r1r6.pl https://r1r6.pl/ |
|
Tryb Diagnostyczny C1 C2 C3 C4 https://r1r6.pl/rozwi-zania-problemow/tryb-diagnostyczny-t8917.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wolf [ 28 sty 2013, o 17:48 ] |
Tytuł: | Tryb Diagnostyczny C1 C2 C3 C4 |
Witam . Mam pytanie dla wtajemniczonych , mianowicie co powoduje ustawienie na zegarze w trybie diagnostycznem C1, C2, C3,C4 i jakie parametry najlepiej ustawić .Takie same na każdym "C" i jaka wartość ? Poadrawiam. |
Autor: | Belin [ 30 sty 2013, o 09:43 ] |
Tytuł: | Re: ustawienia- zegar |
To nie tak, to są dawki paliwa podawane przy poszczególnych kątach uchylenia przepustnic i nie jest to na poszczególne cylindry, wygląda to następująco: Pozycja C1: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub mniej. Pozycja C2: Ilość wtryskiwanego paliwa przy 25% lub mniej uchylenia przepustnic i przy obrotach 3000 lub więcej. Pozycja C3: Ilość wtryskiwanego paliwa od 25% do 90% uchylenia przepustnic. Pozycja C4: Ilość wtryskiwanego paliwa od 90% uchylenia przepustnic aż do końca. |
Autor: | Belin [ 2 lut 2013, o 10:06 ] |
Tytuł: | Re: ustawienia- zegar |
Z tego co kojarzę to jest strojone przez fabrykę indywidualnie pod piece czy jakoś tak, w ASO najprędzej pomogą. Chyba że na jakiejś hamowni coś poradzą z dostrojeniem, ponoć jest tak że to nie jest ustawione doskonale na zagranicznych forach ludzie piszą o dodawaniu po ok 2-3 jednostki przy każdej pozycji, ja się bawiłem w swoim moto i dawało to różne efekty, można nieco poprawić pracę silnika, ale trzeba zanotować dla pewności wartości ustawione przez fabrykę. |
Autor: | RafalTBG [ 10 lut 2013, o 13:56 ] |
Tytuł: | Re: ustawienia- zegar |
Przeniesione w odpowiednie miejsce Belin |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |