r1r6.pl https://r1r6.pl/ |
|
180 czy 190 https://r1r6.pl/ogolnie/180-czy-190-t934-10.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | artuszko [ 15 lip 2010, o 19:22 ] |
Tytuł: | Re: 180 czy 190 |
chyba że torówka wtedy 180 bo 190 może się nie zmieścić bo są szersze |
Autor: | Fuego [ 10 sie 2010, o 09:09 ] |
Tytuł: | Re: 180 czy 190 |
herezje glosicie w wiekszosci nie widzialem zeby ktos latal r1 po torze 180 opona z prostej przyczyny, DYSKWALIFIKACJA. na treningach spotkasz ludzi ktorzy w r6 maja np 190 dunlopa 207p np ale to tylko dlatego bo np spodobala sie komus guma jako guma a nie jej rozmiar (nie zamyka jej wtedy ale uwaza ze lepiej sie klei) natomiast r1 na 180 nie spotkalem producent wymyslil opone 190 i wydal gruba kase na testy zeby bylo pro. wskazane sa dyskusje na temat twardosci gumy,rodzaju gumy ewentualnie na polskie realia temat kolkowane czy nie |
Autor: | wolf273 [ 17 lis 2010, o 09:06 ] |
Tytuł: | Re: 180 czy 190 |
ja powiem szczerze, że w tym sezonie latam na 180 i moto jest delikatnie bardziej zwrotny co ułatwia życie, łatwiej wchodzi w zakręty, natomiast tak jak mówię, różnica jest bardzo niewielka. W przyszłym sezonie wracam do rozmiaru 190, a jeśli chodzi o rozmiar 200 to uważam to za grubą przesadę, no chyba, że ktoś kupił r1 po to żeby tylko ładnie wyglądała i żeby się lansować ( bez urazy ale nie widzę najmniejszego sensu zakładania 200 do r1, jest to bezsens moim skromnym zdaniem ) |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |