r1r6.pl
https://r1r6.pl/

R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę
https://r1r6.pl/tuning-optyczny-mechaniczny-f26/przebudowa-torowk-t12077.html
Strona 1 z 2

Autor:  Sthz [ 25 lis 2014, o 20:46 ]
Tytuł:  R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

Tak jak w temacie, w okresie zimowym planuje przebudować swoją R6'tkę na torówkę. Motocykl w chwili obecnej z rzeczy akcesoryjnych posiada kompletny wydech yoshimury i amortyzator skrętu. Yamaha z 2008r. Pytałem już kilka osób o porady ale myślę ,że warto zaczerpnąć informacji na różnych frontach zanim zacznę inwestować pieniądze : )

Więc tak, jeden z zawodników doradził mi wymianę w pierwszej kolejności:łożysk w dwóch kołach, łożysk główki ramy, łańcucha z zębatkami, łańcucha rozrządu, olej, filtr oleju, filtr powietrza, owiewki, przewody stalowe, płyn hamulcowy, klocki hamulcowe.

Wg. powyższej listy powybierałem sobie parę gratów ale chciałbym aby ktoś to przejrzał , doradził. Zawsze się przyda dobra rada.
Części: Flitr powietrza -> Sprint Filter, napęd łańcuch DID 525 ZVMX + zębatki sunstar (ilość zębów fabryczna,przynajmniej na początku, w miarę ogarnięcia dokupię sobie inne), przewody hamulcowe -> GOODRIDGE (a może hel?), klocki hamulcowe -> na przód NISSIN 2P303ST lub Lucas MCB611 SV (tutaj mile widziane porady, a może jakieś inne?), filtr oleju -> nowy org. z yamahy, olej -> MOTUL 300V 10W40, płyn hamulcowy -> DOT 4 Motul RBF 660, owiewki -> tu wiadomo.

Poza listą chcę wrzucić: karbonowe osłony dekla i pompy oleju, klamki -> krótkie łamane, sety -> tu jeszcze nie wiem konkretnie, stomp-gripy, szybka -> raczej seria (może PUIG w przypływie gotówki).

Power commander, quick shifter, pełen zawias OHLINSA i inne tego typu modyfikacje to raczej strata kasy w chwili obecnej (no chyba ,że zaskoczy mnie niekontrolowany przypływ gotówki :lol: ).

Z gratów zostają jeszcze oponki, tutaj raczej Pirelli Diablo Supercorsa parę kompletów i koce, i tu też mam problem myślałem nad ITR EVO 1 / EVO 3 albo jakiś IRC, w każdym razie coś do 1,5k zł. A z rzeczy bardziej warsztatowych czyszczenie pompy hamulcowej i ustawienie seryjnego zawiasu na miarę jego możliwości. Reszta kasy na same wyjazdy i treningi.

Tak jak pisałem wcześniej wszystkie porady mile widziane !

PS. Tak zdaje sobie sprawę z kosztów, ale jest to jakieś tam moje marzenie, które staram się realizować : )

Autor:  naiwap [ 25 lis 2014, o 21:38 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

jakbyś chciał zębatki ro mam przód -1 ząb i tył +2 zęby przejchane na nich szczerze nie więcej niż 500 km to za pare groszy mogę Ci sprzedać, na starcie nabiera nowego życia ;)
Niestety również łatwiej na koło rwie.... co mnie sporo kosztowało..... :(

Autor:  Hubson [ 25 lis 2014, o 22:13 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

ile Cię to wszystko wyniesie? niby nic takiego a sporo gratów się nazbierało

Autor:  tomcy [ 25 lis 2014, o 22:20 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

kto bogatemu zabroni

a tak poważnie ja popieram jeśli tylko są jakieś środki by realizować marzenia to czemu nie.......

Autor:  Sthz [ 25 lis 2014, o 23:12 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

Koszta małe nie są , ale cos za cos : p

naiwap napisał(a):
jakbyś chciał zębatki ro mam przód -1 ząb i tył +2 zęby przejchane na nich szczerze nie więcej niż 500 km to za pare groszy mogę Ci sprzedać, na starcie nabiera nowego życia ;)
Niestety również łatwiej na koło rwie.... co mnie sporo kosztowało..... :(

Zębatki właśnie chyba zostawię rozmiarowo serie , ale dzięki za propozycje

Autor:  Legut [ 26 lis 2014, o 16:01 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

Napisz do mnie na biuro@legato-motocykle.pl
Pomogę Ci ubrać moto na tor, bez zbędnego wydawania kasy na nie potrzebne rzeczy.
Możesz też do mnie zadzwonić: 697-948-899 lub 697-948-666, poproś Maćka do telefonu.

Nie masz też daleko, więc możesz do mnie do sklepu przyjechać to pogadamy na spokojnie na żywo.

Autor:  Sthz [ 26 lis 2014, o 16:29 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

Legut napisał(a):
Napisz do mnie na biuro@legato-motocykle.pl
Pomogę Ci ubrać moto na tor, bez zbędnego wydawania kasy na nie potrzebne rzeczy.
Możesz też do mnie zadzwonić: 697-948-899 lub 697-948-666, poproś Maćka do telefonu.

Nie masz też daleko, więc możesz do mnie do sklepu przyjechać to pogadamy na spokojnie na żywo.


Odezwałem się mailowo !

Autor:  sabok [ 26 lis 2014, o 16:39 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

Widze ostro sie zbroisz na przyszly sezon ;)
Co do klockow to polecam SBS Dual Carbon hamuja zajebiscie po rozgrzaniu, koce mam firmy Termorace grzeja w chooj ,nie polecam firmy Prorace tyl mi sie spalil chyba po 5 dniach. Przewody goodridge sa spoko mam je teraz kiedys mialem Hela i w sumie to jeden chooj jakie zalozysz a co do zebatek to ja bym załozyl -2 +1 kumpel tak ma w R6 i w porownaniu z seria to odchodzi fest. Na puiga szkoda kasy lepiej na o24 kupic za polowe ceny.

Autor:  faker [ 26 lis 2014, o 16:53 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

tak spytam nie smialo jakie masz doświadczenie w jeździe na torze

Autor:  Sthz [ 26 lis 2014, o 19:57 ]
Tytuł:  Re: R6 RJ 15 - przebudowa na torówkę

faker napisał(a):
tak spytam nie smialo jakie masz doświadczenie w jeździe na torze


ogranicza się do kratingów z tego sezonu

w każdym razie już wiem czego chcę dzięki pomocy Legut'a
i również dzięki za wszystkie odpowiedzi, temat wyczerpany

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/