r1r6.pl https://r1r6.pl/ |
|
Wszystko o oponach... https://r1r6.pl/poradnik-forumowy/wszystko-oponach-t175-550.html |
Strona 56 z 73 |
Autor: | nfs [ 27 maja 2015, o 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
Ten ma tanio tyle ze nie do każdej 600 to wlezie,k0 tez ma. http://allegro.pl/opona-pirelli-supercorsa-sc0-180-60zr-17-leszno-55-i5376133436.html |
Autor: | tomo-zap [ 27 maja 2015, o 21:11 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
sabok napisał(a): http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ to ciekawe bo kilku mądrzejszych osób mówiło mi 1.4 na ciepło, faker między innymi czy od grandysów ludzie |
Autor: | Mad666 [ 27 maja 2015, o 21:21 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
hmmm ja tam od fakera takich nie słyszałem ale nie wnikam masz temaT OPONY i tym się kieruj |
Autor: | sabok [ 27 maja 2015, o 21:28 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
Tam pisze sugerowane cisnienie. Teraz tez mialem z tylu 1.4 i z przodu 2.2, 2.3 zas w zeszlym sezonie jezdzilem na 1,5 i 2.1 |
Autor: | Mad666 [ 27 maja 2015, o 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
ja ładuje 1,4 zimno i przód 1,9 zimno |
Autor: | sabok [ 28 maja 2015, o 04:10 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
to my juz na cieplych mamy 1.4 z tylu |
Autor: | sabok [ 28 maja 2015, o 04:35 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
by the way by ktos chcial to mam nowy Slick Dunlop D211 Gp Racer Medium 190/55 za 350zl+ kurier DOT 2010 ![]() |
Autor: | Mad666 [ 28 maja 2015, o 09:41 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
A ja S 200/55 za 350 + kurier |
Autor: | Mad666 [ 28 maja 2015, o 13:22 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
dodam tylko że ja nie jeźdżę na mniejszym ciśnieniu bo znacznie już traci się przyśpieszenie i max predkość na ciśnieniu którego używam. pojechałem kiedyś runde na 1,7 tył to max predkość na prostej skoczyła mi pod 290 na Słowacji, a przy pompowanej 1,4 mam ledwo 280. Wiadomo że na łukach miotało motorem. |
Autor: | sebastian 5446 [ 28 maja 2015, o 14:30 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o oponach... |
A no właśnie i tu kolejna kwestia coś za coś niższe ciśnienie =większą przyczepność ale tracimy na mocy i V maxie.Natomiast na wyższym ciśnieniu lepiej prowadzi się moto, ładniej idzie w winkle i lepiej moto przyspiesza,ale mamy za to mniejsza przyczepność |
Strona 56 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |