r1r6.pl https://r1r6.pl/ |
|
zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 https://r1r6.pl/ogolnie-f12/zmiana-silnika-modelu-modelu-t9659-20.html |
Strona 3 z 7 |
Autor: | nfs [ 15 paź 2013, o 18:39 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
Super informacje a ten z fazera1000 normalnie wchodzi na mocowania czy tez są jakieś akcje? |
Autor: | Mad666 [ 26 paź 2013, o 16:51 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
e chyba przesadziłeś że litr wejdzie w miejsce 600, chyba chodziło CI o fazera FZ6 |
Autor: | rushaker [ 3 lis 2013, o 21:43 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
* |
Autor: | BlueR6 [ 7 lut 2014, o 18:47 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
Czy oprócz użytkownika rushaker aplikował ktoś silnik od 03-05 do 99r? proszę o pisanie , zawsze przyda się wiedzą i doświadczenie ludzi którzy już zrobili taka swap. |
Autor: | nfs [ 7 lut 2014, o 20:05 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
Mad666 napisał(a): e chyba przesadziłeś że litr wejdzie w miejsce 600, chyba chodziło CI o fazera FZ6 Ale ja nie o to pytałem tylko o z fazera do rn12. Jak dla minie ta przekładka w R6 jest super.Owiewki nawet pasują,a gabarytowo wszystko jest tam gdzie być powinno.Gratulacje,jedynie ta rura ma dźwięk do bani. |
Autor: | Mad666 [ 7 lut 2014, o 20:24 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
z Fazera FZ1 podejdzie do RN12 ale trzeba zmienić skrzynie oraz elementy sprzęgła z R1 2006, kolega tak zrobił i rakieta jest mocniejsza. |
Autor: | BlueR6 [ 9 lut 2014, o 13:46 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
Wszyscy którzy robili swap silnika 03-05 do 1999 czy głowice zakładaliście starą do silnika 03-05 czy zostało na nowym silniku czyli silnik 03-05 wraz z głowicą od 03-05. Druga sprawa czy crash pady tak samo mi podejdą w to samo miejsce co siedziały w starym silniku? Mam możliwośc włożenia silnika od 05 tylko ten silnik miał małe przeóbki już w serii czyli: SILNIK FABRYCZNIE MIAŁ PODNIESIONĄ MOC W TYM ROKU W STOSUNKU DO LAT POPRZEDNICH, MA ZMIENIONE ŚREDNICE I WYSOKOŚĆ GRZYBKÓW W SYSTEMIE KANAŁÓW DOLOTOWYCH I ZWIĘKSZONE CIŚNIENIE W UKŁADZIE WTRYSKOWYM "...średnica gardzieli układu wtrysku paliwa wynosi obecnie 40 zamiast 38 mm, co pozwala temu supersportowcowi wziąć głębszy oddech. Spore zmiany zaszły również w duszy silnika, co w efekcie dało zwiększenie mocy maksymalnej o 3 KM. Yamaha osiąga teraz 120 KM, a przy pełnym ciśnieniu strug powietrza w systemie ram-air – nawet 126 KM. czy właśnie ta róznica gardzieli robi jakąś rózniće? |
Autor: | nfs [ 10 lut 2014, o 18:56 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
Ale weź po co chcesz dawać starą głowicę? jak masz nową? Craschpady to ostatnie o co powinieneś się martwić. |
Autor: | BlueR6 [ 11 lut 2014, o 14:47 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
z tego względu iż na nowszej głowicy sa przeróbki kabli doprowadzajacych płyn chłodniczy plus przeróbka tych krudzców bodajże. a jak wstawiam starą głowice to przewody wszywstkie pasują wrzucam na to gazniki i jeżdzę. |
Autor: | michal24 [ 12 lut 2014, o 07:36 ] |
Tytuł: | Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02 |
nfs napisał(a): Ale weź po co chcesz dawać starą głowicę? jak masz nową? Craschpady to ostatnie o co powinieneś się martwić. kolego a jak zsynchronizujesz gazniki skoro w nowej głowicy nie ma wyjsc na wakuometry? druga sprawa kroccow ssacych? napchasz podkładek gumowych zeby gazniki nie miały luzu? |
Strona 3 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |