r1r6.pl
https://r1r6.pl/

Wszystko o oponach...
https://r1r6.pl/poradnik-forumowy/wszystko-oponach-t175-550.html
Strona 56 z 73

Autor:  nfs [ 27 maja 2015, o 20:48 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

Ten ma tanio tyle ze nie do każdej 600 to wlezie,k0 tez ma.
http://allegro.pl/opona-pirelli-supercorsa-sc0-180-60zr-17-leszno-55-i5376133436.html

Autor:  tomo-zap [ 27 maja 2015, o 21:11 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

sabok napisał(a):
http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/

to ciekawe bo kilku mądrzejszych osób mówiło mi 1.4 na ciepło, faker między innymi czy od grandysów ludzie

Autor:  Mad666 [ 27 maja 2015, o 21:21 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

hmmm ja tam od fakera takich nie słyszałem ale nie wnikam
masz temaT OPONY i tym się kieruj

Autor:  sabok [ 27 maja 2015, o 21:28 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

Tam pisze sugerowane cisnienie.
Teraz tez mialem z tylu 1.4 i z przodu 2.2, 2.3 zas w zeszlym sezonie jezdzilem na 1,5 i 2.1

Autor:  Mad666 [ 27 maja 2015, o 21:34 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

ja ładuje 1,4 zimno i przód 1,9 zimno

Autor:  sabok [ 28 maja 2015, o 04:10 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

to my juz na cieplych mamy 1.4 z tylu

Autor:  sabok [ 28 maja 2015, o 04:35 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

by the way by ktos chcial to mam nowy Slick Dunlop D211 Gp Racer Medium 190/55 za 350zl+ kurier DOT 2010 :D

Autor:  Mad666 [ 28 maja 2015, o 09:41 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

A ja S 200/55 za 350 + kurier

Autor:  Mad666 [ 28 maja 2015, o 13:22 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

dodam tylko że ja nie jeźdżę na mniejszym ciśnieniu bo znacznie już traci się przyśpieszenie i max predkość na ciśnieniu którego używam. pojechałem kiedyś runde na 1,7 tył to max predkość na prostej skoczyła mi pod 290 na Słowacji, a przy pompowanej 1,4 mam ledwo 280. Wiadomo że na łukach miotało motorem.

Autor:  sebastian 5446 [ 28 maja 2015, o 14:30 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o oponach...

A no właśnie i tu kolejna kwestia coś za coś niższe ciśnienie =większą przyczepność ale tracimy na mocy i V maxie.Natomiast na wyższym ciśnieniu lepiej prowadzi się moto, ładniej idzie w winkle i lepiej moto przyspiesza,ale mamy za to mniejsza przyczepność

Strona 56 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/