r1r6.pl https://r1r6.pl/ |
|
R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę https://r1r6.pl/tuning-optyczny-mechaniczny-f26/przebudowa-torowk-t12077.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Sthz [ 25 lis 2014, o 20:46 ] |
Tytuł: | R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
Tak jak w temacie, w okresie zimowym planuje przebudować swoją R6'tkę na torówkę. Motocykl w chwili obecnej z rzeczy akcesoryjnych posiada kompletny wydech yoshimury i amortyzator skrętu. Yamaha z 2008r. Pytałem już kilka osób o porady ale myślę ,że warto zaczerpnąć informacji na różnych frontach zanim zacznę inwestować pieniądze : ) Więc tak, jeden z zawodników doradził mi wymianę w pierwszej kolejności:łożysk w dwóch kołach, łożysk główki ramy, łańcucha z zębatkami, łańcucha rozrządu, olej, filtr oleju, filtr powietrza, owiewki, przewody stalowe, płyn hamulcowy, klocki hamulcowe. Wg. powyższej listy powybierałem sobie parę gratów ale chciałbym aby ktoś to przejrzał , doradził. Zawsze się przyda dobra rada. Części: Flitr powietrza -> Sprint Filter, napęd łańcuch DID 525 ZVMX + zębatki sunstar (ilość zębów fabryczna,przynajmniej na początku, w miarę ogarnięcia dokupię sobie inne), przewody hamulcowe -> GOODRIDGE (a może hel?), klocki hamulcowe -> na przód NISSIN 2P303ST lub Lucas MCB611 SV (tutaj mile widziane porady, a może jakieś inne?), filtr oleju -> nowy org. z yamahy, olej -> MOTUL 300V 10W40, płyn hamulcowy -> DOT 4 Motul RBF 660, owiewki -> tu wiadomo. Poza listą chcę wrzucić: karbonowe osłony dekla i pompy oleju, klamki -> krótkie łamane, sety -> tu jeszcze nie wiem konkretnie, stomp-gripy, szybka -> raczej seria (może PUIG w przypływie gotówki). Power commander, quick shifter, pełen zawias OHLINSA i inne tego typu modyfikacje to raczej strata kasy w chwili obecnej (no chyba ,że zaskoczy mnie niekontrolowany przypływ gotówki ). Z gratów zostają jeszcze oponki, tutaj raczej Pirelli Diablo Supercorsa parę kompletów i koce, i tu też mam problem myślałem nad ITR EVO 1 / EVO 3 albo jakiś IRC, w każdym razie coś do 1,5k zł. A z rzeczy bardziej warsztatowych czyszczenie pompy hamulcowej i ustawienie seryjnego zawiasu na miarę jego możliwości. Reszta kasy na same wyjazdy i treningi. Tak jak pisałem wcześniej wszystkie porady mile widziane ! PS. Tak zdaje sobie sprawę z kosztów, ale jest to jakieś tam moje marzenie, które staram się realizować : ) |
Autor: | naiwap [ 25 lis 2014, o 21:38 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
jakbyś chciał zębatki ro mam przód -1 ząb i tył +2 zęby przejchane na nich szczerze nie więcej niż 500 km to za pare groszy mogę Ci sprzedać, na starcie nabiera nowego życia Niestety również łatwiej na koło rwie.... co mnie sporo kosztowało..... |
Autor: | Hubson [ 25 lis 2014, o 22:13 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
ile Cię to wszystko wyniesie? niby nic takiego a sporo gratów się nazbierało |
Autor: | tomcy [ 25 lis 2014, o 22:20 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
kto bogatemu zabroni a tak poważnie ja popieram jeśli tylko są jakieś środki by realizować marzenia to czemu nie....... |
Autor: | Sthz [ 25 lis 2014, o 23:12 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
Koszta małe nie są , ale cos za cos : p naiwap napisał(a): jakbyś chciał zębatki ro mam przód -1 ząb i tył +2 zęby przejchane na nich szczerze nie więcej niż 500 km to za pare groszy mogę Ci sprzedać, na starcie nabiera nowego życia Niestety również łatwiej na koło rwie.... co mnie sporo kosztowało..... Zębatki właśnie chyba zostawię rozmiarowo serie , ale dzięki za propozycje |
Autor: | Legut [ 26 lis 2014, o 16:01 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
Napisz do mnie na biuro@legato-motocykle.pl Pomogę Ci ubrać moto na tor, bez zbędnego wydawania kasy na nie potrzebne rzeczy. Możesz też do mnie zadzwonić: 697-948-899 lub 697-948-666, poproś Maćka do telefonu. Nie masz też daleko, więc możesz do mnie do sklepu przyjechać to pogadamy na spokojnie na żywo. |
Autor: | Sthz [ 26 lis 2014, o 16:29 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
Legut napisał(a): Napisz do mnie na biuro@legato-motocykle.pl Pomogę Ci ubrać moto na tor, bez zbędnego wydawania kasy na nie potrzebne rzeczy. Możesz też do mnie zadzwonić: 697-948-899 lub 697-948-666, poproś Maćka do telefonu. Nie masz też daleko, więc możesz do mnie do sklepu przyjechać to pogadamy na spokojnie na żywo. Odezwałem się mailowo ! |
Autor: | sabok [ 26 lis 2014, o 16:39 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
Widze ostro sie zbroisz na przyszly sezon Co do klockow to polecam SBS Dual Carbon hamuja zajebiscie po rozgrzaniu, koce mam firmy Termorace grzeja w chooj ,nie polecam firmy Prorace tyl mi sie spalil chyba po 5 dniach. Przewody goodridge sa spoko mam je teraz kiedys mialem Hela i w sumie to jeden chooj jakie zalozysz a co do zebatek to ja bym załozyl -2 +1 kumpel tak ma w R6 i w porownaniu z seria to odchodzi fest. Na puiga szkoda kasy lepiej na o24 kupic za polowe ceny. |
Autor: | faker [ 26 lis 2014, o 16:53 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
tak spytam nie smialo jakie masz doświadczenie w jeździe na torze |
Autor: | Sthz [ 26 lis 2014, o 19:57 ] |
Tytuł: | Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę |
faker napisał(a): tak spytam nie smialo jakie masz doświadczenie w jeździe na torze ogranicza się do kratingów z tego sezonu w każdym razie już wiem czego chcę dzięki pomocy Legut'a i również dzięki za wszystkie odpowiedzi, temat wyczerpany |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |