymuje select i reset na stacyjce w pozycji off, a załączonym przycisku na prawej manetce na off i przekręcam stacyjke i po chwili wyskakuje mi Er_4 i naciskając select, normalnie przerzuca mi przebieg, dzienny itd... Może kostke od pompy trzeba zmostkować?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: R6 03-05
PostNapisane: 2 lip 2016, o 11:02 
Offline
mistrz toru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2013, o 20:13
Posty: 2661
Sprzęt: Sprzedany
Imie: Damian
Lokalizacja: Międzyrzec Podl
ER-4 to błąd komunikacji.
Nie masz PowerCommandera zadnego lub coś? Sprawdź połączenie do ECU i kostke zegarów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1