Hej, chyba przyszedł czas, żeby i mojego klekota zaprezentować. R6 kupiona w październiku zeszłego roku jako RJ05 z 2004 roku z przebiegiem poniżej 19k. Obecnie przypomina bardziej RJ15. Cena była bardzo okazyjna, więc się skusiłem na nią, jak narazie po pierwszych jazdach z przesiadki z f4i na r6, ta wydaje się dużo bardziej agresywna :p
Ale do rzeczy.
Chwila po kupnie
Tak wygląda stan rzeczy na chwilę obecną
I coś z jazdy
Z przeróbek (najmniej istotna część tematu)
-wspawany krótki carbonowy wydech KR MOTO,
-cały stalowy tylny stelaż, zadupek cały od rj11 z roundbarem do przycierek, dziura w tylnej kanapie i blaszka między siedzenia,
-w baku przespawany korek wlewu + dospawany garb i całość wyklejona matą antypoślizgową,
-handbrake na 2 zaciski radialne tokico, pompa z r1 brembo radialna, nożny na jednym zacisku radialnym, całość na dużej akcesoryjnej tarczy 300mm,
-pompa radialna na przód,
-chłodnica wzmocniona stalową ramką, dorzucony drugi wentylator na osobnym obwodzie elektrycznym,
-kierownica aluminiowa typu clip-on,
-boczki i czacha od rj15,
-klatka BSA stunt accessories,
-sklejony czujnik przechyłu,
-stalowe subcage,
-aluminiowy napęd 15-68z, złoty did,
-oploty firmy galfer/goodridge,
-przerobiona odma,
-stalowy stelaż czachy, prędzej urwie mocowanie w ramie niż czachę
,
-klamka sprzęgła RSC + wspomaganie sprzęgła easypull, w planach jest przedłużenie dźwigni, mam już w zasadzie do założenia nową, ale nie chce się
Co do najbliższych planów, jedynie przednie sety zamieniłbym na stalowe z pegami, a co do dalszych to chciałbym wrzucić zawieszenie upside down z r1 i nowe słoneczko przyśpieszające kąt zapłonu, coby dół odmulić. Co do moto jestem mile zaskoczony jego lekkością, mimo że jest trochę agresywne. Do stoppie wstaje aż miło. Z minusów - kąt skrętu to jakaś tragedia, przy driftach bardzo łatwo o katapultę.
W razie czego, gdyby ktoś chciał przerobić taką r6, służę pomocą