r1r6.pl
https://r1r6.pl/

Czy to moze byc PowerCommander? RN12
https://r1r6.pl/tuning-optyczny-mechaniczny/czy-moze-byc-powercommander-rn12-t1727-10.html
Strona 2 z 4

Autor:  Emtec [ 17 sty 2011, o 14:32 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

To chyba napisałem ze do 30 koni :twisted:

Autor:  czervony r1 [ 17 sty 2011, o 16:03 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

to power commander raczej nie jest ale napewno jakis PC zapytaj gdzie to kupil albo gdzie kupil maszyne bo zakladam ze poprzedni wlasciciel sam nie wie ... obejrzyj tego PC czy niema jakies nazwy firmy poszukaj u wujka GOOGLE moze cos sie dowiesz , pozniej biedziemy kombinowac ................... pozdrawiam

Autor:  RafalM3R1 [ 17 sty 2011, o 17:20 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

Od tego co kupiłem, to mi powiedzial tylko tyle, ze to juz bylo w tym moto jak kupil! A sprowadzil ja z Stanow! Niby jak sie przełaczy 1 i 4 to bardziej moto idzie z dolu, no i niby na 3-4 biegu z gazu idzie na kolo postawic!?

Autor:  RafalM3R1 [ 17 sty 2011, o 17:26 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

Moze ktos z was mi powie jak jest z tym stawianiem na koło na 3-4 biegu, bez powercommandera albo z power!?

Moze jutro bedzie w miare dobra pogoda to cos ja potestuje :D

Predzej mialem Rn09 wiec napewno roznice bede czul!

Autor:  czervony r1 [ 17 sty 2011, o 17:39 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

a obejrzałeś ten PC ma cos napisane jakis numer czy firme ....... posmigaj zobacz czy jest roznica pobaw sie tym i dawaj cyna ............. a z tym kolem to z 3 strzel ze sprzegla pociagnij mocno do ciebie w odpowiedniej predkosci i obrotow a z 4 to nie wiem nie probowalem ... mysle ze to beton

Autor:  bundes [ 17 sty 2011, o 22:03 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

Po pierwsze nie jest to Power Commander.
Po drugie na amerykańskim rynku jest cała masa imitacji "PC" o bliżej nie znanym działaniu (mam na myśli realne korzyści z ich montażu)
Po trzecie po zamontowaniu prawdziwego "PC" dedykowanego do RN12 możesz liczyć na 2-3KM więcej na tylnym kole. Chyba, że po zamontowaniu całej masy dodatkowych zabawek (filtr, kominy, itp) zainstalujesz na "PC" skonfigurowaną odpowiednio mapę wtrysków i dostroisz wszystko na hamowni. A o legendach typu 20-30KM zapomnij. Zresztą spotkałem się z opiniami, że nawet sportowy moduł zapłonowy daje nieraz więcej nż PC.

Autor:  darekR1 [ 17 sty 2011, o 23:38 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

a nie mowilem? 8-)

Autor:  pushe_r1 [ 18 sty 2011, o 02:39 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

wrzucam link gdzie sa opisane modyfikacje i załaczone wykresy z hamowni
wlascicieli Rjedynek, mozecie poczytac, jak widac z pelnym ukladem, PC i innymi bajerami wyciagaja max ok 10KM.... ;)
http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=261942

Autor:  arti23rr [ 18 sty 2011, o 16:34 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

wedlug mnie stawianie na kolo rn12 na 3 a juz na 4 biegu z gazu to bajka. Jak strzelisz ze sprzegla na trojce i postawisz ja w pion to mozesz byc z siebie i moto dumny

Autor:  arti23rr [ 18 sty 2011, o 16:44 ]
Tytuł:  Re: Czy to moze byc PowerCommander? RN12

Moze troche nie na temat ale kolega jest ciekawy gumowania,mialem wczesniej zx10r z 05r tamta na 3 strzelajac ze sprzegla bez problemu szla na kolo a rn12 nie chce w rn19 jest juz z tym lepiej.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/