r1r6.pl
https://r1r6.pl/

O gumie nauka
https://r1r6.pl/technika-jazdy/gumie-nauka-t87-30.html
Strona 4 z 15

Autor:  MACIEK [ 22 cze 2010, o 21:27 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

Będę uparcie twierdził że na stojąco jest zdecydowanie prościej, chociaż ciężej sie przełamać, wiem po sobie też się bałem ;)

Jeszcze jedna rada: łatwiej i bezpieczniej uczyć się jeżdżąc po górę, moto łagodniej reaguje i wolniej się rozpędza niż na płaskim.

Autor:  Maykey [ 23 cze 2010, o 00:23 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

To chyba u mnie coś z mocą nie tak bo od 4 na pewno nie pójdzie :( ale z tego co czytam to ja chyba nawet źle z tego sprzęgła robię :roll: to wygląda tak:

- trzymam 3-4 tys
-łapie sprzęgło w tym samym momencie odkręcam do 10 i puszczam
I patrze na obroty inaczej nie umiem a z tego co zauważyłem Ci którzy idą na koło siedząc na kierze nie patrzą na obroty bo nie mają nawet jak..

Co do pozycji to chyba się nie przełamie żeby na stojąco to zrobić ale z czasem pewnie zacznę próbować. Tak jak kolega wcześniej napisał przydałoby się żebym pod okiem kogoś bardziej doświadczonego to robił ale niestety nikogo takiego nie znam. Nie ma tu nikogo z Wawy chętnego do treningu :?:

Autor:  staach [ 23 cze 2010, o 14:19 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

Przeprowadz się bliżej to pojeżdze i poćwicze z Tobą bo też się ucze, tyle że tu na miejscu mam kilka osób co jeździ ze mną i podpowiadają mi co i jak mam robić. A dla Ciebie kolejna rada:
Rozpędz się motorem na pierwszym biegu trzymając około 6 tysięcy i "baw" się sprzęgłem...tylko nie naciskaj go do końca tylko troche, dziub sam pójdzie do góry, jeżeli nie to naciskaj sprzęgło coraz mocniej. Ćwicz chłopie ćwicz a napewno Ci wyjdzie. Na początku opornie mi szło jak cholera a teraz po jakichś 2 tygodniach śmigam na kole ;p wiadomo nie jak profesjonalista ale przejade pewien odcinek :)

a pod górkę rzeczywiście łatwiej jest postawić motor na gume, ale jeszcze łatwiej jest poleciec z motorem na plecy :D także kategorycznie odradzam świeżakom

Autor:  Dominik_YZF [ 24 cze 2010, o 19:59 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

Maykey jeśli nie idzie Ci z jedynki z gazu to albo zbyt slabo odkrecasz, albo sprzęgło sie slizga. Jedz tak kolo 6 tys, zamknij gaz na tyle, zeby przod moto siadł i wtedy mocno odkręc. Musi pojsc na koło.

Autor:  Maykey [ 25 cze 2010, o 14:56 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

Oki jak tylko przestanie padać to potrenuje z gazu :D a póki co czekam mnie podziwianie gumowania jutro na Extrememoto 8-)

Autor:  staach [ 25 cze 2010, o 22:26 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

zazdroszcze sam z chęcia bym się wybrał, ale niestety nie moge jechać... :(

Autor:  glajdak [ 13 lip 2010, o 12:01 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

a powiedzcie jak odkręcę do 10 i puszczę sprzęgło nie obuli się na plecy

Autor:  staach [ 13 lip 2010, o 14:42 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

glajdak napisał(a):
a powiedzcie jak odkręcę do 10 i puszczę sprzęgło nie obuli się na plecy


spróbuj a się dowiesz ;d jeżeli lubisz ostre szorowanie plecami, to zrób to z pierwszego biegu :evil: :D

Autor:  daro [ 13 lip 2010, o 19:05 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

PANOWIE , KAZDY Z NAS MA INNY MOTOCYKL CHOC CO NIEKTÓRZY TAKA SAMA MARKE. MUSIMY WIEDZIEC ZE JEZELI KTOS PISZE ZE MOTO NIE IDZIE NA KOŁO PRZY 6 A DRUGIEMU TAK TO WEZMY WIELE ASPEKTOW KTORE SA ZA I PRZECIW. STAN TECHNICZNY MOTOCYKLA JEST NA PIERWSZYM MIEJSCU, JEDNEMU SPRZEGŁO SLIZGA DRUGIEMU NIE I CZASEM DORADZANIE TYPU JAK CI NIE IDZIE Z 6 TYS TO ODKREC MANETKE BARDZIEJ MOZE DOPROWADZIC DO SZOROWANIA PLECOW. NAJLEPIEJ KAZDY NIECH SPRAWDZI SPRZEGŁO ITD USTAWIENIA KLAMKI . I UCZY SIE WEDŁUG SIEBIE POCZYTA O TYM JEST DUZO MATERIAŁOW JAK I CO. DO WOLNEJ GUMY PROPONUJE MNIEJ POWIETRZA W TYLNYM KAPCIU IDZIE MOTO JAK PO TORACH. DOJDZIECIE SAMI Z CZASEM , LECZ NIE KIERUJCIE SIE LICZNIKIEM OBROTAMI, I ODKRECANIEM MANETKI, CWICZCIE SAMI JAK IDZIE MAŁO WTEDY DAJECIE WIECEJ ITD POWODZENIA

Autor:  Przemek848 [ 19 lip 2010, o 21:25 ]
Tytuł:  Re: O gumie nauka

Witam ponawiam temat
Śmigam drugi sezon na R6 (03) I bieg opanowany ,mam problem z drugim , I pytanie do forumowiczów jak strzelacie ze sprzęgła na drugim biegu to do ilu obrotów kręcicie ?? 7-8tys obr. , a strzał z 14 tys.obr??

Strona 4 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/