Teraz jest 29 mar 2024, o 12:58

napedMotocyklowy.pl napedMotocyklowy.pl





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 13 cze 2017, o 05:47 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Srednica opony jest troche wyzsza.120/70 to nowy rozmiar a 120/60 to stary
Zakladalem komus do r6 i wszystkko bylo ok.Roznica jest taka ze na 70 teoretycznie latwiej powinna isc po zakretach.
W r1 np zwykla opona drogowa tez ma mniejsza srednice niz np dunlop d212pro choc maja ten sam rozmiar 120/70
Ogolnie jestem przeciwnikiem takiego mieszania jednak miale z tylu i 200 i nie niesie to jakiegos zagrozenia tylko zmienia sie charakterystyka moto.
Ja masz dobra cene to bierz.Najwyzej komus odsprzedasz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 13 cze 2017, o 21:48 
Offline
kursant

Dołączył(a): 10 gru 2015, o 12:53
Posty: 297
Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Pawel
Lokalizacja: Staszów
ja mam zamontowana 120/70 w r6 2005 .
Opona to d211 gp pro 2 .

Odczucia bardziej na tak na drodze, lepiej mi sie na niej jezdzi i sklada w zakrety ( tyl ori 180/55 )

Natomiast zakladajac 120/70 jak mam mocno rozgrzana opone i kamyczki sie przylepiaja to slysze jak wali nimi po blotniku. Generalnie przeswit miedzy blotnikiem przednim jest ciut mniejszy i musialem leciutko go na srubach unieść do góry.

Nie kupie juz nigdy zalecanej opony w rozmiarze 120/60 bo czuje sie pewniej i lepiej na 120/70.


Jakbys chcial zdjecie jak wyglada ten przeswi i porownac do orginalenej opony to daj znac. moze jutro zrobie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 14 cze 2017, o 15:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2011, o 20:22
Posty: 5411
Lokalizacja: ʍoʞɐɹʞ ________ Niepołomice
Sprzęt: RN23
Imie: MIŚ
Lokalizacja: MałoPOLSKA
sądzę że na tej oponie jest pare milimetrów różnicy i nie będzie wpływu na problemy techniczne. Moim zdaniem brał bym 70.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 14 cze 2017, o 16:34 
Offline
kursant

Dołączył(a): 24 gru 2016, o 22:52
Posty: 104
Sprzęt: r1
Imie: Paweł
Lokalizacja: Podlaskie
PabloR6 napisał(a):
ja mam zamontowana 120/70 w r6 2005 .


120/70 w 2005 to jest oryginał :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 15 cze 2017, o 10:56 
Offline
kursant

Dołączył(a): 10 gru 2015, o 12:53
Posty: 297
Sprzęt: R6 RJ09
Imie: Pawel
Lokalizacja: Staszów
yamalubisz napisał(a):
PabloR6 napisał(a):
ja mam zamontowana 120/70 w r6 2005 .


120/70 w 2005 to jest oryginał :P

Przepraszam bo mam zamotanie jak zawsze :D
Moja r6 to modelowo 2004 a pierwsza rejestracja 2005 , z UK jest.
Takze fabrycznie mialem 120/60 i nie zaluje zmiany 120/70.

Polecam taka zmiane, lepiej sie prowadzi :) , większy wybór opon.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 15 cze 2017, o 23:06 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Nic nie zmieniaj.Zakładaj a potem sprawdź jaką masz odległość opony od błotnika i jak by co reaguj.Jednak pamietaj że tam się nic nie zmienia odległość.Ruch roboczy jest wyżej na ladze.120/70 jest to przyszłość a 120/60 to hit sprzed lat.
Zauważ że 120/65 rosso corsa stary dot jest pomiędzy średnicą 120/60 i 120/70 i jest w super cenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 16 cze 2017, o 21:34 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 23 lut 2017, o 07:46
Posty: 51
Sprzęt: SV 1000S K4, RJ09
Imie: Volkov
Lokalizacja: Kraków
Mam taki rozmiar w RJ09. W planach miałem kupić przód 70 a tył 60 aby było w miarę równo ale plany planami a skończyło się na szybkim kupowaniu gum w sklepie i kupiłem to co było (Bridg RS10 120/70/17-180/55/17).

Różnice: jest delikatnie "sztywniejsza" na przekładaniu w zakrętach, różnica jest wyczuwalna ale nie jest uciążliwa i nie przeszkadza w żaden sposób w jeździe.
Na lagach nie obniżałem, nie czuję takiej potrzeby, wszystko jest OK.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 26 cze 2017, o 19:01 
Offline
świeżak

Dołączył(a): 20 paź 2015, o 20:29
Posty: 13
Sprzęt: Yamaha YZF R6
Imie: Patryk
Lokalizacja: Kraśnik
Dziękuję za odpowiedzi, piszę z odzyskanego konta ;]

Przesiadłem się na 70 i wydaje mi się być lepiej chociaż stare opony były już tragiczne. W moim odczuciu motocykl prowadzi się teraz jak rower lekko, zwinnie, szybko przekłada się między stronami, nie testowałem jeszcze głębokich pochyłów bo się boję o te niesławne smary zabezpieczające stosowane przez producentów, a w żadne papiery ścierne i opalarki się nie bawię.

PS. Jeżeli chodzi o prześwit między błotnikiem a oponą to jest nadal potężny +/- 1cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 2 lip 2017, o 11:33 
Offline
kursant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2017, o 20:21
Posty: 261
Sprzęt: Speed Triple RS 1050
Imie: Michał
Lokalizacja: Kraków
Czy zakładają profil 70 z przodu trzeba wysunąć lagi w półkach lekko do góry ( czego wynikiem będzie obniżenie moto w dół) żeby zniwelować różnice między 60 a 70 w celu zachowania takiej samej geometrii motocykla???


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Yamaha R6 02 przesiadka z opony 120/60r17 na 120/70r17
PostNapisane: 2 lip 2017, o 12:13 
Offline
mistrz toru

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 21:02
Posty: 1030
Sprzęt: r1
Imie: Grzesiek
Lokalizacja: Śląskie
Nic nie trzeba robić.Różnica wysokości jest znikoma.Jedynie szpara między błotnikiem a oponą była mała to bedzie jeszcze mniejsza :lol: ale nie na tyle aby mieć jakieś obawy.Jedynie nie wsadzaj dunlop d212 pro bo ona jest jakaś wielka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group sem pozycjonowanie seo
Linki partnerskie:
gsx-r forum Motul 5100 Zestawy napędowe zestaw napędowy opony motocyklowe Zębatki sunstar


Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Strefa czasowa: UTC + 1