r1r6.pl https://r1r6.pl/ |
|
Opis R1 Rn09 https://r1r6.pl/ogolnie/opis-rn09-t9898.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Poki775 [ 26 cze 2013, o 18:27 ] |
Tytuł: | Opis R1 Rn09 |
Cześć wszystkim Jeżdżę Yamaha R6 z 2001 roku interesuje mnie zamiana na R1 Rn09 i chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie, jakie awarie są charakterystyczne dla tego modelu. Jak sie siedzi wyższym osobą (mam 185). Z góry dzięki ! LwG |
Autor: | Hubson [ 26 cze 2013, o 19:34 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
Przy zakupie od razu zwróć uwagę na kulturę pracy sprzęgła, czy hałasuje podczas jazdy i na postoju. Co do wzrostu to myślę, że 185 cm to normalny wzrost i problemów z nim związanych nie powinieneś mieć. Najlepiej usiąść, ustawić zawieszenie, przejechać się. |
Autor: | r1szczecin [ 26 cze 2013, o 23:32 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
Podobno problem z ładowaniem. Odpal maszynę, zagrzej, przejedź się, pomierz napięcie aku i kupuj. Ja miałem RN09 ponad 3 lata i nie miałem żadnych problemów. Chętnie bym wrócił do tego modelu jak by się jakis rodzynek trafił |
Autor: | Mad666 [ 3 lip 2013, o 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
09 zwróć uwage na bieg nr 2 |
Autor: | Koczis [ 4 sie 2013, o 22:39 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
RN09 to naprawdę udany model R1. Miałem RN12 i muszę przyznać, że faktycznie RN09 zbiera się lepiej na niższych obrotach. Mocy nie brakuje, pięknie wchodzi na obroty. Przy zakupie zwróć też uwagę na łby śrub mocujących stelaż zadupka do ramy. Nie powinny być odkręcane, jak moto nie miało kozła. |
Autor: | adamRS [ 12 paź 2013, o 21:09 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
Nie prawda że moto od razu musiało mieć kozła. Mam rn12 i sam zmieniałem śruby stelaża tylnego na takie ze zwykłem łbem, bo oryginalną zgubiłem, a nie mogłem nigdzie takiej znaleźć. |
Autor: | Mad666 [ 13 paź 2013, o 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
są oryginały w ASO za 80 zł sztuka |
Autor: | Emil [ 19 sty 2014, o 00:35 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
Witam... Na co jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach RN09? Po za tym mam parę wyodrębnionych pytań: Jakiej firmy w oryginale maja wybite klosze przednich lamp? Jakie minimalne napięcie ładowania powinno się utrzymywać na odpalonym moto? Jak poznać nieoryginalne plastiki? (są jakieś szczególne znaki-łatwe do rozpoznania?) Jaki najlepszy sposób na sprawdzenie skrzyni biegów? Jaki najlepszy sposób na sprawdzenie stanu sprzęgła? Ile w oryginale powinno znajdować się kluczyków? Z góry wielkie dzięki za pomoc |
Autor: | dany_47 [ 19 sty 2014, o 01:01 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
Emil napisał(a): Jakiej firmy w oryginale maja wybite klosze przednich lamp? Yyyyyyyy.. WTF?! Emil napisał(a): Jakie minimalne napięcie ładowania powinno się utrzymywać na odpalonym moto? 14,4V książka pisze że ma być. dopuszczalne są niewielkie odchylenia. Emil napisał(a): Jak poznać nieoryginalne plastiki? (są jakieś szczególne znaki-łatwe do rozpoznania? Po malowaniu, twardości owiewek i od ich wnętrza. Oryginalne są miękkie dosyć i elastyczne a chińskie twarde i kruche jakby. a od wewnatrz jak masz chińskie krzaczki zamiast logo yamahy czy cos to lipa |
Autor: | Emil [ 19 sty 2014, o 01:10 ] |
Tytuł: | Re: Opis R1 Rn09 |
Chodzi mi o firmę która powinna widnieć na szklanych kloszach przednich lamp... (w tym miejscu gdzie jest homologacja itp...) Odnośnie plastików to mam rozumieć że ma po prostu być wytłoczone logo yamahy lub napis na każdym plastikowym elemencie od wewnątrz...? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |