r1r6.pl
https://r1r6.pl/

zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02
https://r1r6.pl/ogolnie-f12/zmiana-silnika-modelu-modelu-t9659-20.html
Strona 3 z 7

Autor:  nfs [ 15 paź 2013, o 18:39 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

Super informacje a ten z fazera1000 normalnie wchodzi na mocowania czy tez są jakieś akcje?

Autor:  Mad666 [ 26 paź 2013, o 16:51 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

e chyba przesadziłeś że litr wejdzie w miejsce 600, chyba chodziło CI o fazera FZ6

Autor:  rushaker [ 3 lis 2013, o 21:43 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

*

Autor:  BlueR6 [ 7 lut 2014, o 18:47 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

Czy oprócz użytkownika rushaker aplikował ktoś silnik od 03-05 do 99r? :)
proszę o pisanie , zawsze przyda się wiedzą i doświadczenie ludzi którzy już zrobili taka swap.

Autor:  nfs [ 7 lut 2014, o 20:05 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

Mad666 napisał(a):
e chyba przesadziłeś że litr wejdzie w miejsce 600, chyba chodziło CI o fazera FZ6

Ale ja nie o to pytałem tylko o z fazera do rn12.

Jak dla minie ta przekładka w R6 jest super.Owiewki nawet pasują,a gabarytowo wszystko jest tam gdzie być powinno.Gratulacje,jedynie ta rura ma dźwięk do bani.

Autor:  Mad666 [ 7 lut 2014, o 20:24 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

z Fazera FZ1 podejdzie do RN12 ale trzeba zmienić skrzynie oraz elementy sprzęgła z R1 2006, kolega tak zrobił i rakieta jest mocniejsza.

Autor:  BlueR6 [ 9 lut 2014, o 13:46 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

Wszyscy którzy robili swap silnika 03-05 do 1999 czy głowice zakładaliście starą do silnika 03-05 czy zostało na nowym silniku czyli silnik 03-05 wraz z głowicą od 03-05.

Druga sprawa czy crash pady tak samo mi podejdą w to samo miejsce co siedziały w starym silniku?

Mam możliwośc włożenia silnika od 05 tylko ten silnik miał małe przeóbki już w serii czyli: SILNIK FABRYCZNIE MIAŁ PODNIESIONĄ MOC W TYM ROKU W STOSUNKU DO LAT POPRZEDNICH, MA ZMIENIONE ŚREDNICE I WYSOKOŚĆ GRZYBKÓW W SYSTEMIE KANAŁÓW DOLOTOWYCH I ZWIĘKSZONE CIŚNIENIE W UKŁADZIE WTRYSKOWYM

"...średnica gardzieli układu wtrysku paliwa wynosi obecnie 40 zamiast 38 mm, co pozwala temu supersportowcowi wziąć głębszy oddech. Spore zmiany zaszły również w duszy silnika, co w efekcie dało zwiększenie mocy maksymalnej o 3 KM. Yamaha osiąga teraz 120 KM, a przy pełnym ciśnieniu strug powietrza w systemie ram-air – nawet 126 KM.

czy właśnie ta róznica gardzieli robi jakąś rózniće?

Autor:  nfs [ 10 lut 2014, o 18:56 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

Ale weź po co chcesz dawać starą głowicę? jak masz nową?
Craschpady to ostatnie o co powinieneś się martwić.

Autor:  BlueR6 [ 11 lut 2014, o 14:47 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

z tego względu iż na nowszej głowicy sa przeróbki kabli doprowadzajacych płyn chłodniczy plus przeróbka tych krudzców bodajże.
a jak wstawiam starą głowice to przewody wszywstkie pasują wrzucam na to gazniki i jeżdzę.

Autor:  michal24 [ 12 lut 2014, o 07:36 ]
Tytuł:  Re: zmiana silnika z modelu 03-05 do modelu 99-02

nfs napisał(a):
Ale weź po co chcesz dawać starą głowicę? jak masz nową?
Craschpady to ostatnie o co powinieneś się martwić.

kolego a jak zsynchronizujesz gazniki skoro w nowej głowicy nie ma wyjsc na wakuometry? druga sprawa kroccow ssacych? napchasz podkładek gumowych zeby gazniki nie miały luzu?

Strona 3 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/